Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer een paar 10 km eieren uitgelopen maar daar zat geen unknown in, net wel 3 10 kmeieren gevonden tijdens mijn wandeling dus dat is weer duimen dat er iets leuks uitkomt.
Ik heb ook weer geen unown helaas.

Over het fietsen: ik heb van de week 22 km afgelegd met ongeveer 21km per uur. Pokémon heeft 15km geteld, terwijl dat voorheen 400 meter was. Blij mee!
Nog 15km tot de 50. Dat ga ik wel halen deze week.
Emceetje schreef:
06-09-2019 20:40
Ik heb ook weer geen unown helaas.

Over het fietsen: ik heb van de week 22 km afgelegd met ongeveer 21km per uur. Pokémon heeft 15km geteld, terwijl dat voorheen 400 meter was. Blij mee!
Nog 15km tot de 50. Dat ga ik wel halen deze week.

Bij mij niet. Vreemd hoor. Ik fiets ook alles maar hij telt lang niet alles.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij telt hij fietsen ook nooit. Gelukkig wandel ik iedere week wel genoeg voor die 50km.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
06-09-2019 20:40
Ik heb ook weer geen unown helaas.

Over het fietsen: ik heb van de week 22 km afgelegd met ongeveer 21km per uur. Pokémon heeft 15km geteld, terwijl dat voorheen 400 meter was. Blij mee!
Nog 15km tot de 50. Dat ga ik wel halen deze week.
Is dat met adventure sync of heb je de app open staan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 2 van de 3 excellent curveball gegooid vandaag :yes: nog 1 en 6 dagen stops draaien.
Yoyo76 schreef:
06-09-2019 21:26
Is dat met adventure sync of heb je de app open staan?
Adv sync aan. En onderweg is mijn telefoon ook nog kapot gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds geen unown (ik heb er nog helemaal geen dus de letter maakt me niet uit, Ik Wil Er Gewoon Een), wel een shiny meditite uit een ei!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Die is leuk streepjessokken! Ga je hem evolven? Ik vind meditite leuker dan de evolve.
anoniem_317665 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 06:45
6.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
06-09-2019 09:40
Hoe hard fiets je dan?
Ik moet ongeveer dezelfde afstand, maar bij mij doet hij het niet. Ik fiets denk ik te hard.
Ik fiets zo'n 18 km per uur, heb de app dan niet open maar gewoon in mijn tas zitten. Het is echt pas sinds kort. Hierdoor kom ik nu tenminste elke week aan de 50 km. Dat haalde ik eerder maar zelden.

Inmiddels 3 unowns, 1 x L en 2 x U. Had gisteren wel het idee dat er meer 10 km eieren uit de stops kwamen dan eerder in de week. Hopelijk blijft het zo.
En tussendoor ook een Cherubi uit een ei, die had ik nog niet dus blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier wat meer 10 km eieren uit de stops nu. Het zou wel fijn zijn als ze de frequentie wat omhoog hebben gedaan. Nu maar hopen dat iedereen een unown krijgt!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
06-09-2019 14:28
Aerodactyl komt uit de ‘win 5 raids’ opdracht.
Misschien zit je in een appgroep en kun je vragen of iemand die opdracht heeft gezien?
Ik zit helaas niet in een groepje, maar hoop die opdracht snel een keer te vinden. Momenteel is er ook een raid met aerodactyl aan de gang vlakbij, maar ik kan helaas niet weg anders had ik nog wel even een poging gedaan (al is het eerder steeds niet gelukt alleen)
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Alle reacties Link kopieren
LadyPhoxy schreef:
07-09-2019 06:32
Ik fiets zo'n 18 km per uur, heb de app dan niet open maar gewoon in mijn tas zitten. Het is echt pas sinds kort. Hierdoor kom ik nu tenminste elke week aan de 50 km. Dat haalde ik eerder maar zelden.
Wat fijn! Ik fiets ongeveer 20 km per dag, maar bij mij telt dat helaas niet mee en ik fiets ongeveer dezelfde snelheid.
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Alle reacties Link kopieren
Unowns willen mij niet zo goed lukken, heb pas 1 10 km ei gevonden. Gelukkig heeft mijn broertje al een paar unowns gehatched dus daar mag ik er wel 1 van hebben :)

Ik heb al wel heel veel muntjes gespaard, ik kan dus voor volgende week een adventure box kopen ! Hopelijk lukt het om dan wat regionals te hatchen :proud:
Helaas registreert hij mijn fietsen ook niet zo goed, jammer want ik kan de km wel gebruiken.

Zojuist een eevee met bloemetjes uit de doos gehad. Ja, wat moet ik er van zeggen...

Vandaag proberen wat 10 km eieren te scoren en uitlopen. Volgens mij blijft het weer redelijk, dus moet het wel lukken.

Ook hoop ik gelijk die 5 raids af te ronden.

Vanwege een bug die geweest is krijgt iedereen vandaag en morgen 2 raid pasjes ipv 1 per dag. https://www.nwtv.nl/193286/morgen-en-zo ... okemon-go/
Rubble schreef:
07-09-2019 08:38
Helaas registreert hij mijn fietsen ook niet zo goed, jammer want ik kan de km wel gebruiken.

Zojuist een eevee met bloemetjes uit de doos gehad. Ja, wat moet ik er van zeggen...

Vandaag proberen wat 10 km eieren te scoren en uitlopen. Volgens mij blijft het weer redelijk, dus moet het wel lukken.

Ook hoop ik gelijk die 5 raids af te ronden.

Vanwege een bug die geweest is krijgt iedereen vandaag en morgen 2 raid pasjes ipv 1 per dag. https://www.nwtv.nl/193286/morgen-en-zo ... okemon-go/
Vanwege die Turtwig bug? Dan mogen ze vaker dat soort bugs hebben wat mij betreft. :mrgreen:

Geen Unown, maar ook geen 10 km eieren gehad en gisteren niet echt gespeeld. Geloof niet dat die er nog komt.

Nu ook die 3 excellente ballen gooien, maar dat wil nog even niet zo lukken.

Al vind ik de 'score' ook niet altijd kloppen in de app. Soms heb ik het idee dat de bal keurig tussen de ogen landt in een kleine cirkel en dan zegt ie helemaal niets, en als je dan een grote cirkel hebt en de bal net op het randje slingert roept ie 'Nice'? :blond:
Alle reacties Link kopieren
Die extra pasjes gaan in om tien uur vanavond, dus na tienen nog even een gym spinnen is mijn advies.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag ook de bloemetjes - eevee. Denk dat ik hier de enige ben die er wel blij mee is :proud:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Bospaddestoeltje schreef:
07-09-2019 08:49

Al vind ik de 'score' ook niet altijd kloppen in de app. Soms heb ik het idee dat de bal keurig tussen de ogen landt in een kleine cirkel en dan zegt ie helemaal niets, en als je dan een grote cirkel hebt en de bal net op het randje slingert roept ie 'Nice'? :blond:

Herkenbaar! Vreselijk frustrerend kan dat zijn.
nimbus schreef:
07-09-2019 08:57
Die extra pasjes gaan in om tien uur vanavond, dus na tienen nog even een gym spinnen is mijn advies.

Oh echt? Dat had ik nog niet gelezen. Jammer, want ik heb geen stop naast de deur dus na 22 uur op pad gaat hem niet worden.
streepjessokken schreef:
07-09-2019 09:09
Ik had vandaag ook de bloemetjes - eevee. Denk dat ik hier de enige ben die er wel blij mee is :proud:

Voor mij was hij nieuw, dus in dat opzicht vind ik het leuk. Maar als reward voor 7 dagen stempelen vind ik haar niet bijzonder genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
07-09-2019 09:30
Oh echt? Dat had ik nog niet gelezen. Jammer, want ik heb geen stop naast de deur dus na 22 uur op pad gaat hem niet worden.
Als he even doorrekent dan heb je morgen en maandag tot 10u de gratis pasjes. Niets aan de hand dus ;)
Lieve mensen,

Inmiddels is dit topic ver over de grens van maximale berichten en moet er een nieuw topic worden geopend.

Uit respect voor AnnA_C zal haar tekst worden gebruikt in de OP.

Ik zal dit topic laten sluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven