Van Lombok naar Borneo

25-08-2019 19:55 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben al een beetje aan het kijken naar de vakantie volgend jaar naar Indonesië. Wij willen na Lombok naar Borneo toe (Kalimantan) en ons leek het vliegtuig de snelste optie. Nu zien wij dat je bijv. alleen handbagage mee kan meenemen op die vluchten (7kg!) en geen ruimbagage. Hebben jullie hier ervaring mee of hebben jullie nog alternatieven? Ik hoop van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Alternatief: bijbetalen om zo meer bagage meer te nemen? Andere airline? Minder bagage meenemen?
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
25-08-2019 20:07
Alternatief: bijbetalen om zo meer bagage meer te nemen? Andere airline? Minder bagage meenemen?
Als ik via de site wil bijboeken kan ik dat niet doen, omdat het gewoon überhaupt niet kan (het is geen optie).
Een andere airline dan lionair is er bijna niet voor die vlucht.. (garuda indonesia héél soms, maar dan wel in totaal 1000,- met 5 personen)
Minder bagage meenemen is niet echt een optie want wij zijn met een gezin (2 volwassenen, 3 pubers) en dan is 7kg p.p. echt te weinig voor 4 weken..
Alle reacties Link kopieren
Welke airline ben je nu aan het kijken dan?
Airasia vliegt die route misschien ook wel, daar kan je altijd wel bijboeken. Citilink heb ik toen mee gevlogen, heb je die ook al bekeken?
Alle reacties Link kopieren
Moet het per se een rechtstreekse vlucht zijn, van Lombok naar Borneo?
Zijn er geen vluchten vanaf Denpassar, Bali? Daar ben je ook zo, vanaf Lombok.
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
25-08-2019 20:18
Welke airline ben je nu aan het kijken dan?
Airasia vliegt die route misschien ook wel, daar kan je altijd wel bijboeken. Citilink heb ik toen mee gevlogen, heb je die ook al bekeken?
Ik heb gekeken bij AirAsia maar die vliegen niet naar Borneo.. Citilink kwam ik niet tegen!
Alle reacties Link kopieren
meesk schreef:
25-08-2019 21:07
Ik heb gekeken bij AirAsia maar die vliegen niet naar Borneo.. Citilink kwam ik niet tegen!
Excuses! Ik heb de hele tijd gekeken naar vluchten naar Palangkaraya (iets gunstiger gelegen), maar net keek ik ff naar vluchten van DPS naar Balikpapan en daar zie ik een directe vlucht met Citilink! Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Of anders met de pelni, wel een stuk langzamer maar dan kun je net zoveel bagage meenemen als je wilt.
Alle reacties Link kopieren
mayou schreef:
25-08-2019 21:48
Of anders met de pelni, wel een stuk langzamer maar dan kun je net zoveel bagage meenemen als je wilt.
Goede idee! Ik vind het op de site van pelni wel een beetje onduidelijk welke routes ze varen.
Alle reacties Link kopieren
En of ze varen blijft ook altijd een verrassing, maar als ze varen wel erg leuk om mee te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven