Kind in je uppie, deel 9!

15-03-2019 14:18 2651 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Macarinata 35 Isalaintake april 2018
Jolietje85 32 Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017
Patroesj 31 Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018
Depster28Nij Geertgen Intake 24 April. Oriënteren bekende donor
Beau1993 25 Reinier de Graaf, Voorburg op wachtlijst voor intake sinds januari 2018
Femmelotje27MCK LeiderdorpIntake nov 2019

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015[/i]
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016[/i]
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017[/i]
Zara8828ZIdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8335Nij Geertgenmei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
CCB5333Nij Geertgen9 x iui, maart 2019 gestart ICSI
Plien198533nijGeertgengestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI
Jootje2930St Antoniusnov 2017
Truelove79 39MCK Leiderdorp IUI mei 2018
Sciencerocks Cryos via Antonius ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018 IVF start juli 2019
Wensmama81 37 Rijnstate IUI maart 2018
Betsy_01 Reinier de Graaf Voorburgfeb 2019
Mieuw34UMCUIUI Feb 2019

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Linnie_1983 33UMC UtrechtIUI november 2016juni 2019
Hailie 39 MCK Leiderdorp IUI dec 2017, start IVF okt 2018 september 2019
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgiui okt/nov 2017 ?
Sciencerocks39St Antonius ziekenhuisivf juli/aug 2019 ?
Eeffie140MCK Leiderdorpiui dec 2017april 2020
Ja-gen35Nij GeertgenIUI Juli 2019mei 2020
In de tabel staan de namen van schrijfsters die al geruime tijd niet meer meeschrijven schuingedrukt

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2019 - Maris86, NoraRecaptcha (2e kindje), Eylin
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie deel 8
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-8/list_messages/396213
Kind in je uppie deel 7
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-7/list_me ... #p22455311
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 26-03-2020 11:16
26.73% gewijzigd
Wensmama dikke knuffel. Het is gewoon stom :hug:
Wat akelig Wensmama, veel sterkte. Over een paar weken weer een nieuwe kans.
Vandaag dag 18 sinds punctie en dag 15 sinds terugplaatsing dus vanochtend mocht ik testen. Om 5 uur sochtends kon ik het niet uithouden en...een streepje!!! Zwanger!! Om half 8 nog een keer en gewoon gelijk weer een knalstreep!

Dus superblij maar ook wel voorzichtig aangezien bij de vorige keer ook na een paar dagen toch mis ging. Maar nu is de streep wel veel duidelijker dus ik hoop dat het nu 13e poging scheepsrecht is.

Voor nu, ❤️❤️❤️😍😍😍 hoeraaaaa
Ohhh wat fijn science!! Gefeliciteerd ❤️ We gaan er gewoon voor dat dit de plakker is en een prachtig wondertje ❤️❤️
Jammer, Wensmama. Veel sterkte!

Wow, Sciencerocks, ik lees al een tijdje mee hier en zag dat het je tot nu toe niet echt mee heeft gezeten. Ik vind het dus heel leuk om dit te lezen, gefeliciteerd!
Geen motto
@ Science, wauw!!! Supergoed nieuws!
Ik snap dat je voorzichtig wil zijn maar je mag ook blij zijn!
Ik ven blij voor je! Eindelijk
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Wat een goed nieuws Sciencerocks! Natuurlijk is het nog spannend, maar dit is alvast een hele grote stap!
Science, zit hier met een grote glimlach en kippenvel op mijn armen je berichtje te lezen! :heart: Wat een geweldig nieuws! Nu goed blijven plakken sciencebaby! :yes:
Science wat gaaf gefeliciteerd!
Jaaaaaa :cheer: :cheer1: :cheer2:
Awww thanks allemaal. Begint heel langzaam beetje te bezinken. Nog op vakantie en kijk stiekem elke keer op teststaafjes. Echt allebei geven een mooie roze streep. En voel me een beetje weeïg/misselijk bij vlagen wat ik helemaal niet erg vind 🤣🤣.

Riep afgelopen dagen heel hard dat het niet zou zijn gelukt en dat ik me voelde alsof ik ongesteld werd (wat ook zo was) maar heel stiekem had ik binnenin een stemmetje die telkens zei dat dit hem wel eens zou kunnen zijn. De eerste bevestiging is er. Nu blijven plakken.

Vandaag niet gelukt om ziekenhuis te spreken. Die belden sowieso vandaag maar langer in het zwembad. Morgenochtend maar even bellen dus. En dan 1e echo gaan inplannen.
Wauw science! Supergaaf!
Ah super Sceince, geweldig nieuws! :heart:
Science fantastisch!! Hoop dat het echt een plakker blijft!!

En Wensmama dikke knuffel voor jou! Hoe gaat het?

Ik zit weer op het bankje sinds zaterdag. Mag 2 september testen.

Succes voor alle anderen!! 🙏
Gezellig Rosieflower, ik zit vanaf zondag op het bankje. Ze heeft niet gezegd wanneer ik mag testen maar ga van 3 september uit. Moet donderdag wel pregnyl spuiten (kleine hoeveelheid) om het tweede deel wat uit te stellen. Benieuwd hoe het deze keer gaat lopen.
Science gefeliciteerd!!
Enne.......ik doe met je mee.....hier ook een positieve test (of een paar eigenlijk 😉). Nu maar hopen inderdaad dat t goed blijft gaan. Spannend weer.
Eefie gefeliciteerd!!

Jagen en Rosie, succes..duimen maar voor jullie!
Gefeliciteerd Eeffie!! ❤
Eeffie, jaaaaa wat ontzettend fijn!! Gefeliciteerd 😍. Zit met tranen op mijn wangen (nu al last van hormonen 🤪). Ik zat vanochtend even in een dip en overtuigd dat het fout zou gaan. Ineens minder pijnlijke borsten en weeïge gevoel weg. Dus zorgen en tranen. Zo was het de vorige keer ook namelijk. Maar in auto ineens misselijk en nu ook weer licht in hoofd. En testnog steeds positief. Wel iets lichter maar had al 4x geplast ofzo voorbarig de test deed.
Ook vandaag weer gewoon afwachten en doorkomen. Morgenochtend toch nog een keer testen voor gemoedsrust.

Wachtbankers, heel veel succes en eeffie geniet ervan!
Science ik weet precies hoe je je voelt......dit wordt geen relaxte tijd voorlopig. Maar na 13 en 11 keer hebben we zo ondertussen wel verdiend dat t goed gaat toch? Moeten we maar gewoon vanuit gaan dan....... 😘
Eeffie inderdaad. Het is nu onze beurt 😘. Hopelijk kun jij ook genieten en de zorgen aan de kant zetten. Het gaat gewoon goedkomen.
Owww eeffie kippenvel hier, voorzichtig gefeliciteerd 😘
Het is jullie zeker zo ontzettend gegund Eef & science 😘🍀
Gefeliciteerd Science en Eeffie!! Het is inderdaad nu jullie beurt na alle pogingen! Op naar een goede eerste echo en hopelijk kunnen jullie ondanks de onzekerheden er ook al een beetje van genieten.
Hier liep ik net even met buikpijn door de stad. IEDEREEN lijkt zwanger of draagt een baby (in draagdoek of wandelwagen). Wederom.. ZO FIJN voor hen/jullie, echt waar.....maar dat maakt voor mij het wachten weer even moeilijk. Zeker gezien het feit dat ik (waarschijnllijk) deze week meer hoor over mijn status op de wachtlijst. Dus met andere woorden, hoor ik (waarschijnlijk) hoe veel langer ik nog moet wachten...... ik haaaat wachten. Ik wil gewoon starten.
Eeffie1, jaaaa! gefeliciteerd! Ook voor jou draaien duimen dat het gewoon helemaal goed zal gaan. Wat fijn, twee nieuwe zwangere uppies! Bied hoop voor ons allen ;-))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven