Op gang komen

08-09-2019 22:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,
Ik had een vraag aan jullie, Ik ben een meid van 20 jaar.Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen.Mijn vriend is mijn eerste partner in alles,dus ik had en heb nog steeds niet overal "verstand" van,Maar heb dus een probleem.

Mijn vriend en ik zijn pas op sexueel gebied begonnen toen we langer dan een half jaar samen waren.Eerst was alles prima alleen ik was en ben nog steeds heel onzeker en ik ben zo iemand die verteld moet worden wat te doen .Ik dacht dat ik daardoor ook niet kwam.

Alleen nu 3 jaar later is dat nog steeds het probleem,maar hij laat me nu ook "vies" voelen als we het doen en wilt bij mij de zin niet meer komen.

Praten heeft met hem geen nut want hij wilt niet luisteren .Hij zegt 'ik vindt het prima zo dus houden we het zo'.
Of hij zegt 'hoe jij dat wilt wilde mijn ex het ook altijd'.Alleen ik wil ook wel eens weten hoe seks in precipe nu is want ik zie het niet als "het wereldje van genot".

Hoe kan ik het nu het beste met hem aanpakken of heeft iemand advies hoe of wat(sorry als het een rare vraag is).
Groet
Uitmaken en met leukere mannen ervaren hoe het ook kan?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet echt als een fijne sex relatie.
En hij laat je "vies" voelen wat bedoel je daar mee?
Alle reacties Link kopieren
Jongen35 schreef:
08-09-2019 23:10
Klinkt niet echt als een fijne sex relatie.
En hij laat je "vies" voelen wat bedoel je daar mee?
Hij laat me meer voelen alsof ik meer alleen voor zijn genot ben en dan weer klaar voel me meer gebruikt denk ik
Alle reacties Link kopieren
Mamabeertje1999 schreef:
08-09-2019 23:12
Hij laat me meer voelen alsof ik meer alleen voor zijn genot ben en dan weer klaar voel me meer gebruikt denk ik
Geniet je überhaupt wel van de sex met hem? Anders is dat niet goed
Alle reacties Link kopieren
Jongen35 schreef:
08-09-2019 23:16
Geniet je überhaupt wel van de sex met hem? Anders is dat niet goed
Ik probeer het maar hij maakt het moeilijk om van te genieten aangezien hij het ook gewoon steeds neuken noemt van dat woord knap ik onderhand al af
Alle reacties Link kopieren
Mamabeertje1999 schreef:
08-09-2019 22:44




Praten heeft met hem geen nut want hij wilt niet luisteren .Hij zegt 'ik vindt het prima zo dus houden we het zo'.

Leuke vriend dan, zeg @(
Hij heeft blijkbaar geen interesse in jouw genot.

Dit is helemaal geen rare vraag, het is juist hoog tijd dat je je gaat afvragen wat je met deze jongen aanmoet.
Er zijn genoeg leuke mannen hoor, verspil je tijd en energie niet aan dit soort egocentrische exemplaren.
Weet je zelf wel wat je fijn vindt in bed en waar je van klaarkomt, of ben je dat nog aan het ontdekken?
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
08-09-2019 23:28
Leuke vriend dan, zeg @(
Hij heeft blijkbaar geen interesse in jouw genot.

Dit is helemaal geen rare vraag, het is juist hoog tijd dat je je gaat afvragen wat je met deze jongen aanmoet.
Er zijn genoeg leuke mannen hoor, verspil je tijd en energie niet aan dit soort egocentrische exemplaren.
Weet je zelf wel wat je fijn vindt in bed en waar je van klaarkomt, of ben je dat nog aan het ontdekken?
Nog aan het ontdekken het enigste wat ik fijn vind is als iemand me zegt wat te doen maar de rest weet ik niet kan ik ook niet echt ondervinden met hem denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me slecht voorstellen dat deze man buiten het bed wel een lieve partner is.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
08-09-2019 23:50
Ik kan me slecht voorstellen dat deze man buiten het bed wel een lieve partner is.
Hij is veel op zichzelf en doet zn eigen ding
Alle reacties Link kopieren
Mamabeertje1999 schreef:
08-09-2019 23:55
Hij is veel op zichzelf en doet zn eigen ding

Hij is dus niet eens een partner. Waarom ben je bij hem?
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
08-09-2019 23:59
Hij is dus niet eens een partner. Waarom ben je bij hem?
Omdat het hoofd en hart verschillende dingen zeggen
Alle reacties Link kopieren
Mamabeertje1999 schreef:
08-09-2019 23:19
Ik probeer het maar hij maakt het moeilijk om van te genieten aangezien hij het ook gewoon steeds neuken noemt van dat woord knap ik onderhand al af

Van seks genieten is als het goed is niet iets waar je je best voor hoeft te doen, zeker niet als je zo jong bent. Dat is iets wat met de chemie tussen twee mensen te maken heeft, en als dat niet loopt kun je beter afscheid van elkaar nemen,
Je kunt ook prima een tijdje alleen zijn en zelf, met behulp van je fantasie, je eigen handen en een goeie vibrator gaan ontdekken wat je opwindend vindt.
Als je dat van jezelf weet is het ook eenvoudiger om samen met een ander uit te zoeken wat voor jullie werkt qua seks.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Mamabeertje1999 schreef:
09-09-2019 00:02
Omdat het hoofd en hart verschillende dingen zeggen

Dan is het aan jou of je luistert naar je hoofd of je hart he? En de consequenties daarvan te accepteren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Maak
Het
Uit

Deze man is een eikel, echt
En als het eenmaal uit is, zie jij dat ook
Alle reacties Link kopieren
'hoe jij dat wilt wilde mijn ex het ook altijd' heeft hij nog contact met zijn ex?
Heb je verhaal nog eens gelezen en dit is wel een rare uitspraak van hem!
Alle reacties Link kopieren
Jongen35 schreef:
09-09-2019 08:32
'hoe jij dat wilt wilde mijn ex het ook altijd' heeft hij nog contact met zijn ex?
Heb je verhaal nog eens gelezen en dit is wel een rare uitspraak van hem!

Zover ik weet hebben hun geen contact meer .
Dus het probleem is dat er wel voldoende seks is in jullie relatie, maar geen tederheid van zijn kant. Is hij nog wel verliefd op je dan? Of gebruikt hij je effectief echt enkel als object om zijn lust kwijt te geraken? Probeer dat eens te ontdekken door met hem te praten of in situaties naast het bed.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
09-09-2019 10:37
Dus het probleem is dat er wel voldoende seks is in jullie relatie, maar geen tederheid van zijn kant. Is hij nog wel verliefd op je dan? Of gebruikt hij je effectief echt enkel als object om zijn lust kwijt te geraken? Probeer dat eens te ontdekken door met hem te praten of in situaties naast het bed.

Man, kan jij wel lezen?
Er staat letterlijk:
Praten heeft met hem geen nut want hij wilt niet luisteren .Hij zegt 'ik vindt het prima zo dus houden we het zo'.
Dat heeft niets met gebrek aan tederheid te maken maar met puur egocentrisme.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
09-09-2019 10:37
Dus het probleem is dat er wel voldoende seks is in jullie relatie, maar geen tederheid van zijn kant. Is hij nog wel verliefd op je dan? Of gebruikt hij je effectief echt enkel als object om zijn lust kwijt te geraken? Probeer dat eens te ontdekken door met hem te praten of in situaties naast het bed.
heb jij nooit begrijpend lezen gehad op school????
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
09-09-2019 11:19
heb jij nooit begrijpend lezen gehad op school????

Ik vrees dat het bloed bij hem ergens anders heen stroomt. Nog een nadeel van het hebben van zo'n (al dan niet imaginaire) grote.
nounou
Dank je voor het meeleven, maar wou toch enige voorzichtigheid aan de dag leggen bij het overbrengen van de boodschap aan TO. Het is namelijk niet fijn dat ze moet ontdekken louter als ondergeschikte zaaddoos te functioneren. Jullie opmerkingen dwingen me het alsnog zo helder te formuleren.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
09-09-2019 13:49
Dank je voor het meeleven, maar wou toch enige voorzichtigheid aan de dag leggen bij het overbrengen van de boodschap aan TO. Het is namelijk niet fijn dat ze moet ontdekken louter als ondergeschikte zaaddoos te functioneren. Jullie opmerkingen dwingen me het alsnog zo helder te formuleren.
lulkoek
Alle reacties Link kopieren
TO, seks zou meer moeten zijn dan alleen maar neuken. Seks is juist een manier om elkaar te leren kennen, aan elkaar over te geven, een band te maken en te houden. Het klinkt alsof jouw vriend het alleen maar als ‘de daad’ ziet. Daarmee doet hij jou tekort.
Wat je daarmee verder doet is jouw beslissing, maar hiermee hoef je echt geen genoegen te nemen. Neem dat maar aan van een oude vent...
Fate is just the weight of circumstances
Alle reacties Link kopieren
Mamabeertje1999 schreef:
09-09-2019 00:02
Omdat het hoofd en hart verschillende dingen zeggen

Welke van de twee vindt hem wel de ideale partner? Je hoofd of je hart?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven