Mode & Beauty alle pijlers

Dr. Martens topic

09-08-2019 22:44 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd al verliefd op Dr. Martens geweest en nu sinds 3 maanden heb ik mijn eigen verzameling. :heart:

Op bokt.nl heb je een leuk kletstopic over doc's en dat lijkt me voor hier ook leuk.


Show jouw doc's, deel kortingen, tips & tricks en klets mee.

Afbeelding
anoniem_386079 wijzigde dit bericht op 09-08-2019 22:46
0.14% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Ik heb voor zoon zijn eerste doc's besteld.

Afbeelding
:love:
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Caaf-Dracula schreef:
12-08-2019 13:16
Welkom!

Ik heb voor zoon zijn eerste doc's besteld.

Afbeelding
:love:
Ha geweldig. Je voedt je kind goed op. ;-) :yes:
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
12-08-2019 13:18
Ha geweldig. Je voedt je kind goed op. ;-) :yes:
Maatje 24 voor een 2 jarige peuter. :heart:
Ik hoop wel dat ze soepel zijn en inlopen niet hoeft. Dat zou ik wel sneu vinden voor die kleine voetjes.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Blablabla97 schreef:
12-08-2019 12:53
Met mijn acht paar meld ik me ook maar. Momenteel zijn dit mijn favoriet al heb ik ze nog steeds niets ingelopen...

https://www.drmartens.com/nl/nl/p/women ... y-platform

En deze ben ik ook erg blij mee

https://nl.pinterest.com/pin/450078556504172862/

Verder zijn het voornamelijk Pascal 1460’s en twee paar sandalen :yes: . Heb momenteel mijn oog op een nieuw paar Pascal die van blauw naar roze veranderen qua kleur.
Die wonderlust(!!!) :flirting:
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Joanjett schreef:
12-08-2019 13:12
Ik ben geboren met Docs aan mijn voeten. Iedereen kent me niet anders dan altijd in het zwart gekleed met DM's aan.
:high5: zwarte kleren en docs! Ik ook!
Mijn man en kinderen heb ik inmiddels ook al den aantal jaar aan de docs :)
Alle reacties Link kopieren
Alice75 schreef:
12-08-2019 17:34
Mijn man en kinderen heb ik inmiddels ook al den aantal jaar aan de docs :)
Kan je me wat meer vertellen over de kinder doc's? Moet je die ook zo inlopen? Vind het stiekem best spannend.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Caaf-Dracula schreef:
12-08-2019 17:38
Kan je me wat meer vertellen over de kinder doc's? Moet je die ook zo inlopen? Vind het stiekem best spannend.
Dat leer is veel soepeler en (geloof ik) ook gevoerd met stof waardoor er geen randjes inzitten. Zeker niet te vergelijken met 1460 voor volwassenen!
Geen zorgen! Gaat goedkomen.
Alle reacties Link kopieren
Alice75 schreef:
12-08-2019 17:42
Dat leer is veel soepeler en (geloof ik) ook gevoerd met stof waardoor er geen randjes inzitten. Zeker niet te vergelijken met 1460 voor volwassenen!
Geen zorgen! Gaat goedkomen.
Bedankt voor je antwoord! Ben heel benieuwd. Vrijdag kwamen mijn hoge doc's dus binnen en toen ik ze uitpakte zei peuter 'oooh mooi! *naam peuter* ook!'. We twinnen vaker samen met onze schoenen. :heart:
Maar ze zijn best aan de prijs.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie ervaring met docs laten verzolen? Ik heb een gevoerd paar waar ik al 7 winters op loop maar inmiddels zijn de zolen wel een beetje op... Maar ben bang dat ik nooit weer zulke goede zolen krijg als de originele. Is ze laten verzolen de moeite waard of is een nieuw paar kopen beter?
Caaf-Dracula schreef:
09-08-2019 22:57
Van mijn hielen nog niet zoveel last gehad. Maar nu met mijn 20 eye laarzen (tot net onder de knie) heb ik wel een zere wreef, die naad doet pijn.
Had ik ook met de 20eye, en hielen ook. Inlopen is nooit helemaal gelukt en liep er ook scheef op, ze deden alleen maar zeer. En die naad achter inderdaad ook. It's all coming back to me now ;-D
Ooit docs met vierkante neus gehad, was lager model (maar die waren toevallig gratis). Heb ooit zilverkleurige docs met kuithoogte gezien, die vond ik best leuk.

Maar verder is het mijn merk nooit geworden. Nu is het mijn smaak ook echt niet meer, zweer nu bij Puma sneakers en in de winter nog altijd bij mijn legerkisten. Die vind ik nog altijd zo ontzettend fijn.

Maar de pijn aan mijn voeten van docs vergeet ik nooit meer, al vind ik het liedje uit the young ones met de ode aan de dr. martens nog altijd wel heel leuk.

Trek me nu maar weer terug uit dit topic :$
Lucifer2018 schreef:
09-08-2019 23:12
Ik heb deze: Mijn favoriete want geen inlooptijd, leer is zacht en er zitten airdingen in en zitten als pantoffels.

Afbeelding





En ik heb ook deze: Meer voor de mooi. Moeten wel ingelopen worden en ik wilde geheel zwarte:

Afbeelding
Ik heb die bovenste ook. Dat zijn de beste, vind ik. Ik had vroeger wel van die echte, zware. Maar deze zijn super licht en lopen fantastisch. Ik heb de zool eruit gehaald en doe m'n eigen steunzolen erin. Ideaal. Heb 1,5 jaar terug een tweede paar gekocht maar nog niet aan gehad. Kan het niet over m'n hart verkrijgen dat ik ze dan weer eerst moet inlopen terwijl die andere nog zo lekker lopen (maar behoorlijk versleten zijn).
Alle reacties Link kopieren
Vind die light docs er wel minder stoer uit zien. Maar, kan snappen dat ze makkelijker lopen ivm minder dikke zool.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft ook meerdere paren van die kinder Docs gehad en vond ze altijd meteen heerlijk zitten! Nu heeft ze te grote voeten, maar ook de volwassen maten zijn er in heel soepel leer. Die ze nu heeft, hoefde ze ook niet in te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
12-08-2019 21:25
Vind die light docs er wel minder stoer uit zien. Maar, kan snappen dat ze makkelijker lopen ivm minder dikke zool.
Mee eens. Ik vind die andere toch mooier, het inlopen heb ik er wel voor over. Voor de winter heb ik trouwens heerlijk gevoerde met een soort vachtje erin. Die had ik nog nooit eerder gezien, maar ik kwam ze tegen in Londen. Ze lopen echt heerlijk en zijn lekker warm.
Alle reacties Link kopieren
Blablabla97 schreef:
12-08-2019 20:37
Heeft iemand van jullie ervaring met docs laten verzolen? Ik heb een gevoerd paar waar ik al 7 winters op loop maar inmiddels zijn de zolen wel een beetje op... Maar ben bang dat ik nooit weer zulke goede zolen krijg als de originele. Is ze laten verzolen de moeite waard of is een nieuw paar kopen beter?
Ik heb helaas geen goede ervaring; één paar moest verzoold worden en daarna zaten ze heel anders. De onderkant leek heel stug vergeleken met de bovenkant, die lekker ingelopen zat. Ik heb er nog wel een tijdje op gelopen maar uiteindelijk toch maar nieuwe gekocht.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
12-08-2019 21:43
Mee eens. Ik vind die andere toch mooier, het inlopen heb ik er wel voor over. Voor de winter heb ik trouwens heerlijk gevoerde met een soort vachtje erin. Die had ik nog nooit eerder gezien, maar ik kwam ze tegen in Londen. Ze lopen echt heerlijk en zijn lekker warm.
Oh die lijken mij ook zo fijn. Ik zag ze op Zalando. Ben er alleen wel huiverig voor. Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik had lederen Uggs met wol van binnen, dus geen pantoffels, echte laarzen. Maar dat wol had ik al binnen 3 maanden helemaal kapot gelopen, was bij de hak helemaal weg gesleten. En nu durf ik gevoerde laarzen niet meer aan.

Wel grappig, normaal vond ik schoenen helemaal niet zo boeiend. Meer van de leuke jurken enzo. En nu heb ik dm's en kan ik avonden kwijlen in de webshop. :rofl:
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
12-08-2019 21:43
Mee eens. Ik vind die andere toch mooier, het inlopen heb ik er wel voor over. Voor de winter heb ik trouwens heerlijk gevoerde met een soort vachtje erin. Die had ik nog nooit eerder gezien, maar ik kwam ze tegen in Londen. Ze lopen echt heerlijk en zijn lekker warm.
Oh cool! Ik vind het leuk om in de winter van die gebreide sokken (of ja, ze zijn niet van wol, maar ze lijken grof gebreid) aan te doen over mijn broek en dan de sokken er bovenuit laten piepen. Heb ook oprecht zin in de herfst/winter want dan kan ik ze weer lekker aan.
Met warmer weer mis ik ze echt heel erg.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
12-08-2019 21:49
Oh cool! Ik vind het leuk om in de winter van die gebreide sokken (of ja, ze zijn niet van wol, maar ze lijken grof gebreid) aan te doen over mijn broek en dan de sokken er bovenuit laten piepen. Heb ook oprecht zin in de herfst/winter want dan kan ik ze weer lekker aan.
Met warmer weer mis ik ze echt heel erg.
Jaaaaaa! Ik kijk er ook zo uit naar de herfst en winter. Ik heb hele gave beenwarmers die weer leuk bij dm's staan. Gebreide sokken zijn ook super leuk dan. In de herfst en winter is het allemaal zoveel mooier qua outfit.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Caaf-Dracula schreef:
12-08-2019 21:52
Jaaaaaa! Ik kijk er ook zo uit naar de herfst en winter. Ik heb hele gave beenwarmers die weer leuk bij dm's staan. Gebreide sokken zijn ook super leuk dan. In de herfst en winter is het allemaal zoveel mooier qua outfit.
Jaa inderdaad! Ik houd gewoon zo veel van die schoenen :') Zit ook echt wel regelmatig te kwijlen op de site hoor.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik dan weer niet, ik hou echt veel meer van zomerkleding. En ook daar kunnen docs vaak best bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze deze zomer met een paar feestjes gewoon onder een rokje aan gehad, kreeg er veel complimenten over ondanks dat ik zelf erg twijfelde om ze aan te trekken.
Hi!
DM virgin meld zich, ik wil heel graag een paar kopen maar ik heb geen idee welke fijn zijn, welke niet, welke maat etc.
Naja eigenlijk geeft het stellen van de vraag al het antwoord en vermoed ik dat ik beter naar een fysieke winkel kan gaan om te passen enz.
Ik heb wel een beetje vrees voor het inlopen als ik jullie zo hoor. Iemand die een fijne winkel kan aanraden in omgeving Den Haag?
[quote=drakenvlieg post_id=30251942 time=1565386822 user_id=131446]*afbeelding DM's met roosjes*
anoniem_641b5e42ca8f5 wijzigde dit bericht op 13-08-2019 00:57
Reden: -
18.79% gewijzigd
Pfff, het lukt me gewoon níét om een bericht onder Drakenvliegs quote te typen. Dan maar even een nieuwe comment.

Ik schreef dat ik de DM's met rozen ook had, en dat ik ook mijn hielen kapotliep... uiteindelijk maar opgelost door een goedkoop nepleren tasje te kopen, dat kapot te snijden en in beide laarzen een stukje nepleer te plakken. Nu eindelijk geen pijn meer. Kan me nog steeds niet helemaal vinden in het "hemelse lopen" zoals anderen DM's omschrijven na het inlopen, maar pijn heb ik tenminste niet meer. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven