Prijs vliegticket Indonesië

23-08-2019 15:22 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik zag zo net een vliegticket-deal langskomen voor indonesië zomer 2020 (retourtje brussel-jakarta) voor 515,- p.p.
Aangezien ik niet echt veel verstand heb van vliegtickets, vroeg ik me af of dit een goede deal is.
Ik hoop van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Dat is een zeer goede deal, wel even checken of ruimbagage is inbegrepen. Bij sommige maatschappijen moet je daar, ook op intercontinentale vluchten, inmiddels voor bijbetalen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ook laatst een leuke aanbieding voor Bonaire. Maar daar bleek een vervelende tussenstop in te zitten.... heb je dat ook gecheckt?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
23-08-2019 15:32
Ik zag ook laatst een leuke aanbieding voor Bonaire. Maar daar bleek een vervelende tussenstop in te zitten.... heb je dat ook gecheckt?
Ja , bij deze vlucht zitten 2 tussenstops (eentje in München + eentje in Singapore), die tussenstops duren iets van 1h30 dus daar maakte ik me niet druk over.
Alle reacties Link kopieren
Pukkie12345 schreef:
23-08-2019 15:29
Dat is een zeer goede deal, wel even checken of ruimbagage is inbegrepen. Bij sommige maatschappijen moet je daar, ook op intercontinentale vluchten, inmiddels voor bijbetalen!
de koffers zijn inbegrepen!
Dat is niet duur. Ik zou boeken als je toch al zeker weet dat je er heen wilt en je die tussenstops geen probleem vind.

Is het wel bij een betrouwbare maatschappij trouwens? Niet dat dat altijd veel uitmaakt maar ik hoorde laatst dat er best een aantal failliet zijn gegaan of ergens toch niet mogen landen.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 23-08-2019 15:43
44.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
meesk schreef:
23-08-2019 15:35
Ja , bij deze vlucht zitten 2 tussenstops (eentje in München + eentje in Singapore), die tussenstops duren iets van 1h30 dus daar maakte ik me niet druk over.

Het is niet duur. Van 2x overstappen zou ik echter niet blij worden.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
meesk schreef:
23-08-2019 15:35
Ja , bij deze vlucht zitten 2 tussenstops (eentje in München + eentje in Singapore), die tussenstops duren iets van 1h30 dus daar maakte ik me niet druk over.

Dat moet goedkoper kunnen dan gok ik. Heb je al bij Google Flights gekeken?
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
23-08-2019 15:42
Het is niet duur. Van 2x overstappen zou ik echter niet blij worden.
same here.. Er komt nog genoeg voorbij aan aanbiedingen.

www.bmair.nl heeft ook nog wel eens leuke aanbiedingen voor Azie
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
23-08-2019 15:58
same here.. Er komt nog genoeg voorbij aan aanbiedingen.

www.bmair.nl heeft ook nog wel eens leuke aanbiedingen voor Azie
Ja dat was het 'm nou juist. Het is natuurlijk wel erg vroeg om 1 jaar van te voren te boeken dus ik vroeg me alleen af of er nog meer van deze aanbiedingen aan gingen komen of dat ik deze gewoon moest boeken :)
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
23-08-2019 15:55
Dat moet goedkoper kunnen dan gok ik. Heb je al bij Google Flights gekeken?
Nog niet gekeken! Ik zoek altijd via skyscanner
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
23-08-2019 15:41
Dat is niet duur. Ik zou boeken als je toch al zeker weet dat je er heen wilt en je die tussenstops geen probleem vind.

Is het wel bij een betrouwbare maatschappij trouwens? Niet dat dat altijd veel uitmaakt maar ik hoorde laatst dat er best een aantal failliet zijn gegaan of ergens toch niet mogen landen.
Ik gok dat de luchtvaartmaatschappijen niet failliet gaan (Lufthansa + Singapore Airlines)
meesk schreef:
23-08-2019 16:01
Nog niet gekeken! Ik zoek altijd via skyscanner

Ik kom diezelfde vlucht tegen bij Google Flights. Je kan 'prijzen volgen' aanzetten en dan krijg je email bij prijswijzigingen.
Alle reacties Link kopieren
Veel te goedkoop natuurlijk, gezien de vervuiling die zes keer opstijgen en vliegen oplevert. Maar zolang het kan kun je er van profiteren. #NaOnsDeZondvloed
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Volgens mij moet je ook rechtstreeks of met hooguit 1 tussenlanding wel voor onder de 600 naar Jakarta kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-08-2019 16:20
Volgens mij moet je ook rechtstreeks of met hooguit 1 tussenlanding wel voor onder de 600 naar Jakarta kunnen komen.
Rechtstreeks kan alleen met een Dreamliner denk ik. KLM maakt minstens één tussenstop. Ik weet niet of Garuda in één ruk vliegt. Andere maatschappijen maken minstens één tussenlanding in hun thuisland.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
23-08-2019 16:22
Rechtstreeks kan alleen met een Dreamliner denk ik. KLM maakt minstens één tussenstop. Ik weet niet of Garuda in één ruk vliegt. Andere maatschappijen maken minstens één tussenlanding in hun thuisland.

Garuda is vanaf Amsterdam rechtstreeks met een 777.
Ik weet niet of er directe vluchten zijn vanaf Brussel.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Welke data wil je gaan? Als je midden in de zomer wil is 515 wel een hele scherpe prijs lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-08-2019 16:42
Welke data wil je gaan? Als je midden in de zomer wil is 515 wel een hele scherpe prijs lijkt me.
midden Juli - midden Augustus 2020
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
23-08-2019 16:22
Rechtstreeks kan alleen met een Dreamliner denk ik. KLM maakt minstens één tussenstop. Ik weet niet of Garuda in één ruk vliegt. Andere maatschappijen maken minstens één tussenlanding in hun thuisland.
Klm gaat gewoon rechtstreeks naar Jakarta.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
23-08-2019 16:08
Veel te goedkoop natuurlijk, gezien de vervuiling die zes keer opstijgen en vliegen oplevert. Maar zolang het kan kun je er van profiteren. #NaOnsDeZondvloed
Zo flauw dit..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ‘m boeken aan die prijs voor die periode. (Maar ik heb echt geen enkel probleem met tussenstops)

Overigens jaloers dat je al dingen kan vastleggen voor volgende zomer. Ik heb vluchten naar de VS gezien (open jaw, heen richting Texas, terug vanaf west coast. Precies zoals ik ze wil) voor 660 in de zomer, en ook nog eens op data die ik wil, maar op het werk duurt het nog maaaaaaanden voor ik weet of die data gaan lukken.
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
24-08-2019 21:12
Zo flauw dit..
Is niet flauw, is gewoon waar. Het opstijgen/landen is wat de meeste brandstof kost en wat vliegen zo in het bijzonder milieubelastend maakt. Het is je nog niet opgevallen dat het klimaat in Nederland aan het veranderen is?
the4ofus schreef:
25-08-2019 06:55
Ik zou ‘m boeken aan die prijs voor die periode. (Maar ik heb echt geen enkel probleem met tussenstops)

Overigens jaloers dat je al dingen kan vastleggen voor volgende zomer. Ik heb vluchten naar de VS gezien (open jaw, heen richting Texas, terug vanaf west coast. Precies zoals ik ze wil) voor 660 in de zomer, en ook nog eens op data die ik wil, maar op het werk duurt het nog maaaaaaanden voor ik weet of die data gaan lukken.
Wie het eerst komt, 't eerst maalt. Moeten die anderen ook maar vroeger hun vakantieperiode claimen. Echt te lullig als je om deze reden straks de hoofdprijs moet betalen.
Alle reacties Link kopieren
Promethium schreef:
25-08-2019 09:41
Is niet flauw, is gewoon waar. Het opstijgen/landen is wat de meeste brandstof kost en wat vliegen zo in het bijzonder milieubelastend maakt. Het is je nog niet opgevallen dat het klimaat in Nederland aan het veranderen is?
Natuurlijk wel en ik denk TO ook. Maar waarom voel je je zo geroepen om dit hier te melden?
Topic gaat over de prijs van een vlucht, niet over milieu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven