Wat doe ik verkeerd (Tinder)

07-09-2019 12:53 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds kort weer single na een lange relatie, en heb op aanraden van vriendinnen datingapps geinstalleerd. In het begin was ik erg enthousiast; wat een knappe mannen! Maar de laatste tijd ben ik teleurgesteld. Veel matches reageren helemaal niet, of zeggen niks meer na een kort gesprek. Laatst kreeg ik een nummer en opeens reageerde hij niet meer toen ik vakantiefoto's stuurde. Het waren doodnormale foto's van de architectuur aldaar.

Ik heb echt zin om op date te gaan en het lukt maar niet! Ik ben 28, verzorgd, veel hobby's en interesses en ik het echte leven maak ik snel vrienden. Wat doe ik verkeerd? Wat wil een man horen?
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn lastig! !!!!
Wat willen ze horen? Op tinder? Doe nou niet alsof je het antwoord niet weet...
Wat wil een man horen???
Wees gewoon jezelf en als daar minder reactie op komt zijn dat niet de mannen die bij jou passen.
Dan wacht je toch even met daten, ga andere dingen doen waar je blij van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Je zit op Tinder en vraagt je af wat er dan misgaat? Serious?
Alle reacties Link kopieren
Santaaa schreef:
07-09-2019 13:03
Wat willen ze horen? Op tinder? Doe nou niet alsof je het antwoord niet weet...

Hey jij lijkt me best gezellig. Heb je zin om een keertje een bakkie te doen?

Zo moeilijk is Tinder niet hoor. En ja, vaak lopen gesprekken niet lekker. Op naar de volgende dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Santaaa schreef:
07-09-2019 13:03
Wat willen ze horen? Op tinder? Doe nou niet alsof je het antwoord niet weet...
Inderdaad, wat zouden die mannen nou willen>? :sarcastic:

Dat online daten is vaak niet zo leuk als dat het lijkt.
Maar meestal kom je daar pas na een jaar achter.
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 13:38
20.00% gewijzigd
DariaMorgendorffer schreef:
07-09-2019 12:53
Het waren doodnormale foto's van de architectuur aldaar.
Daar heb je je antwoord
Wat voor stroming was die architectuur aldaar? Misschien was het neogotisch en is die man into Bauhaus, beetje voorzichtig mee zijn
Murrmurr schreef:
07-09-2019 13:38
Wat voor stroming was die architectuur aldaar? Misschien was het neogotisch en is die man into Bauhaus, beetje voorzichtig mee zijn
:rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
07-09-2019 13:37
Daar heb je je antwoord

:-D

Ja, To, probeer eens fotoos van jezelf , schaars gekleed.. ;)
Alle reacties Link kopieren
Zo is Tinder.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat een man niet wil daten met architectuur. Mooi, maar een gesprek valt er niet mee te voeren. Seks is ook een dingetje met zo'n gebouw.
oudblond wijzigde dit bericht op 07-09-2019 13:50
16.41% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet op zoek naar een scharrel. Gewoon een leuke date. Hopelijk uiteindelijk een relatie... maar als ik meteen over seks begin ben ik niks meer dan een object voor hem.

Daarnaast flirt ik heus wel. Ik open altijd met een compliment...

Ik heb ook Happn, daar heb ik hetzelfde.
anoniem_390323 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 13:54
25.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
07-09-2019 13:18
Hey jij lijkt me best gezellig. Heb je zin om een keertje een bakkie te doen?

Zo moeilijk is Tinder niet hoor. En ja, vaak lopen gesprekken niet lekker. Op naar de volgende dan maar.
Al gezegd. We hadden het over steden, vandaar die foto's. Toen ik niks hoorde vanochtend gevraagd of hij zin had in koffie.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
07-09-2019 13:50
Ik snap wel dat een man niet wil daten met architectuur. Mooi, maar een gesprek valt er niet mee te voeren. Seks is ook een dingetje met zo'n gebouw.
Op mijn profiel heb ik flatterende foto's van mezelf natuurlijk. :-D
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
07-09-2019 13:43
:-D

Ja, To, probeer eens fotoos van jezelf , schaars gekleed.. ;)
Ik zit ook op andere apps die niet specifiek seksgericht zijn. Is Tinder ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Een wat oudere weduwnaar in mijn kennissenkring heeft uiteindelijk op advies van iemand gekozen voor een datingsite waarvoor betaald moet worden. Daar zitten vaak toch de wat serieuzere types. Als het niks kost is het ook niks waard (los van wat uitzonderingen).

Dus misschien moet je tinder overboord gooien en eens naar de wat serieuzere sites gaan kijken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
als je echt iets serieus zoekt moet je op Hinge gaan.

op tinder heb je veel fake profielen.
haal die foto,s van die knappe mannen maar eens door google images.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Amanda1992 schreef:
07-09-2019 13:01
Mannen zijn lastig! !!!!

Vrouwen zijn lekker makkelijk :roll:
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
DariaMorgendorffer schreef:
07-09-2019 13:56
Ik zit ook op andere apps die niet specifiek seksgericht zijn. Is Tinder ook niet.

Think again.
I wanna live my life with the volume full!
Tinder is gewoon een vluchtige app. Ik zit er al jaren op (bij mij dus weinig succes, maar ken genoeg anderen waar het wel succes bij had en tot relaties heeft geleid) en dit is gewoon hoe Tinder gaat. Er zijn genoeg jongens die wel een serieus gesprek aan gaan en je niet zomaar afpoeieren. Daar heb je echter wel doorzettingsvermogen voor nodig, want als je er geen zin meer in hebt iemand doodnegeren schijnt op Tinder heel normaal te zijn. Betaalde datingsites gebeurt dit minder. Maar daar zit dan ook heel ander volk in mijn leeftijdscategorie althans.
Eidde schreef:
07-09-2019 14:19
Think again.
Tinder is ook niet specifiek seksgericht. Om moe van te worden dat vooroordeel van mensen die er zelf niet op zitten. Is hier pas nog een post geweest van een gast die juist vond dat er te weinig vrouwen seks wilden op Tinder, omdat hij dacht dat het daarvoor bedoeld was. Ik heb in mijn profieltekst staan dat ik niet op zoek ben naar seks en tref ook, op een enkele uitzondering na, geen enkele man die daar naar op zoek is.
Alle reacties Link kopieren
DariaMorgendorffer schreef:
07-09-2019 13:56
Ik zit ook op andere apps die niet specifiek seksgericht zijn. Is Tinder ook niet.
Uhm, jawel. Tinder is grotendeels seks gericht, dus als iemand dan over architectuur begint....
Snap je waarom je geen reactie meer krijgt?
En altijd van je af swipen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven