Vriendin deelt nummer met flirt op vliegveld

13-08-2019 08:14 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een situatie meegemaakt met mijn vriendin waarbij het me niet lekker zit. Ik ben 35 en mijn vriendin is 30 en we kennen elkaar nu 4 maanden maar wonen nog niet samen.
Vanwege haar werk was ze gisteren in Engeland op het vliegveld om weer terug naar NL te reizen. Daar kwam een man naar haar toe (rond onze leeftijd) die een beetje paniekerig deed over dat zijn vliegtuig gecanceld was en hij niet wist welke gate hij moest hebben.
Zij heeft aangeboden hem te helpen en na zijn gate gevonden te hebben vroeg hij of ze met hem koffie wilde gaan drinken. Zij drinkt geen koffie dus ze zei nee, maar ze moest wel gaan eten. Dus hij bood aan om met haar mee te gaan en zij accepteerde. Terwijl zij eet drinkt hij koffie en begint te vertellen over zijn relatie die niet lekker loopt etc. Bij het afsluiten van het gesprek biedt hij aan haar eten te betalen en zij accepteert. Vervolgens vraagt hij haar contactgegevens en naar (volgens haar zeggen na een paar keer hebben geweigerd) heeft ze toch contactgegevens gedeeld.

Ik reageerde dus (via de app, heb haar nog niet in het echt gesproken) dat ze dus eigenlijk op een soort blind date is geweest. Ze snapte niet wat ik bedoelde. Dus ik gaf aan dat het zo overduidelijk is dat hij geïnteresseerd in haar is en hij flirt en dus ook nog haar nummer krijgt uiteindelijk. Zij speelt de vermoorde onschuld en komt terug met dat ze geïnteresseerd is in het leven van andere mensen en dat ze niet besefte dat zoiets een flirt was van hem en hij geïnteresseerd in haar is.

Zelf vind ik het vervelend dat ze dit nog steeds niet ziet. We hebben eerder zo'n gesprek gehad waarbij ze 2 mannen had die haar regelmatig benaderden via de app waarvan het overduidelijk was dat ze meer wilden. Maar zij zag het niet...

Mijn probleem is dat ik een flirt nog wel ok vind, maar dat het daarbij stopt en je geen gegevens gaat uitwisselen met een man die zijn hele levensverhaal loopt te vertellen (zoals dat zijn relatie overhoop ligt) en ook nog voor je eten betaalt. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij dat zij niet kan inzien wat zijn bedoelingen zijn, aangezien het er nogal heel dik op ligt. Als een dame dit bij mij zou doen zou ik daar niet op ingaan, bedanken voor het gesprek en haar een fijne vlucht wensen. Voor mij is ze een grens over gegaan door gegevens uit te wisselen ipv het bij een leuk gesprekje te houden.

Ben benieuwd naar de visies van de diverse mensen hier.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-08-2019 10:13
Je zag ook spoken, je man was te vertrouwen. Hij wachtte netjes tot het uit was, tot hij zijn piemel in haar hing.

(en daarbij: wat deed jij in zijn badkamer)

Dat weet je niet natuurlijk.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Met het gesprek en de lunch an sich zou ik geen moeite hebben. Het laten betalen zou ik ook nog overheen kunnen komen... Maar met het uitwisselen van contactgegevens zou ik ook niet blij zijn. Daar komt nog het feit bij dat ze nee zegt en zich uiteindelijk laat overhalen om het toch te doen... Wat wil ze met die gegevens?
Alle reacties Link kopieren
het is je vriendin? Maar begrijp ik goed dat jullie elkaar nog nooit in het echt hebben gezien?! Hoe zit dat?
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
13-08-2019 10:32
het is je vriendin? Maar begrijp ik goed dat jullie elkaar nog nooit in het echt hebben gezien?! Hoe zit dat?
Nee je begrijpt het niet goed. Zij is gisterenavond laat thuis gekomen en moest mij dat nog zo nodig vertellen. Ik spreek haar vandaag nog, maar ik wilde dit wel graag eerst ventileren om te zien hoe anderen hier in staan.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
13-08-2019 10:32
Maar begrijp ik goed dat jullie elkaar nog nooit in het echt hebben gezien?!

Nee. Sinds het voorval op het vliegveld heeft hij haar niet meer gezien.
Alle reacties Link kopieren
Bm1984 schreef:
13-08-2019 10:34
Nee je begrijpt het niet goed. Zij is gisterenavond laat thuis gekomen en moest mij dat nog zo nodig vertellen. Ik spreek haar vandaag nog, maar ik wilde dit wel graag eerst ventileren om te zien hoe anderen hier in staan.
dus vanmiddag maak je het uit??
turquasi schreef:
13-08-2019 09:15
dit vind ik ook vreemd inderdaad, daar zou ik me druk over maken (in combinatie met dat ze een beetje naïef is waarschijnlijk)

waar geeft ze allemaal nog meer aan toe onder een beetje druk?
Als ze misschien de volgende keer toevallig nog eens op dezelfde tijd op dezelfde luchthaven zijn …..

Een beetje evenwichtige man begint niet in een gesprek met een vrouw die hij 5 minuten voordien nog niet kende zijn relatieproblemen te vertellen. Dat zijn in mijn ogen versierderstruks. En inderdaad, als het daarbij was gebleven, dan zou ik ook zeggen: man, je ziet spoken. Maar waar is het voor nodig dat hij haar na die eerste ontmoeting nog moet kunnen contacteren? Dat is het voor mij! die uitwisseling van gegevens. Stel dat hij zijn telefoonnummer aan haar had gegeven, dan had ze daar niks mee kunnen/hoeven doen. Maar nu heeft hij haar gegevens. Kan haar dus altijd 'lastigvallen'.

En alle goedbedoelde raadgevingen en verwijten van 'ze is je bezit niet': hou je oogjes maar goed open. Trouwens, werkt ze op de luchthaven? Waarom gaat die man niet naar het personeel als hij het niet weet?
Bm1984 schreef:
13-08-2019 10:34
Nee je begrijpt het niet goed. Zij is gisterenavond laat thuis gekomen en moest mij dat nog zo nodig vertellen. Ik spreek haar vandaag nog, maar ik wilde dit wel graag eerst ventileren om te zien hoe anderen hier in staan.

Ik hoop niet dat je haar later hier boos over gaat toespreken. Ga het gesprek aan zonder verwijten naar haar toe.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
13-08-2019 10:39
Ik hoop niet dat je haar later hier boos over gaat toespreken. Ga het gesprek aan zonder verwijten naar haar toe.
Nee niet boos, ben vooral gewoon verbaasd over de situatie. Hoe zij zo'n duidelijke flirt schijnbaar niet ziet en ook nog contactinfo gaat uitwisselen terwijl ze eerst niet wilde.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
13-08-2019 10:38
Als ze misschien de volgende keer toevallig nog eens op dezelfde tijd op dezelfde luchthaven zijn …..

Een beetje evenwichtige man begint niet in een gesprek met een vrouw die hij 5 minuten voordien nog niet kende zijn relatieproblemen te vertellen. Dat zijn in mijn ogen versierderstruks. En inderdaad, als het daarbij was gebleven, dan zou ik ook zeggen: man, je ziet spoken. Maar waar is het voor nodig dat hij haar na die eerste ontmoeting nog moet kunnen contacteren? Dat is het voor mij! die uitwisseling van gegevens. Stel dat hij zijn telefoonnummer aan haar had gegeven, dan had ze daar niks mee kunnen/hoeven doen. Maar nu heeft hij haar gegevens. Kan haar dus altijd 'lastigvallen'.

En alle goedbedoelde raadgevingen en verwijten van 'ze is je bezit niet': hou je oogjes maar goed open. Trouwens, werkt ze op de luchthaven? Waarom gaat die man niet naar het personeel als hij het niet weet?
Ik ben in elk geval blij dat er nog iemand is hier waarmee ik op één lijn zit. Ben ook erg verbaasd over alle reacties in de lijn van "zij is niet jouw bezit". Wat betekent dat voor zulke mensen die zoiets zeggen, dat een persoon dus ook het goed recht heeft om als ze wil daadwerkelijk vreemd te gaan, aangezien ze mijn bezit niet is? Is dat hoe men hier een relatie voor zich ziet?

Waarom die man niet naar het personeel gaat is duidelijk natuurlijk. Een goede situatie om een gesprek te starten met iemand die je leuk vindt, die vervolgens nog toehapt en wat gaat eten met je en vervolgens nog haar gegevens deelt ook. Ik snap hem en zijn tactiek volkomen. Ik snap alleen mijn vriendin niet goed, maar wij staan hier praktisch alleen in gezien de reacties. Op een paar medestanders na dan nog.
Alle reacties Link kopieren
Was dit een flirt of een soort van blind date? Natuurlijk

Heeft het zin om je hierover op te winden? Totaal niet.

Vanuit het oogpunt van een man gezien was idd wat die kerel deed een blind date.
Maar je vriendin deed hierin eigenlijk niets fout. Sterker nog, ze heeft je eerlijk verteld wat gebeurd was.

Dat ze niet inziet wat de intenties waren van deze man en andere mannen, so what.

Voor je eigen gemoedsrust heeft het namelijk totaal geen zin om hier een punt van te maken. Je vriendin is een volwassen vrouw die naar alle waarschijnlijk in situaties zal komen dat ze met andere mannen dan jij moet omgaan. Je zal haar simpelweg moeten vertrouwen.

En is ze wel van zins om vreemd te gaan, tja, dan is er in alle eerlijkheid weinig wat je daaraan kunt doen of van tevoren kunt zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Bm1984 schreef:
13-08-2019 10:46
Ik ben in elk geval blij dat er nog iemand is hier waarmee ik op één lijn zit. Ben ook erg verbaasd over alle reacties in de lijn van "zij is niet jouw bezit". Wat betekent dat voor zulke mensen die zoiets zeggen, dat een persoon dus ook het goed recht heeft om als ze wil daadwerkelijk vreemd te gaan, aangezien ze mijn bezit niet is? Is dat hoe men hier een relatie voor zich ziet?
het hele grote verschil is, dat ze niet vreemdging, maar jij er een punt van maakt, alsof ze dat wel deed

je maakt afspraken in een relatie wat je wel/niet oké vindt. Er zijn maar weinig mensen die het niet oke vinden, als de ander contacten heeft met andere mensen/onbekenden..
Jij maakt nu een enorm punt van helemaal niks
Komt gelijk het oude en nog steeds van toepassing zijnde spreekwoord op: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten....

Ze is niet van jou en zal nooit echt van jou zijn want ze is een zelfstandig wezen, spontane ontmoetingen met wat voor geslacht is leuk, en geeft aan dat vreemden ook een leuke dynamiek hebben waarmee je kan klikken...jij was toch ook een vreemde 5 maanden geleden...

En wat eten samen is geen ONS en zal het 99,9% nooit worden....dat maakt een onzeker breintje ervan... ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel bijzonder dat je met een wildvreemde gaat 'eten/koffie drinken', maar okay, kan, waar ik wel grote vraagtekens bij zet is het 'uitwisselen van contactgegevens'. Of ze is naïef, of ze was gevleid door de man, of ze kan geen Nee zeggen.
Het lijkt me wel een grote versiertruc van die man, en dat hij vertelt over zijn relatie die niet goed gaat.... voor mij zou het duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
13-08-2019 08:36
Als een man die ik net 4 maanden ken begint me op te leggen met wie ik wel of niet gegevens mag uitwisselen zou het heel snel einde relatie zijn.
Wat ontzettend claimerig, bepalend en benauwend is jouw mentaliteit en gedrag.
En als je die 4 maanden nou achterwege laat? Is het anders als je al lang een relatie hebt?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als de situatie andersom was geweest, er hier meer dames 'not amused' zouden zijn maar goed.

Ik snap jou best. Ik vind het wat onvolwassen gedrag van je vriendin, misschien vindt ze de aandacht stiekem wel fijn. Maar wat ik van jou niet zo goed begrijp, is dat dit gisteren is gebeurd, je het blijkbaar al met je vrienden hebt gedeeld en nu op dit forum komt vragen of en wat je voelt wel klopt. Dat komt ook niet heel evenwichtig over.

Geef gewoon aan wat je ervan denkt en wat je erbij voelt. Maar voor de rest, het is geen big deal toch. Tenzij het vertrouwen tussen jullie stiekem toch een ding is...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-08-2019 10:50
het hele grote verschil is, dat ze niet vreemdging, maar jij er een punt van maakt, alsof ze dat wel deed

je maakt afspraken in een relatie wat je wel/niet oké vindt. Er zijn maar weinig mensen die het niet oke vinden, als de ander contacten heeft met andere mensen/onbekenden..
Jij maakt nu een enorm punt van helemaal niks
Ik zou het ook niet relaxed vinden anders als mijn vriend met een wildvreemde vrouw contactgegevens deelt.
Alle reacties Link kopieren
LunamasK schreef:
13-08-2019 10:50
Komt gelijk het oude en nog steeds van toepassing zijnde spreekwoord op: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten....

Ze is niet van jou en zal nooit echt van jou zijn want ze is een zelfstandig wezen, spontane ontmoetingen met wat voor geslacht is leuk, en geeft aan dat vreemden ook een leuke dynamiek hebben waarmee je kan klikken...jij was toch ook een vreemde 5 maanden geleden...

En wat eten samen is geen ONS en zal het 99,9% nooit worden....dat maakt een onzeker breintje ervan... ;)
Je hebt helemaal gelijk, want als ik op zulk soort contacten in ga met andere vrouwen terwijl ik een relatie heb, dan doorzie ik wat zo'n vrouw van mij wil, en als ik dan hap dan doe ik dat bewust om haar beter te leren kennen voor meer dan alleen een leuk gesprekje. Alleen ik zal dat niet doen omdat ik niet vreemd zal gaan. Dat is het verschil in gedachtegang. Waarom zou ik met een vrouw meer contact moeten hebben wanneer zij overduidelijk meer van me wil dan een gezellig gesprekje?
Alle reacties Link kopieren
Gaat ze nu ook afspreken met deze man?
Het uitwisselen van gegevens was al een 'logisch' gevolg van het door hem betalen van de lunch. En dat betalen was al een logisch gevolg van het samen gaan eten.


Die man mocht (alhoewel, er is personeel, maar tot daar aan toe) haar uitleg over de juiste gate vragen. Ze mocht, als ze echt zo een behulpzaam type is, tot aan de juiste gate gaan met die man. Maar daar gebeurt er al iets wat die man 'triggert': dit is wel een makkelijke prooi. Sorry voor mijn woordkeuze. In het lopen naar de gate, bedenkt hij dat 'ze toch wel leuk samen kunnen gaan eten'. En dat doet ze. Terwijl ze zitten te eten, ontvouwt hij zijn plannetje verder. Want hij denkt al aan contactgegevens. Dus hij betaalt voor haar. Staat ze een beetje bij hem 'in het krijt'. Ze stribbelt even tegen, maar zit al in een bepaalde modus. Moeilijk om deze leuke man (die ook nog voor haar betaalt) iets te weigeren. En terwijl ze gegevens uitwisselen, zit die man alweer in de volgende fase van zijn plan. Wat dat zal zijn, dat zal afhangen van de vriendin. Maar dat ze niet zakelijk met mensen kan omgaan, is wel duidelijk.

En aan iedereen die hier een hele hoop bagger over mij gaat gooien, ik voel mij niet naïef, hou ook van menselijk contact en wat de vriendin doet, mag ze. Maar dan past ze niet bij het profiel van TO en gaat ze toch nog een keer de verkeerde tegenkomen. Want ze geeft in een of andere zin 'hoop' en op een dag wil die andere meer dan zij gehoopt had en zit het spel op de wagen....


Mijn mening he.
Alle reacties Link kopieren
Bm1984 schreef:
13-08-2019 11:01
Je hebt helemaal gelijk, want als ik op zulk soort contacten in ga met andere vrouwen terwijl ik een relatie heb, dan doorzie ik wat zo'n vrouw van mij wil, en als ik dan hap dan doe ik dat bewust om haar beter te leren kennen voor meer dan alleen een leuk gesprekje. Alleen ik zal dat niet doen omdat ik niet vreemd zal gaan. Dat is het verschil in gedachtegang. Waarom zou ik met een vrouw meer contact moeten hebben wanneer zij overduidelijk meer van me wil dan een gezellig gesprekje?
je ziet vaker, dat mannen een wantrouwen hebben naar alle andere mannen.
Jij hebt dat ook.
En dat jij andere mannen niet vertrouwt, dat kan. Maar als jij langere met deze (of aan andere) vrouw wil zijn, zul je moeten leren haar te vertrouwen en los te laten. En moeten accepteren, dat zij haar eigen grenzen bepaalt. In dit geval, vindt zij even eten, terwijl hij koffie drinkt een goed alternatief voor alleen eten.
Mocht jouw grens echt heel ergens anders liggen, dan is het beter met de relatie te stoppen.
lilalinda schreef:
13-08-2019 09:23
ik vertrouw mijn man, als hij op een vliegveld iemand helpt en daarna een biertje drinkt... veel plezier
Hij komt op zijn werk vrouwen tegen, in de supermarkt, op de sportclub. Overal.
Hij helpt wel eens een buurvrouw met een plankje ophangen oid.
Moet ik dat allemaal verbieden?
maar wisselt hij ook nummers uit met een onbekende vrouw waar hij een biertje mee gaat drinken?

Voor mij is vooral belangrijk, WAAROM zijn er nummers uitgewisseld?!
Een hapje eten zou ik niet erg vinden, maar ik zou het wel raar vinden als er nummers uitgewisseld worden.

Overigens is dit een blind date noemen nogal kansloos
Alle reacties Link kopieren
LunamasK schreef:
13-08-2019 10:50
Komt gelijk het oude en nog steeds van toepassing zijnde spreekwoord op: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten....

Ze is niet van jou en zal nooit echt van jou zijn want ze is een zelfstandig wezen, spontane ontmoetingen met wat voor geslacht is leuk, en geeft aan dat vreemden ook een leuke dynamiek hebben waarmee je kan klikken...jij was toch ook een vreemde 5 maanden geleden...

En wat eten samen is geen ONS en zal het 99,9% nooit worden....dat maakt een onzeker breintje ervan... ;)

Ik denk niet dat dit helpend is :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-08-2019 11:04
je ziet vaker, dat mannen een wantrouwen hebben naar alle andere mannen.
Jij hebt dat ook.
En dat jij andere mannen niet vertrouwt, dat kan. Maar als jij langere met deze (of aan andere) vrouw wil zijn, zul je moeten leren haar te vertrouwen en los te laten. En moeten accepteren, dat zij haar eigen grenzen bepaalt. In dit geval, vindt zij even eten, terwijl hij koffie drinkt een goed alternatief voor alleen eten.
Mocht jouw grens echt heel ergens anders liggen, dan is het beter met de relatie te stoppen.
Maar ze wisselen nummers uit. Betekent dat, dat ze nog eens samen gaan afspreken?
En voor alle vrouwen die TO afblaffen en verwijten dat vriendin niet zijn bezit is, grow up.

Als jullie man een telefoonnummer met een man uitwisselt met een vrouw die elkaar zojuist hebben ontmoet, word dat echt niet in dank afgenomen en zullen jullie het ook raar vinden. Dit is namelijk aanzet tot verder contact, niks meer niks minder.

Contact met het andere geslacht is natuurlijk volkomen normaal, maar de manier waarop is raar.
man klaagt over zijn huidige relatie en is duidelijk met een versierpoging bezig, dan zou ik het ook niet waarderen als vrouwlief haar telefoonnummer geeft.

Voor iedereen die hier zegt dat dit volkomen normaal is, je bent erg naïef of je liegt
anoniem_347140 wijzigde dit bericht op 13-08-2019 11:08
22.64% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven