Jouw seksuele verlangens

31-08-2019 15:37 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey mannen, heb je soms ook het gevoel dat je moeilijk kan communiceren met vrouwen over jouw seksuele fantasieën?

In een ideale wereld waar je seksleven zou zijn hoe je het maar wilt, hoe zou die eruit zien?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden - ik kijk er naar uit om ze te lezen.
Stuur mij gerust een DM indien het antwoord te persoonlijk voor je is.
Alle reacties Link kopieren
Gaat je niks aan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
31-08-2019 15:51
Gaat je niks aan.
Ben jij mannen?
Goeie nick.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil jij weten wat ik seksueel wil uitspoken?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
31-08-2019 15:52
Ben jij mannen?
Ik ben mannuh!
koekies zijn lekker
Kun je je post wat uitbreiden? Ben jij een man? Je nick icm je vraag doet mij vermoeden van wel. Mensen zijn eerder geneigd om een (persoonlijk) antwoord te geven als je wat meer van jezelf verteld omtrent je vraag. Ik heb hier zeker mijn gedachten over maar jouw summiere info nodigt mij zeker niet uit om mijn persoonlijke gedachten hierover te uiten op een openbaar forum. Daarvoor is mijn visie zowiezo te afwijkend.

Een pb sturen mag altijd.
En, zit je inbox al vol met geile verhaaltjes?
nospe schreef:
31-08-2019 16:07
Mensen zijn eerder geneigd om een (persoonlijk) antwoord te geven als je wat meer van jezelf verteld omtrent je vraag. I
Ja of als je een lekker wijf bent
Alle reacties Link kopieren
Voor je tweede vraag, wil je weten hoe een mans ideale wereld eruitziet of een mans seksleven zoals hij het maar wilt in die wereld? De vraag lijkt naar het eerste te vragen, de pijler het tweede.
Murrmurr schreef:
31-08-2019 16:37
Ja of als je een lekker wijf bent
Nou nee. Ik heb niks met lekkere wijven. Ook niet met lekkere kerels. Ik heb wel wat met oprechte wederzijdse openheid op alle gebieden. Maar dat is schijnbaar nogal lastig hier. De grapjes over de jaren 50 vind ik dus hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
nospe schreef:
31-08-2019 16:45
Nou nee. Ik heb niks met lekkere wijven. Ook niet met lekkere kerels. Ik heb wel wat met oprechte wederzijdse openheid op alle gebieden. Maar dat is schijnbaar nogal lastig hier. De grapjes over de jaren 50 vind ik dus hilarisch.
Dan ga je lekker je geile verhaaltjes via pm sturen. Ons boeit t niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
En dit is een logische plek?
95% is vrouw
3% man zonder sexdrive
1% incell

En we hadden Jolly, maar die is weg
lilalinda schreef:
31-08-2019 16:47
En dit is een logische plek?
95% is vrouw
3% man zonder sexdrive
1% incell

En we hadden Jolly, maar die is weg


:rofl: :rofl: :rofl:
Oh echt is bokkige jolly weg?
nospe schreef:
31-08-2019 16:45
Nou nee. Ik heb niks met lekkere wijven. Ook niet met lekkere kerels. Ik heb wel wat met oprechte wederzijdse openheid op alle gebieden.
Oh okee daar heb ik dan weer niets mee.
Alle reacties Link kopieren
nospe schreef:
31-08-2019 16:07
Kun je je post wat uitbreiden? Ben jij een man? Je nick icm je vraag doet mij vermoeden van wel. Mensen zijn eerder geneigd om een (persoonlijk) antwoord te geven als je wat meer van jezelf verteld omtrent je vraag. Ik heb hier zeker mijn gedachten over maar jouw summiere info nodigt mij zeker niet uit om mijn persoonlijke gedachten hierover te uiten op een openbaar forum. Daarvoor is mijn visie zowiezo te afwijkend.

Een pb sturen mag altijd.
De kans dat je visie afwijkend is, is nihil
We kijken hier nergens van op
:HA:
Murrmurr schreef:
31-08-2019 16:49
Oh okee daar heb ik dan weer niets mee.
Alle reacties Link kopieren
Mijn fantasie is dat er een man op het viva forum post die wil weten wat onze fantasieën zijn.

Dan stuurt die man mij een berichtje van wat hij allemaal wil doen.

En dan nou dan hoop ik dat het een hele leuke knappe man is en dan spring ik onmiddellijk in trein en bus om naar hem toe te gaan. Want geen moeite te veel voor een man die zo geïnteresseerd is.
lilalinda schreef:
31-08-2019 16:47
En dit is een logische plek?
95% is vrouw
3% man zonder sexdrive
1% incell

En we hadden Jolly, maar die is weg
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
31-08-2019 17:01
Mijn fantasie is dat er een man op het viva forum post die wil weten wat onze fantasieën zijn.

Dan stuurt die man mij een berichtje van wat hij allemaal wil doen.

En dan nou dan hoop ik dat het een hele leuke knappe man is en dan spring ik onmiddellijk in trein en bus om naar hem toe te gaan. Want geen moeite te veel voor een man die zo geïnteresseerd is.
Geile donderdame! :yes:
koekies zijn lekker
Mijn fantasie is dat ik heel stil op bed moet blijven liggen en dat er dan een grote mysterieuze donkere vreemdeling mijn huis binnenkomt die heel kordaat en efficiënt mijn hele kiet onder handen neemt (stofzuigen, schoonmaken, alles). Ik kan alleen maar machteloos toekijken. Of nog beter, Netflix kijken.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent geen man Murrmurr maar wel een interessante wending in het topic. Sinds ik voor gelijke rechten ben vind ik dat vrouwen ook hun perfecte seksleven mogen omschrijven

(En ik raak toch niet opgewonden want hoor bij die 3%)
koekies zijn lekker
Murrmurr schreef:
31-08-2019 17:04
Mijn fantasie is dat ik heel stil op bed moet blijven liggen en dat er dan een grote mysterieuze donkere vreemdeling mijn huis binnenkomt die heel kordaat en efficiënt mijn hele kiet onder handen neemt (stofzuigen, schoonmaken, alles). Ik kan alleen maar machteloos toekijken. Of nog beter, Netflix kijken.

Waar zit je kiet precies?
Murrmurr schreef:
31-08-2019 17:04
Mijn fantasie is dat ik heel stil op bed moet blijven liggen en dat er dan een grote mysterieuze donkere vreemdeling mijn huis binnenkomt die heel kordaat en efficiënt mijn hele kiet onder handen neemt (stofzuigen, schoonmaken, alles). Ik kan alleen maar machteloos toekijken. Of nog beter, Netflix kijken.
:lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven