UD mei 2020

05-09-2019 20:00 405 berichten
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Lolanu311ste12 mei24-11 geslachtmissedabortion maart2019
Ketel1281sterond 5 mei23-09 echo
Emanina30rond 7 mei
Heppiedepeppie14351ste28 april 😉
Meikindje332e10 mei14-11 controle en echo :heart:
RupsjeNooitgenoeg87322e25 april11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo❤️
Saar_1990291e17 mei12-11 extra echo❤️
Bettiepage283e21 mei10-10 echo
cadeautje123344erond 13 mei2-10 eerste echo
wolley18262erond 30 mei15-10 echo
Waterkraan282e6 meimeisje!
Snowy882e30/31 mei18 okt echo
Amorbeertje302e19 mei13 nov. geslachtsbepaling
Kleintje 87231e23 mei
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei

❤️kloppend hartje
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wie het topic heeft geopend, ik schrijf in ieder geval graag mee. Begin dit jaar een missed abortion bij 11 weken. Erg spannend om nu weer zwanger te zijn. Maar uiteraard enorm blij! Ik hoop dat er veel dames aansluiten :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook uitgerekend in mei! Ga me even proberen toe te voegen aan de tabel. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad bij 8 weken na een onverwachte zwangerschap. Ik merk dat ik nu weer zoo onzeker ben. M'n vriend heeft er alle vertrouwen in dat het nu wel goed zit maar ik durf er bijna niet op te hopen. Ik zou zo graag de tijd een paar weken vooruit willen spoelen!
Alle reacties Link kopieren
Ketel1, allereerst gefeliciteerd!! Ik zit in hetzelfde schuitje. Kunnen we elkaar in ieder geval steunen :).
Alle reacties Link kopieren
Hoi, gefeliciteerd allemaal! ik weet nog niet hoe ik mezelf kan toevoegen in de tabel. Ik ben 32 en zwanger van ons tweede kindje. Uitgerekende datum zal ergens rond 11 mei zijn denk ik.. Heb nog geen afspraak bij de verloskundige gemaakt. Denk dat ik dat maandag ga doen.
Lijkt me heftig zeg een miskraam met 8 of 11 weken, kan me wel voorstellen dat je nu dan extra onzeker bent. Die eerste periode is erg spannend..
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,
Ik ben op dit moment zes weken zwanger en uitgerekend op 29 april. Ik verwacht eigenlijk pas in mei opnieuw moeder te worden. De eind april groep is al vol en in de andere groep heb ik veel gemist en zijn de dames veel verder. Bij mijn eerste zoontje heb ik veel steun gehad aan de groep. Mag ik met jullie meeschrijven?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Meikindje en Rupsjenooitgenoeg! Allebei gefeliciteerd! Wat mij betreft rupsje, sluit aan. Zetten jullie jezelf ook in de tabel?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! Ik schrijf ook graag mee. Ik ben nu ruim vijf weken zwanger van mijn eerste kindje : )
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Het is niet helemaal goed gegaan zie ik. :$ Is iemand handig met de tabel? Ik ben 30 jaar en rond 7 mei uitgerekend.
Geen motto
Oh... foutje! 🙈 Nu al zwangerschapsdementie? 🤣
Alle reacties Link kopieren
Zo, dit is beter... (verkeerde account 😉) Gefeliciteerd allemaal!

Ik mag me ook bij jullie voegen, qua zwanger zijn tenminste! :love: Zoo blij, maar ook zo onwerkelijk nog vind ik! Is 't grote nieuws bij jullie al een beetje geland? En hebben jullie al kwaaltjes?

Oh, en Emanina... ik heb de tabel voor je aangepast 😉
Alle reacties Link kopieren
Thanks Heppie, jij ook gefeliciteerd! Ik vind het ook heel onwerkelijk en ben ook wel bang dat het nog mis gaat. Maar daar probeer ik zo weinig mogelijk bij stil te staan.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
emanina schreef:
07-09-2019 15:51
Thanks Heppie, jij ook gefeliciteerd! Ik vind het ook heel onwerkelijk en ben ook wel bang dat het nog mis gaat. Maar daar probeer ik zo weinig mogelijk bij stil te staan.
Dankjewel! Ja he, ook nog wel een beetje eng vind ik. Ook ik houd nog wel een slag om de arm. Eerst volgende week maar 'ns kijken wat de verloskundige ervan zegt 😉 Soms moeten we ook gewoon vertrouwen (proberen te) hebben he!
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand mij ook in de tabel erbij zetten? Ik ben 32 en rond 11 mei uitgerekend denk ik.. Ik heb vandaag wat minder kwaaltjes en dan denk ik direct, zou het nog wel goed zijn?
Ben gelukkig niet misselijk, alleen snel moe en moet wel regelmatig even wat eten, anders zo'n hol gevoel in mijn maag. Maar vandaag heb ik wat meer energie, wel fijn natuurlijk.
Ik ga maandag een CB digitale test doen, eens kijken hoeveel weken hij dan aan geeft.. Ben nu op vakantie en heb hem thuis nog liggen dus ben benieuwd. Leuk dat we al met wat meer zijn :-)
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn, iemand heeft me toegevoegd aan de tabel! Thanks :-D
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik gedaan Meikindje, lukte nog net en toen viel m'n telefoon uit, dus ik had nog niet gereageerd 🤭

Maar fijn dat je je vandaag beter voelde, het schijnt ook een beetje op en neer te kunnen gaan qua kwaaltjes hé. Ik heb juist een 'beroerde' dag vandaag, hoop dat het morgen iets minder is 😉 Gek hé, dat je dan opeens zo gefocust bent op wat je voelt of niet/minder voelt!
Alle reacties Link kopieren
Heppiedepeppie, ik vind het lastig om te veel ervan uit te gaan dat er volgende lente weer een kleintje bij komt. Ben zo bang dat het straks toch mis blijkt. Maar merk dat ik al wel aan het nadenken ben hoe we dat straks moeten doen met twee kleintjes en wat we aan moeten schaffen etc.

Lolanu, dat lijkt me heel heftig een missed abortion. Spannend nu!

Ik zal mezelf even goed voorstellen. Ik ben 32 jaar en vorig jaar maart moeder geworden van een zoontje. Ik geef nog steeds borstvoeding, dus vind het erg spannend hoe dat gaat en wanneer het stopt. Mijn zoontje slaapt nog bij ons op de kamer, de helft van de nacht bedsharen we. Het komende half jaar moet mijn dreumes van de borst af en uit bed. Dus dat is iets wat ik heel spannend vind. Als alles goed gaat is mijn zoontje net twee als hij grote broer wordt.

Ik heb in april 2017 een miskraam gehad. Het was een prille miskraam, maar ik heb dit als heel heftig ervaren. Heb hierdoor ook niet meer onbezorgd kunnen genieten van mijn goede zwangerschap.

Wij hebben pas met 9 weken een echo, 26 september. Ik vind dit een ware marteling, ik wil eigenlijk gewoon weten of er nu iets zit. Ik had gehoopt uiterlijk de 17e, maar het is helaas een week later. Met mijn zoon hebben we de eerste echo gehad met 10+2, vanwege de vakantie. We waren toen van 6-9 weken zwangerschap aan het rondreizen. Het eerste spannende moment is voorbij, dat was 5+4 het aantal weken van de eerste zwangerschap. Ik ben nu 6+3 als ik het goed heb.
Alle reacties Link kopieren
Meikindje schreef:
07-09-2019 19:02
Ben gelukkig niet misselijk, alleen snel moe en moet wel regelmatig even wat eten, anders zo'n hol gevoel in mijn maag.
Dat holle gevoel herken ik ook ja! Heb ook eigenlijk nergens trek in. Volgens mij had ik dat bij mijn zoon ook niet. Toen ben ik de eerste weken ook 3 kilo afgevallen. Ik eet wel van alles, maar meer omdat ik moet vullen dan dat ik er echt trek in heb. Ik kan eten ook niet goed uitstellen, moet regelmatig iets eten, anders voel ik me niet fijn.

Ben ook erg moe. Dat ben ik eigenlijk al twee jaar haha, mijn dreumes slaapt nog niet door. Maar nu nog een tandje erger, mijn lichaam geeft ook echt aan dat ik moet stoppen. Normaal kon ik dan bij vermoeidheid heus nog wel een uurtje door, maar nu lukt dat.niet meer. Ook heel herkenbaar van de zwangerschap van mijn zoon.

Ik ben trouwens flink ziek geweest in de week van de innesteling. Heb toen diarree gehad en gespuugd. Sindsdien mijn eetlust niet meer goed terug gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! Ik herken het gevoel van een ware marteling, het wachten op de een echo. Ik tel de dagen af.

Ik probeer er zelf positief in te staan en vertrouwen te hebben. Qua kwaaltjes, Ik merk nu al dat ik snel moe ben en heb last van obstipatie. Maar ik probeer er niet te veel met symptomen bezig te zijn. Vaak is er toch geen touw aan vast te knopen.
Alle reacties Link kopieren
RupsjeNooitgenoeg87 schreef:
07-09-2019 22:19
Als alles goed gaat is mijn zoontje net twee als hij grote broer wordt.
Hier ook! Mijn zoontje zal ook net 2 zijn. :-) Maar kan me er nog niks bij voorstellen dat hij dan grote broer wordt, omdat het nog zo pril is. Wel extra vermoeiend lijkt me dat je zoontje nog niet door slaapt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens hele levendige dromen nu! Herkent iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb (nog) geen levendige dromen, maar ben wel continu misselijk en vandaag heb ik ook lage rugpijn, schijnt door de hormonen te kunnen komen. Heb ik ook altijd als ik ongesteld ben of moet worden, dus zal wel een zwakke plek zijn ☺️

Hadden jullie trouwens een duidelijk streepje op de test? Die van mij zijn donkerder dan het controlestreepje, dus ik vraag we af óf en zo ja, wát het eventueel over de termijn (of iets anders) zou kunnen zeggen 😉
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik heb mezelf ook in de tabel gezet.
Rond ongeveer 5 mei ben ik uitgerekend (volgens internet).
Het is ons eerste kindje en vind het allemaal erg spannend. Op 10 oktober hebben wij de eerst echo, helaas kon het niet eerder ivm drukte en vakantie. Dus dat worden 5 lange weken.

Ik heb erg levendige dromen, een aantal nachten slecht geslapen hierdoor. Eerste dagen veel honger, maar geen zin in eten. Af en toe wat krampen en een ontzettend opgeblazen gevoel. De knoop kan s avonds bijna niet meer dicht van mn broek. :rofl: Verder valt het reuze mee.
Oja, wat meer plassen en wel wat last van obstipatie.
Niet misselijk ofzo. Maar wat niet is, kan nog komen. ;-) al hopen we het niet.
Alle reacties Link kopieren
Heppiedepeppie14 schreef:
08-09-2019 14:54

Hadden jullie trouwens een duidelijk streepje op de test? Die van mij zijn donkerder dan het controlestreepje, dus ik vraag we af óf en zo ja, wát het eventueel over de termijn (of iets anders) zou kunnen zeggen 😉
Die van mij was wel duidelijk zichtbaar maar niet donkerder dan het controle streepje. Was een action test en heb getest op de dag dat ik ongesteld moest worden, want kon niet langer wachten haha. Ik doe denk ik morgen nog een CB test, die het aantal weken aan geeft. Zijn wel duur overigens.. Denk dat ik morgen 5 weken ben maar ben benieuwd, want had een week voor NOD al het gevoel dat het raak was.

Welkom Niesjuh! En gefeliciteerd natuurlijk :cheer2: veel plassen herken ik trouwens ook wel..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Allereerst gefeliciteerd!

Hier 32 en volgens laatste cyclus uitgerekend op 2 mei. Mag op 1 okt voor de eerste echo en ook voor mij voelt dat als een marteling want ik ben zo bang dat het allemaal niet goed gaat.

Ik ga vandaag wel even uitzoeken of het mogelijk is om bij een losstaand echo bureau al eerder een pretecho te maken over een week oid. Ik denk dat ik wat meer rust heb als ik een kloppend hartje heb gezien.

Verder kan ik me in alle kwaaltjes herkennen die hier genoemd worden. Ik ben niet moe, maar gewoon echt uitgeput. En als ik naar bed kan slaap ik niet! Mijn borsten lijken bijna te ontploffen en ik kan daarom ook alleen op mijn rug slapen met een sport BH aan. Ik heb opzich wel honger, maar nergens zin in dus eten gaat niet van harte. Ook last van onderrug en steken in onderbuik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven