Uitgerekend maart 2020

01-07-2019 11:26 1197 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?

Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend JMO Afspraken Bijzonderheden
vlaflippie 27 1e 16 februari 25/9 20wekenecho Bleek bij 8wekenecho al 12 weken zwanger te zijn
Domninoz 30 3e 26 februari J 16/9 controle zoon bijna 3, zoon 10mnd
leahv 31 3e 1 maart -
Koekiemonster26 29/32 2e 3 maart M 5-9 controle Vanishing Twin
Juffertje28 28 1e 3 maart 17 september controle 15 oktober 20 wekenecho -
Sunny_Lady 33/34 1e 4 maart 2 oktober 20 weken echo Zwanger m.b.v. ICSI
Pinda1511 27/29 1e 5 maart Miskraam in januari 2019 - kloppend hartje 18-7
JaneDoe00 27/29 1e 5 maart - -
Hartje83 35/39 2e 5 maart zoontje van 2
Sambabal 25/28 1e 6 maart 9-9 controle Zwanger na Gonal F en Clomid
MisseD 28 2e 6 maart - zoon prematuur geboren(nu 3jr), onder controle GYN
Jantientje1 30/32 2e 6 maart 23 september controle 3 miskramen voor oudste en nu 4 voor deze zwangerschap
Hufflepuff 24 1e 9 maart 13 sep VK, 21 sep geslachtsecho miskraam gehad t afgelopen jaar, nu nieuwe relatie en onverwachts (maar zeer welkom) zwanger
Chloé 30 1e 11 maart Echo 12-09, 01-10, 22-10
Koffiewijck - 1e 11 maart - -
Leeuw32 32/39 1e 12 maart J 2 miskramen en zwanger via IVF
Miesje1993 26/27 1e 13 maart 25 september MA september 2018
Zonnebloem 39 2e 16 maart echo op 4/9 en echo op 9/9 bij gyn Zoon bijna 2. Verschillende miskramen gehad.
Veyi 28 1e 17 maart 19/9 controle verloskundige
Jetski15 33 2de 17 maart 8-10 controle verloskundige zoon van 2

Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:04
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
95.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sambabal schreef:
03-09-2019 18:50
@ zonnebloemmetje wat een fantastisch nieuws!!

@leeuw ik vind Matthijs en Lucas ook leuk!

@centering, hier start helaas op korte termijn geen nieuwe groep, maar had daar wel graag aan meegedaan!

@20 weken echo heb ik ook al ingepland! Op 15 oktober om 16u.

@namen
Daar zijn wij ook voorzichtig over na aan het denken. Meisjesnaam ligt al vast, maar jongensnamen vind ik echt lastig dus daar gaan we pas serieus over nadenken evt na de geslachtsbepaling. Ik vind aparte namen juist wel leuk haha. Dus wij dachten nu aan: Yent, Denz, Lux.. een korte naam dus. Oh en Sepp stond ook op onze lijst hahahha.

@Koekie ik vind Elin en Ilva hele leuke Scandinavische meisjesnamen!
Mijn oudste heeft de laatste jongensnaam die je noemt ;) De tweede heeft een Friese naam en de 3e krijgt een Scandinavische naam, als het een jongen is. Wij houden van vrij korte namen en bovendien hoor je de namen van onze jongens hier weinig.
Ik dacht vroeger overigens dat ik na jaren geen menstruatie door een eetstoornis geen kinderen meer zou kunnen krijgen en in een diep dal kwam daar mijn labrador pup. Hij kreeg de kindernaam die ik toen voor ogen had; Finn. Inmiddels al 13 jaar geleden. Toen kwam de naam zo goed als niet voor in NL. Tegenwoordig hoor je 'm heel vaak. De naam van onze eerste heb ik toen ook bedacht, ook heel zeldzaam toen nog. Een Duitse naam. Toch de naam altijd vastgehouden, voor het geval dat. Heel dankbaar dat we een jongen kregen... Heel bijzonder om die naam te kunnen geven.
@zonnebloempje
@kleinaapje

Wat fijn van de goede NIPT uitslagen

Hier ook de 20 weken echo gepland: 8 oktober. Ben dan op één dag na 20 weken. Kon gelukkig in de avond, want de kinderen mogen niet mee. Dat is overdag toch wat lastiger. Nu kan mijn moeder oppassen vanuit haar werk en kan manlief mee naar de echo.

Verder wel bijgelezen, maar echt hele drukke dagen, dus even zo! Ik moet de turbo weer even aanzetten ;)
Hoi! Ik heb even bijgelezen!

@centering paranting, wat is dat eigenlijk? Ik wil waarschijnlijk een cursus hypno birthing gaan doen vanaf januari. Ben dan al wat verder in de zwangerschap, maar het lijkt mij zo'n goede voorbereiding. Ben zelf vrij spiritueel dus dat past wel :)

@namen, jaaaa, een jongensnaam! Zo lastig! Wij vinden Lucas ook mooi. Maar te populair. Mijn vriend is half Italiaans dus ene Italiaanse naam zou mooi zijn, maar ik wil niet te exotisch :proud: vrij lastig nog.

Trouwens, ik heb al jaren een meisjesnaam in mijn hoofd. Tijdens mijn vorig e zwangerschap (heb een miskraam met 6 week gehad), had ik die naam al in mijn hoofd. Maar k heb nu het gevoel dat ik die naam niet meer mag geven of zo? Terwijl ik dat zo zonde zou vinden eig.. Maar toch een schuldgevoel. Snap je t nog? Mijn vriend vind het ook een prachtige naam dus dat is het probleem niet.

Update @ school. Ik doe een hbo media gerelateerde studie. Jullie kunnen het vast wel raden :). Ik ben na maandag niet meer gegaan. Bleek toch nog tot woensdag een heel druk programma in het kader van de intro week te zijn. Kost erg veel energie die ik niet heb. Heb nog altijd last van mijn oververmoeid dus besloten om maandag, wanneer de lessen echt starten, aan de bal te gaan. Moet wennen aan mijn klas.. Erg veel jonge havisten. Daar voel ik geen aansluiting meer mee. Ach deze hele studie is een sprong in het diepe (ik heb een zorg achtergrond, ben doktersassistent en heb een P in social work) en sinds ik zwanger ben begin ik meer en meer te twijfelen.. Maarja. Een baan vinden gebeurd nu toch niet want wie neemt een zwangere aan? O_O wil het ook een half jaar de kans geven. Ik weet waarom ik hiervoor gekozen heb (heb zoveel affiniteit met deze wereld) en wil er wel voor gaan.. Mocht het anders lopen dan lossen we dat dan wel weer op!

@zonnebloem, fijn van je goede nipt uitslag (dat was jij toch?) heb m zelf niet gedaan maar lijkt mij zeker een geruststelling!

Mama komt zo en dan gaan we naar babypark. Schijnt enorm te zijn. Wel izj in ;)
Hier net met mijn moeder en zoontje even naar de stad geweest. Zijn schoenen waren te klein en zag het niet zitten om alleen met hem er naartoe te rijden, dan nog de stad door te lopen en daarna nog schoenen uit te zoeken. Ben et gewoon niet fit genoeg voor.

Op woensdag past mijn moeder altijd op, dus mooi geregeld zo. Nu gewoon al maat 27 en hij is nog geen 2,5 jaar :-o en wat zijn die pokke dingen duur. Maar, voor het goede doel haha. En als er dan toch schoenen moeten komen, dan ook goeie en mooie ;-) .

Nu dus weer voor pampus op de bank. Heb het idee dat het iets beter gaat met de duizeligheid. Hopelijk huppel ik over een week of 2 weer rond.
Even tussendoor. Net weer een echo gehad. Deze had ik zelf geboekt bij een echobureau. Het zag er heel mooi uit. Ze zag geen zichtbare afwijkingen. De nekplooi viel binnen de marges. Geen vocht hier of daar. Het dronk en had de blaas vol. Bewoog. Had de hik. Vooralsnog niks zorgelijks dus.
Zonnebloem: misschien heb ik iets gemist, maar zijn er risico's op iets zorgelijks binnen jou zwangerschap?
Na 3 vroege miskramen en een missed abortion kregen we onze zoon. In januari had ik opnieuw een missed abortion met 9 weken. De angst voor misgaan en doemscenario's zit er hierdoor gewoon heel erg in. Vorige week bij de termijnecho had de gynaecoloog het over een verdikte nekplooi. Ze verwarde de grensmarges en wij waren ontzettend bezorgd. De nipt met nevenbevindingen was goed, zo bleek gisteren. Vandaag had ik zelf een extra echo geboekt om te zien hoe het met de nekplooi was etc. Het zag er mooi uit.

Denk dat we nu moeten gaan proberen iets geruster zijn.
Huffle, is jouw opleiding niet als deeltijd beschikbaar? Dan kom je vaak met andere leeftijden in aanraking. Tussen de 17 jarigen zitten lijkt me ook best heftig. Zeker als je zwanger bent. Maar er zitten vast ook wel oudere studenten tussen die ook niet meedoen met het introductiegebeuren en zich pas volgende week laten zien.
@zonnebloem: Ah! Dat is ook zo, begrijpelijk! Wat fijn dat je wat geruststellende uitslagen gekregen hebt.
Hopelijk straks allemaal het eerste trimester veilig door, weinig kwalen en geen gekke verrassingen :)
Zonnebloem wat ben ik blij voor je met al het goede nieuws! En voor kleinaapje natuurlijk ook.

Sorry dat ik even minder mee klets, maar vanochtend officieel getekend voor ons huis en daar nog een paar goede gesprekken over gehad. De situatie met zijn dochter wordt alleen maar slechter helaas, ze doet helemaal de deur dicht en wil er niet over praten. We verpesten haar leven (??), ze kan zich niet meer concentreren op school, ze heeft niet om deze situatie gevraagd etc etc,... we blijven rustig en proberen echt in gesprek te komen maar ze wil ons niet meer zien voorlopig. Dit verhaal houdt ons behoorlijk bezig....

@namen: Olivier en Matthijs heel leuk! Matthieu vind ik ook leuk.
Voor een meisje denken wij aan Sophie, dat is ook onze ‘projectnaam 😂’.. Maar Anne of Julia vinden we ook leuk. Heb van mijn zus een namenboek gehad, super leuk. Ook wij willen iets korts.

Hoe was babypark huffle?
Ik sprak van t weekend iemand die net een half jaar moeder is en die raadde echt de Joolz wagen aan. Wij moeten eerst een keuken en badkamer uitzoeken, maar daarna gaan we voor de baby spullen op pad!
Zonnebloemetje wat fijn dat je een goede uitslag hebt en een mooie echo! Ik hoop dat je weer wat meer rust en vertrouwen kan krijgen nu.

Voor de rest reageer ik morgen :)
Hi ladies had gehoopt al eerder te kunnen meeschrijven maar het is nog bij meelezen gebleven :-). De bruiloft is geweest en daarmee is er ook veel hectiek afgelopen. We hebben genoten van een prachtige dag :heart: Vandaag is onze laatste vakantiedag in Spanje en morgen gaan we lekker naar huis. Hier ben ik heerlijk tot rust gekomen. De moeheid is er goed uit gekomen, heb bijna elke dag een middagdutje gedaan :$ . Zo'n eerste trimester, bruilofts voorbereidingen en gewoon moeten werken heeft er toch wel even ingehakt. o_o

Ik ben blij om positieve echo's en nipt uitslagen te lezen in deze groep, super! :heart: zelf hebben we ook een positieve nipt uitslag gekregen, zonder neven bevindingen. Was echt zo'n enorme opluchting. :)

Centering pregnancy heb ik me ook voor aangemeld, ben heel benieuwd het schijnt erg informatief te zijn. Ben wel benieuwd naar de andere dames. :mrgreen: Daarnaast aangemeld voor zwanger fit, heb er over 2 weken een proefles. En medio november ga ik nog starten met zwangerschapsyoga :whistle:. Gaan jullie ook nog cursussen doen?

Komende week gaan we babypark etc. Bezoeken om ons te oriënteren. Mijn man heeft al veel research gedaan vanuit Spanje hihi. Heb er zin in! Nou ik verw8 na thuis komst wel mee te kunnen schrijven en ook weer persoonlijker te kunnen reageren, maar dan heb ik jullie in ieder geval vast bijgepraat. :)

Oja heel fijn dat de tabel is gesorteerd, lekker overzichtelijk! :-)
anoniem_349213 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 07:50
0.76% gewijzigd
@esprietje leuk dat het rond is met huis en hopelijk tot zijn dochter snel bij. Wel domper kan ik me voorstellen

@ Sunny fijn dat je hebt kunnen genieten van je bruiloft en dat NIPT goed was. Had zeker afgelopen weken daarvoor geen energie gehad naar werken dus voel je niet schuldig over weinig schrijven

Heb wel aanbod gekregen voor catering variant bij verloskundige maar ga nu gewoon voor korte individuele afspraken. Ook omdat mijn zoon niet mee kan en met gewone afspraak wel en ik toch liefst buiten werkdagen plan en dan is mijn zoon m meestal thuis.
Sunny, gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat fijn dat je lekker tot rust bent gekomen op vakantie en ook nog een positieve nipt uitslag hebben gekregen.

Ik denk wel na over een cursus. Twijfel tussen zwangerfit; sporten of de ouderwetse echte cursus ala 'pufclubje'... Ben bang dat zo'n pufclub wat mutserig is en qua sporten komt het niet erg uit met m'n werk en zwem ik eigenlijk liever.

Babyspullen wij krijgen steeds meer spullen te leen aangeboden van vrienden die net wat oudere kinderen hebben, heel fijn!
Verder struin ik marktplaats af om vast te zien wat er is, maar zijn we pas van plan na 20 weken echo wat te kopen. Qua kinderwagen willen we voor een Joolz gaan, nog twijfel of we tweedehands of nieuw kopen.
Ook aan het oriënteren op een andere auto.

Namen wat leuk Leeuw om jullie lijstje te lezen en ieders reacties erop. Wat leuk dat er zoveel verschillende smaken qua namen zijn :-D
Baal alleen dat mijn smaak nu zo populair is :-P

Esprietje Gefeliciteerd met jullie huis (officieel getekend voor nieuw koophuis toch?)
Wat vervelend dat zijn dochter zo boos blijft. Zoekt ze er ook steeds contact over met jullie om haar boosheid te uiten of zoeken jullie zelf het contact op omdat jullie graag willen dat het zsm goed komt?

Jantientje hopelijk voel je je snel beter. Lijkt me rot om zo last te blijven houden van duizeligheid en vermoeidheid.

Hufflejammer dat je weinig aansluiting vindt. Lijkt mij ook wel lastig, gezien ze waarschijnlijk heel andere levensfase zitten en echt anders aan hun studie starten.
Is er inderdaad geen deeltijd variant? Naast vaak een hogere leeftijd is dit vaak met meer mensen die daarnaast werken/ in andere levensfase zitten dan dat ze zich vol in het studentenleven storten.

Domninoz Wat een mooi verhaal van de naam voor jullie zoon. En wat een geluk dat je toch zwanger kunt worden!
Ook ik vind Finn een heel mooie naam, ken inderdaad geen oudere kinderen/volwassenen met deze naam maar wel 5 jongen kinderen met die naam haha.

Jetski nog iets gehoord over of er iets moet met de cyste?

Hier voel ik me eigenlijk goed, qua kwaaltjes nog wat last van darmen en mijn energiepijl is wel echt lager dan normaal, maar beter dan de eerste weken. Daardoor loop ik soms te hard van stapel en word ik door mijn lijf weer hard terug gefloten.
Maar verder voel ik me echt weer redelijk mezelf worden.
Vind het wel moeilijk om nog 3 weken te wachten tot we het hartje kunnen horen en nog 4 weken tot volgende echo.

Nog geen uitslag over de nipt helaas.
@sunny: wat goed om je weer te horen en dat jullie het zo lekker hebben gehad!

@koffie: ze appt mijn vriend steeds met hele lappen tekst vol verwijten. UIt die tekst probeert hij dan op een positieve manier gesprekspunten te halen en nodigt haar dan uit om er over te praten in plaats van alles via de app te doen. Dat komt toch wel verkeerd over. Verder trekken wij niet aan haar op dit moment. Maar het feit dat er apps blijven komen zegt mij (ook al zijn het verwijten) zegt ook dat ze de deur toch niet helemaal dicht wil doen. Zijn bang dat als mijn vriend niet op de appjes reageert ze helemaal boos of teleurgesteld is. Moeilijk hoor, waar doe je goed aan.
@Sunny gefeliciteerd met jullie huwelijk! Geniet nog even van jullie laatste stukje vakantie!
Ik start ook medio november met zwangerschapsyoga!

@Koffie, kun je niet bellen om even tussendoor hartje te luisteren? Dat heb ik gisteren gedaan, aangezien ik gisterochtend druppeltjes bloed verloor zonder aanwijsbare oorzaak. Ik mocht gelijk die ochtend komen en bij ongerustheid mag je altijd eerder komen!
En qua pufcursus, zijn die er nog wel?

@Domninoz Super leuke naam! Jammer dat hij populair is geworden, maar ook een compliment!

@Esprietje gefeliciteerd met jullie huis!
Poeh inderdaad heel lastig. Ik snap dat jullie wel reageren om de deur open te houden.. mogelijk moet ze gewoon echt even haar boosheid kwijt en is straks de ergste frustratie er af.
Esprietje knap hoe jullie blijven reageren. Inderdaad denk belangrijk om toch maar te doen gezien ze blijkbaar wel in contact wil blijven en als jullie niet meer reageren het als afwijzing kan zien.
Hoewel er natuurlijk ook grenzen zijn... knap dat je vriend op positieve manier blijft reageren!

Sambaja, is misschien wel een idee! Voel me dan zo'n zeur... want ik heb geen enkele reden tot zorg.

Haha of het echt een pufcursus is zoals vroeger weet ik niet, ik noem het altijd pufclubjes :-P
Het is een cursus die je voorbereid op je bevalling, ze noemen zichzelf 'praktisch en nuchter'..... wel met zo'n zelfde groepje 6x tegen het einde van je zwangerschap.

Doe jij nu al 'gewoon' yoga?
gewoon vragen hoor Koffie: bij mij hebben ze aangegeven dat ik altijd even mag bellen als ik het hartje mag horen, ze hebben zelfs het hartjes spreekuur! Je bent geen zeur, echt niet! en thanks voor je reactie, we proberen idd alles zo goed mogelijk te doen.

@clubjes: ik ga maandag na de zomerstop weer beginnen met mijn 'gewone' yogalessen. Wel overleg gehad met de lerares maar die zei dat dat juist prima was en ze geeft aan welke oefeningen voor mij niet geschikt zijn (dat zijn er maar een paar). Verder overweeg ik zwangerfit te gaan doen, maar dat is pas een paar weken voor de bevalling zag ik hier in mijn dorp.
Iedereen bedankt voor het reageren op de namen. Echt grappig dat de smaken zo verschillen en gelukkig maar!

Esprietje ik vind het knap hoe rustig jij er onder blijft! En zeker jouw vriend: het zal hem wel pijn doen omdat het zijn dochter is.

Sunny, gefeliciteerd! En geniet nog van jouw vakantie :) Het weer hier is echt prut.

Koffiewijck, ik hoop dat de NIPT snel komt, ik zal ook heel de dag mijn e-mail te checken tot de uitslag er was.

@clubjes ik heb mij ingeschreven voor momsinbalance en zwangerfit. Ga kijken wat bevalt :). Daarnaast vanaf november zwangerschapsyoga. Een vriendin van mij is helemaal fan van hypnobirthing, maar man en ik vinden twijfelen nog. Net terug van yoga (doe ik 1x of 2x in de week) en de rustige vormen gaan prima. Ik hoop ook wat vrouwen in de buurt te leren kennen die moeder worden, veel vriendinnen wonen toch net wat verder weg.

@kinderwagen: grappig, ik vind de joolz niet fijn!We hebben er een tweedehands gekregen, maar vind het echt geen fijne wandelwagen. Het frame is te hoog voor mij (1.56). Wij (beter gezegd ik) twijfelen nog tussen een dubatti of emmaljunga.

@huffle inmiddels al meer aansluiting? Misschien dat de “ouderen” niet naar de intro komen.

Qua kwaaltjes merk met normale dingen ik niks meer: weer helemaal fit. Sporten is een ander verhaal: ben net een vis op het droge, conditie gaat hard achteruit. Ben benieuwd volgende week als de competitie weer begint. En ik moet maar eens op zoek naar sportkleding voor zwangere vrouwen. Gisteren na werk helemaal los gegaan op de kleding: een jurkje uit de normale collectie, 2 zwangerschapsbroeken, 1 zwangerschapsrok en een lekker wollen lange vest gekocht. Was wel leuk :-D!

En als afsluiter: ik zag een oud-collega bij het zwemmen, eerste wat ze vroeg: ben je zwanger? Die buik is toch al goed zichtbaar (en ik dacht van niet) O_O .
Hahaha grappig dat het anderen dan wel op valt @leeuw.

Hier gisteren ook online geshopt. 3 jurkjes besteld, een winterjas en een paar zwamgerschapsleggings. Naast de kleding die ik nog van de vorige keer heb, moet het dan goed komen. Vorige keer was ik in april uitgerekend, dus de kleding past ook goed bij het seizoen. Al

@kinderwagen, wij hebben een joolz. Beviel en bevalt erg goed, dus die houden we gewoon. Ga wel nog een meerijplankje bestellen voor zoon. Kan hij daar op gaan staan als lopen te ver is.

Verder heb ik zoveel lieve vriendinnen die om en om voor het avondeten zorgen, omdat dit mij echt niet lukt op het moment en vriend vaak pas rond 6/7 uur thuis is en ook vaak een aantal dagen voor werk in het buitenland zit. Ik ben zo blij met ze! Eind van de dag f functioneer ik echt niet meer en afgezien van zoon op bed brengen, lukt dan echt niks.
Sunny wat fijn dat jullie bruiloft leuk was!

Esprietje Gefeliciteerd met het tekenen. Wat ontzettend vervelend dat zijn dochter nog zo reageert.

Koffie ik heb de vorige zwangerschap zwangerfit gedaan (vanaf 16 weken geloof ik?) en dat vond ik vrij intensief sporten en weinig ruimte voor contact met de andere dames (wij hadden toen geen vrienden met kinderen dus ik hoopte daar stiekem op).
Ik ga geen cursus meer doen, ik ben al eens bevallen. Ik moet zeggen dat de praktische kant van de cursus, daar heb ik wel wat aan gehad. Waarom voel je pijn, hoe doe je dat eigenlijk persen, welke stadia moet je door etc.

Kinderwagen wij hebben een Joolz en ik vind hem te groot... neem echt achterlijk veel ruimte in ook ingeklapt. Als we niet al een Joolz hadden dan had ik nu een Mutsy gekocht.

Leeuw waahhh en jij dacht dat niemand het nog kon zien! Dat is ook wel een leuke bevestiging toch!

Ik heb vanmorgen een afspraak gehad bij de verloskundige en naar het hartje geluisterd :love: mijn bloeddruk was netjes laag zei ze terwijl ik daar met hoofdpijn zat en dacht ahh vandaar.. ik moet even een dropje of iets zouts eten. Over 5 weken mag ik weer en ik moet nog bellen om een afspraak te maken voor de 20 wekenecho :)
koekie wat fijn dat je het hartje weer hebt mogen beluisteren! Wanneer zalj e ongeveer je 20weken echo hebben?

sunny Gefeliciteerd met jullie huwelijk en fijn dat je zo een lekkere vakantie hebt gehad! En ook gefeliciteerd met de positieve nipt.

esprietje gefeliciteerd met jullie huis! Leuke dingen om naar uit te kijken. Wel enorm balen dat je vriend z'n dochter nog steeds zo boos is. Ik hoop echt dat het snel bijtrekt. Woont zij ook (deels) bij jullie of niet?
Overigens hebben wij dezelfde namensmaak haha. Vriendlief en k zijn trouwens aan het 'tinderen' in de zwitsal babynamen app. Dan kan je allebei dus namen tinderen en komen de matches tussen jullie naar voren. Maar ik ga even stoppen daarmee tot ik zeker weet welk geslacht het wordt (nog 3 weken:))

zonnebloem Fijn dat je eindelijk de nipt uitslag hebt!Hopelijk ben je een beetje gerustgesteld nu.

Huffle Succes met je studie! Lijkt me best heftig om daar nu mee te beginnen.

babyspullen Wij hebben nog weinig aangeschaft, alleen een kinderwagen! We konden voor een hele goede prijs een Mutsy Transit overnemen die er echt nog goed uit zag. Voor zover ik kon beoordelen leek het me een fijne wagen, hoop dat dat in de praktijk ook zo zal zijn :) Na onze vakantie in oktober ga ik los met shoppen en babykamer inrichten, tot die tijd is het nogal druk.

ik doe nu verder nog fitness en af en toe yoga. Fitness is niet echt intensief meer, het is meer 'bewegen'.

Volgens mij heb ik trouwens afgelopen week voor het eerst iets gevoeld! Een beetje onverklaarbaar gevoel dieper in mijn onderbuik, waarvan ik iig 100% zeker was dat het niet m'n darmen waren. Hopelijk wordt t steeds sterker. Volgende week heb ik weer een controle afspraak,kijk er naaruit om het hartje weer te horen.
Mail gekregen van verloskundige willen met 15 weken kijken of cyste kleiner geworden is. Dus nu extra echo op 24 september. Elk nadeel heeft zijn voordeel.

Domino; bij catering pregnancy heb je de afspraken bij de verloskundige in een groep met vrouwen die ongeveer even ver zijn. Afspraken duren langer en wordt vaak meer gesproken. Zit wel steeds klein individueel stukje in voor controle als bloeddruk, buik voelen en hartje luisteren. Maar omdat ze langer duren en zijn niet mee kan heb ik hier niet voor gekozen

Van het weekend hier maar eens uitzoeken wat ik nog heb aan kleding. Vorige keer laatste stukje in zomer dus vooral goed kijken qua warme spullen.

Vlaflippie wat leuk dat je iets begint te voelen!

Koekie fijn dat je verklaring kreeg voor hoofdpijn bij verloskundige en fijn hartje horen

Jantientje fijn zulke vriendinnen

Wij gaan ook Mutsy van vorige zwangerschap eerst op gebruiken. Hebben Mutsy transit in basis prettig maar niet super stevig ( misschien teveel boodschappen mee vervoerd;))

Koffie vorige zwangerschap hadden we ook spullen geleend. Zeker kruiken/ badje wat je maar kort gebruikt ideaal voor want verslijt toch niet

Leeuw grappig dat je oud collega het meteen zag

Esprietje lastige balans inderdaad qua communicatie met zijn dochter. Sterkte ook voor je vriend
anoniem_6432b92a4a11e wijzigde dit bericht op 05-09-2019 19:45
12.46% gewijzigd
Vlaflippie ik denk de tweede of derde week van oktober.

Handig dat jij en vriend dezelfde namensmaak hebben. Wij komen qua meisjesnamen in smaak wel overeen, maar jongensnamen waren echt moeilijk.

Wat leuk dat je iets hebt gevoeld! Kun je het niet omschrijven? Ik zeg altijd plopjes, belletjes.

Jetski heet het niet centering pregnancy? Of schrijf ik het steeds verkeerd :hihi:

Fijn dat je een extra echo krijgt! Hopelijk is de cyste straks al wat kleiner :)

Babyspullen wij hebben een begin-zomerkindje en krijgen nu een eind-winterkindje dus ik zal het een en ander bij moeten halen. Maxi-Cosi, wieg, kinderwagen hebben we nog. Alleen de box en het ledikantje hebben we verkocht destijds (niet een hele grote zolder en we hebben een ledikant gekocht destijds die om te bouwen was tot peuterbed.. maar een uit de kluiten gewassen peuter past daar niet in dus gaan nu voor een simpele.)

Heb vandaag mijn dochter ziek, hele dag af en aan 39 graden koorts :( ben bang dat ik ook zal volgen, je weerstand is niet optimaal als je zwanger bent :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven