Kunstschaatsen

07-09-2019 12:52 10 berichten
Voor de kunstschaatsers onder ons:

Waar kun je je kunstschaatsen het beste professioneel laten slijpen?
Ik weet Den Haag en Leiden maar ik hoop eigenlijk dat iemand weet of Den Bosch of Eindhoven ook goed is.

Alvast bedankt!
Bij elke ijsbaanhal waar ook kunstschaatsen kan worden gedaan.
EIndhoven: https://www.rono.nl/schaatsenverhuur-en-slijpen
*Judy* schreef:
07-09-2019 13:08
Bij elke ijsbaanhal waar ook kunstschaatsen kan worden gedaan.
Ja dat kan inderdaad. Maar ik ben echt op zoek naar waar ze het goed doen. Utrecht is bijvoorbeeld niet goed
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe ze met kunstschaatsen werken maar bij Winner Sport in Den Bosch zijn ze in ieder geval goed voor noren.
Alle reacties Link kopieren
In Friesland kun je dat bijna bij elke schoenmaker laten doen. Daar al eens naar gekeken?
Boarn schreef:
07-09-2019 14:56
In Friesland kun je dat bijna bij elke schoenmaker laten doen. Daar al eens naar gekeken?
Dat vind ik wel echt een risico hoor. Je kan op veel plekken laten slijpen maar het moet wel goed gedaan worden.. Bovendien is friesland te ver voor mij.
Mikla schreef:
07-09-2019 17:14
Dat vind ik wel echt een risico hoor. Je kan op veel plekken laten slijpen maar het moet wel goed gedaan worden.. Bovendien is friesland te ver voor mij.

Gezien jouw specifieke eisen, begrijp ik dat jij diep in het wereldje zit. Kun je het niet in het wereldje vragen? Of is het een geheim waar je je schaatsen het beste kunt slijpen?
Alle reacties Link kopieren
Mikla schreef:
07-09-2019 17:14
Dat vind ik wel echt een risico hoor. Je kan op veel plekken laten slijpen maar het moet wel goed gedaan worden.. Bovendien is friesland te ver voor mij.
Juist schoenmakers zijn hier goed op toegerust, zij hebben daar de juiste apparatuur voor. En nee ik snapte ook wel dat je niet naar Friesland komt om je schaatsen te laten slijpen. Ik gaf het aan als indicatie, informeer eens bij de schoenmakers om je heen.

En geloof me, Ireen en Sven laten hun schaatsen slijper bij de beste schoenmaker uit de stad en ze winnen er niet minder om.
PattyJupiter schreef:
08-09-2019 18:37
Gezien jouw specifieke eisen, begrijp ik dat jij diep in het wereldje zit. Kun je het niet in het wereldje vragen? Of is het een geheim waar je je schaatsen het beste kunt slijpen?
Klopt inderdaad. Alleen gaan mijn clubgenoten allemaal naar Den Haag. Ik voorheen ook maar Den Bosch is veel dichterbij dus wil eigenlijk graag daarheen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven