Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
23-08-2019 11:33
Echt, ik ben hier zo slecht in. Natuurlijk! :$
Ik ook bij mij valt het muntje niet eens wie Flappie is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Fijn dat die vreselijk bewegende avatar niet meer te zien is nu
charlottew88 schreef:
23-08-2019 11:48
Ik ook bij mij valt het muntje niet eens wie Flappie is.


Volgens mij ook wel het autootje genoemd, iets met brum of zo (dat was weer een paar nicks voor Flappie als ik het goed heb)
Star² schreef:
23-08-2019 11:37
Ja denk ik he? Zeker is niks, maar gezien de schrijfstijl en het kennelijk vervolgens uit haar plaat gaan tegen de mods, komt me bekend voor.
Mij ook, ook haar eerdere uit haar plaat gaan tegen anderen.
Marana schreef:
23-08-2019 11:49
Volgens mij ook wel het autootje genoemd, iets met brum of zo (dat was weer een paar nicks voor Flappie als ik het goed heb)
Konijn. Sappie/Flappie.
Marana schreef:
23-08-2019 11:49
Volgens mij ook wel het autootje genoemd, iets met brum of zo (dat was weer een paar nicks voor Flappie als ik het goed heb)
Nee hoor.
Sapsarrow wordt bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
23-08-2019 11:49
Volgens mij ook wel het autootje genoemd, iets met brum of zo (dat was weer een paar nicks voor Flappie als ik het goed heb)
Ze heeft meerdere nicks gehad, inderdaad. Blijkt maar weer dat terugkomen ondanks perma/ip-ban heel makkelijk is hier.
¡Apagando las luces!
Orișa schreef:
23-08-2019 11:50
Nee hoor.
Sapsarrow wordt bedoelt.


Ja sap was toch brummetje?
Marana schreef:
23-08-2019 11:50
Ja sap was toch brummetje?
Nee.
SombraOnline schreef:
23-08-2019 11:50
Ze heeft meerdere nicks gehad, inderdaad. Blijkt maar weer dat terugkomen ondanks perma/ip-ban heel makkelijk is hier.
Een IP adres is dan ook heel makkelijk aan te passen/ omzeilen/veranderen. En soms veranderd de provider ze zelf om de zoveel tijd. Is geen hoger wiskinde en dus zijn IP bans alleen nuttig voor de wat dommere forummers. :-D
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-08-2019 11:52
Een IP adres is dan ook heel makkelijk aan te passen/ omzeilen/veranderen. En soms veranderd de provider ze zelf om de zoveel tijd. Is geen hoger wiskinde en dus zijn IP bans alleen nuttig voor de wat dommere forummers. :-D
Yep, haha. Al staat er in de huisregels dat een vpn/proxy niet mag, maar ja. Ik denk dat er hier genoeg via een vpn zitten.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
23-08-2019 11:53
Yep, haha. Al staat er in de huisregels dat een vpn/proxy niet mag, maar ja. Ik denk dat er hier genoeg via een vpn zitten.

Als ik mijn hele internet uitzet, dus modem echt uit.. dan heb ik na een bepaalde tijd een andere IP. Bij de een is dat na een paar minuten en bij de andere provider na 8 of 24 uur.
Lucifer2018 schreef:
23-08-2019 11:56
Als ik mijn hele internet uitzet, dus modem echt uit.. dan heb ik na een bepaalde tijd een andere IP. Bij de een is dat na een paar minuten en bij de andere provider na 8 of 24 uur.
Hoe vind je zoiets uit dan?
Alle reacties Link kopieren
Oh nu weet ik ook wie Flappie is :lightbulb:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Orișa schreef:
23-08-2019 11:58
Hoe vind je zoiets uit dan?
Heb een nerd thuis, die wist dat. Ik nu ook. Nooit gedaan hoor.
Maar als je op google IPadres veranderen intikt weet je het ook meteen. :-D
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
23-08-2019 11:37
Ja denk ik he? Zeker is niks, maar gezien de schrijfstijl en het kennelijk vervolgens uit haar plaat gaan tegen de mods, komt me bekend voor.
Die gebruikte toch veel meer emoticons?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
SombraOnline schreef:
23-08-2019 11:50
Ze heeft meerdere nicks gehad, inderdaad. Blijkt maar weer dat terugkomen ondanks perma/ip-ban heel makkelijk is hier.

IP-bans zijn nog uit de tijd dat iedereen een vast IP-adres had. Tegenwoordig komt dat zelden nog voor (zoals hierboven al uitgelegd). Een IP-adres blokkeren heeft dus niet zoveel zin meer.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
23-08-2019 14:11
IP-bans zijn nog uit de tijd dat iedereen een vast IP-adres had. Tegenwoordig komt dat zelden nog voor (zoals hierboven al uitgelegd). Een IP-adres blokkeren heeft dus niet zoveel zin meer.
Dus dan kan elke gebande gewoon terug.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
23-08-2019 15:25
Dus dan kan elke gebande gewoon terug.

Dat gebeurt toch ook de hele tijd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
23-08-2019 15:37
Dat gebeurt toch ook de hele tijd.
Joh, dat heeft Yas toch helemaal niet door.....................
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
23-08-2019 11:48
Ik ook bij mij valt het muntje niet eens wie Flappie is.
Dat was toch dat konijn van Youp van het Hek?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
23-08-2019 16:39
Joh, dat heeft Yas toch helemaal niet door.....................

Blijkbaar niet nee :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
yasmijn schreef:
23-08-2019 15:25
Dus dan kan elke gebande gewoon terug.
Alleen degenen die dit soort dingen weten.
Volgens mij voeren ze echt geen IP check uit bij iedere nieuwe aanmelding hoor. Pas als je gestaft wordt of uit de bocht vliegt zullen dat controleren denk ik.
the_Wicked_Witch schreef:
23-08-2019 21:14
Volgens mij voeren ze echt geen IP check uit bij iedere nieuwe aanmelding hoor. Pas als je gestaft wordt of uit de bocht vliegt zullen dat controleren denk ik.

Normaalgesproken checkt de software dat uit zichzelf, maar je weet het maar nooit met dit forum...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven