Entertainment alle pijlers

Polopospoll: wie denk je dat er gaan winnen?

25-08-2019 09:59 83 berichten
Oké jongens, wie denken jullie dat er de 29e gaan winnen? In de reacties kun je dan schrijven wie je hoopt dat er gaat winnen.

Wie worden de ereburgers van Polopos?

Totaal aantal stemmen: 65

Donna en Mark Geen stemmen
Familie Rutten (29%)
Christiaan en Kirsten (2%)
Thysa en Wijnand (54%)
Juani en John (15%)
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk maakt het mij geen bal uit. Het is gewoon leuke tv om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Lastig.
Ik zie J en J en de Ruttens als kanshebber maar W en T.
Die laatste gun ik de overwinning het meest.
Alle reacties Link kopieren
Omdat de familie rutten die funding hebben denk ik dat Thysa en wijnand gewonnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
davo1979 schreef:
25-08-2019 10:07
Omdat de familie rutten die funding hebben denk ik dat Thysa en wijnand gewonnen hebben.
Dat kan best.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk de Familie Rutten gaat winnen. Zij kennen de meeste mensen in het dorp. Persoonlijk maakt het mij niet uit, ik ben benieuwd of iedereen er over 5 jaar nog woont.
Maar het kan ook zo zijn dat dit is wat rtl wil laten zien en dat dit in de werkelijkheid anders is.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
25-08-2019 10:10
Ik denk de Familie Rutten gaat winnen. Zij kennen de meeste mensen in het dorp. Persoonlijk maakt het mij niet uit, ik ben benieuwd of iedereen er over 5 jaar nog woont.
Er wonen maar 60 mensen volgens RTL.
Dat maakt het idd al snel een kwestie van bekendheid bij de lokale bevolking.
En sommigen daar zullen ook wel niet stemmen terwijl iemand met een sterke voorkeur zeker gaat stemmen.
Benieuwd naar de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Christian en Kirsten winnen o_o het zijn absoluut niet mijn favorieten maar ze hebben ook regelmatig de werkopdracht gewonnen en liggen, volgens mij, goed bij de dorpsraad. De Ruttens leven hun eigen leven daar en springen teveel van de hak op de tak. Donna en Mark doen het prima maar zijn te jong en onzichtbaar voor de dorpsraad. John en Juani, Juani ligt niet zo lekker in het dorp. Bovendien zijn ze een prachtig huis aan het bouwen maar verder....nog niet echt iets voor het dorp. Wijnand en Thysa, ik hóóp dat ze winnen, ze zijn leuk en doen veel maar ik denk dat het een nét nietje voor hun wordt.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
25-08-2019 10:14
Er wonen maar 60 mensen volgens RTL.
Dat maakt het idd al snel een kwestie van bekendheid bij de lokale bevolking.
En sommigen daar zullen ook wel niet stemmen terwijl iemand met een sterke voorkeur zeker gaat stemmen.
Benieuwd naar de uitslag.
Als dit doorslaggevend is, winnen de Ruttens. Zij hebben een aardig sociaal netwerk gecreëerd in Polopos.
Alle reacties Link kopieren
biekoe schreef:
25-08-2019 10:16
Ik denk dat Christian en Kirsten winnen o_o het zijn absoluut niet mijn favorieten maar ze hebben ook regelmatig de werkopdracht gewonnen en liggen, volgens mij, goed bij de dorpsraad. De Ruttens leven hun eigen leven daar en springen teveel van de hak op de tak. Donna en Mark doen het prima maar zijn te jong en onzichtbaar voor de dorpsraad. John en Juani, Juani ligt niet zo lekker in het dorp. Bovendien zijn ze een prachtig huis aan het bouwen maar verder....nog niet echt iets voor het dorp. Wijnand en Thysa, ik hóóp dat ze winnen, ze zijn leuk en doen veel maar ik denk dat het een nét nietje voor hun wordt.
Ik heb toch ook gelezen dat men in het dorp Juani wel mag maar dat niet in de uitzendingen komt.
Maar we zullen zien.
Ik gun het de familie Rutten het minst in ieder geval, T en W het meest en de anderen zou ik prima vinden als winnaar.
Het zou me na de finale sowieso niet meer boeien.😂
Alle reacties Link kopieren
biekoe schreef:
25-08-2019 10:17
Als dit doorslaggevend is, winnen de Ruttens. Zij hebben een aardig sociaal netwerk gecreëerd in Polopos.
Ik zit ook maar te gokken.
Wie weet stemmen er wel 300 bewoners, dan speelt de visie van de deelnemers een grotere rol.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
25-08-2019 10:19
Ik gun het de familie Rutten het minst in ieder geval, T en W het meest en de anderen zou ik prima vinden als winnaar.
Het zou me na de finale sowieso niet meer boeien.😂
Dit, helemaal :lol:
Gatinmijnsok schreef:
25-08-2019 10:10
Ik denk de Familie Rutten gaat winnen. Zij kennen de meeste mensen in het dorp. Persoonlijk maakt het mij niet uit, ik ben benieuwd of iedereen er over 5 jaar nog woont.
Maar het kan ook zo zijn dat dit is wat rtl wil laten zien en dat dit in de werkelijkheid anders is.
Ik denk zelf ook de Ruttens, mij maakt het niets maar zij doen wel het meest voor de dorpelingen.
En na 5 jaar woont er niemand meer.
biekoe schreef:
25-08-2019 10:17
Als dit doorslaggevend is, winnen de Ruttens. Zij hebben een aardig sociaal netwerk gecreëerd in Polopos.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
25-08-2019 10:23
Dit.
Als er echt maar 60 mensen wonen en veelal bejaarden misschien wel.
Stemmen er meer mensen, zeg 300, uit verschillende leeftijdscategorieën, kan het een heel andere kant opgaan.
Bij de finale zullen we wel zien wie er op het plein zit om te zien welk koppel wint cq om te stemmen.
Ik denk dat John en Juani er met de winst vandoor gaan. Dat is meer gebaseerd op mijn gevoel dan dat het uit de uitzendingen blijkt.
Alle reacties Link kopieren
Van wat RTL laat zien zijn Christiaan en Kirsten het minst geïntegreerd...ze spreken de taal totaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Christian en Kirsten hebben met Lucas een flinke troef in handen.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
25-08-2019 10:51
Christian en Kirsten hebben met Lucas een flinke troef in handen.
Dankzij W en T is er een kunstenaar komen wonen.
Dat is op 60 mensen best wel iets, als dat aantal al klopt.
biekoe schreef:
25-08-2019 10:17
Als dit doorslaggevend is, winnen de Ruttens. Zij hebben een aardig sociaal netwerk gecreëerd in Polopos.
Maar wie weet doen die locals alleen maar aardig terug uit beleefdheid en worden ze eigenlijk ook gillend gek van dat opdringerige van Elise.
sugarmiss schreef:
25-08-2019 10:51
Christian en Kirsten hebben met Lucas een flinke troef in handen.
Juist de mensen zonder kind zijn in het voordeel, met die peuter zullen ze eerder teruggaan naar een land waar er een fatsoenlijke opleiding te vinden is en hogere inkomens. Als hun wijn eenmaal loopt hoeven ze niet meer ter plaatste te blijven wonen tenslotte. Dat hebben de Posjes ook niet gedaan, die zitten nu in Friesland in een villa.
Ik denk (en hoop) Thysa en Wijnand, maar het hangt er ook vanaf hoe die stemming precies gaat. Telt de stem van elke dorpeling even zwaar, of legt de jury extra gewicht in de schaal? In dat eerste geval denk ik dat de Ruttens meer kans maken, in het tweede geval Thysa en Wijnand.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
25-08-2019 11:01
Juist de mensen zonder kind zijn in het voordeel, met die peuter zullen ze eerder teruggaan naar een land waar er een fatsoenlijke opleiding te vinden is en hogere inkomens. Als hun wijn eenmaal loopt hoeven ze niet meer ter plaatste te blijven wonen tenslotte. Dat hebben de Posjes ook niet gedaan, die zitten nu in Friesland in een villa.
Voor die wijn hoeven ze nu al niet permanent daar te wonen. Gewoon paar keer per jaar een B&B in Polopos voor een weekje en ze kunnen weer vooruit
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
25-08-2019 10:51
Christian en Kirsten hebben met Lucas een flinke troef in handen.
Ik vermoed dat hij nog eerder Spaans spreekt dan paps en mams..
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
25-08-2019 11:30
Ik vermoed dat hij nog eerder Spaans spreekt dan paps en mams..
hij zal wel moeten, want hij kan de google-translate nog niet lezen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven