Vraag over roompot parken.

09-09-2019 21:23 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen in de hefstvakantie een weekje weg in eigen land.
Nou zaten we te kijken naar verschillende roompot parken.

Wij hebben 2 kinderen, van 2 en 6.
Welk park is het leukst volgens jullie ?

Een park met het liefst een subtropisch zwemparadijs.
En nu las ik dat niet in ieder park Koos Konijn komt en dat is wel wat mijn kinderen graag willen :P

En qua ervaringen.
Hoe zit het met de entertainment ?
Ik heb al bij een paar parken een beetje kunnen zien wat er die week te doen is voor kinderen, maar dat gaat ook maar tot 17.30.

Is er in de avond ook entertaiment zoals muziek, bingo of dergelijke?

Twee jaar terug op centerparcs was dit wel en vorig jaar op een oostappen park ( ik weet het, voor sommige is dit echt horror :D ) was enorm veel entertainment overdag en in de avond.

Bedankt alvast voor alle adviezen.
Eventuele andere tips of ideeen zijn ook welkom!
Alle reacties Link kopieren
In Borger zit een fantastisch animatie team. Ze houden een ranglijst bij van beste animatieteam en Borger is echt fantastisch. Ik heb jeugd in dezelfde leeftijd en wij konden niet van het park af omdat ze zo blij waren met wat er werd aangeboden.

Wel een zwembad, geen subtropisch festijn, maar ik vond het park heerlijk rustig. In de bossen, vlakbij het boomkroonpad en dicht bij drouwenerzand.

Qua avond entertainment kan ik je even niet helpen, dat weet ik gewoon niet.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Ja, Hunzedal in Borger is erg leuk voor een 2 en 6 jarige. En het zwembad is ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben jarenlang in de herfst in bospark Lunsbergen in Borger gezeten. Geweldige kinderanimatie, 's avonds was er wel eens iets zoals bingo, maar niet echt veel. Park is erg leuk en er is ook heel veel leuks in de omgeving te doen voor kinderen. Bij ons was het ieder jaar huilen op de achterbank omdat we weer naar huis moesten.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
09-09-2019 21:27
In Borger zit een fantastisch animatie team. Ze houden een ranglijst bij van beste animatieteam en Borger is echt fantastisch. Ik heb jeugd in dezelfde leeftijd en wij konden niet van het park af omdat ze zo blij waren met wat er werd aangeboden.

Wel een zwembad, geen subtropisch festijn, maar ik vond het park heerlijk rustig. In de bossen, vlakbij het boomkroonpad en dicht bij drouwenerzand.

Qua avond entertainment kan ik je even niet helpen, dat weet ik gewoon niet.
Deze leek ons heel leuk inderdaad.
Alleen vertelde de buurvrouw ons dat er niet veel te doen was.
Maar zij was dan ook buiten een vakantieperiode.

Maar nu ik dit lees is er dus wel genoeg te doen voor de kinderen.

Ik wacht nog wel even af wat andere mij kunnen vertellen over de avond entertainment op de parken want dit vinden wij ook wel leuk altijd :P
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn toevallig een paar weken terug in Borger geweest en het was heel leuk, voor kinderen is er ook genoeg te doen! Hele leuke speeltuin ook bij het water, western midgetgolf, bowlen en Koos Konijn is ook genoeg te zien (ook in het bruin café ;) ). Zwembad is idd niet van centerparks formaat of aankleding maar het heeft wel een glijbaan en een buitengedeelte. In de omgeving is ook genoeg te doen voor die kleintjes. Wildlands is heel erg leuk (vooral Animazia voor die kinderen!) en op 25 minuutjes rijden maar dichterbij zijn er ook leuke dingen te doen voor kinderen van die leeftijd :)
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ja, Hunzedal in Borger is erg leuk voor een 2 en 6 jarige. En het zwembad is ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Klein Vink is een aanrader
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
Backpack10 schreef:
09-09-2019 22:31
It is a great comments
Alle reacties Link kopieren
Tomos schreef:
09-09-2019 22:39
Klein Vink is een aanrader
Eh, nee, niet echt.
Huisjes zijn ruk, zwembad stelt niks voor en animatie is ook niet alles. Borger is vele malen leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken eigenlijk alleen Roompot de Weerterbergen, leuk park maar ik vond dat daar erg veel water en slootjes overal waren, dus dat is met kleine kinderen dan weer niet handig.

Landal Vennenbos is ook leuk als Landal ook een optie, heeft ook een mooi zwembad. Maar Landal heeft vaak wel verouderde huisjes...
Landal Heihaas en Heideheuvel. Hier heb je wel Bollo de Beer en veel animatie. Je moet er wel voor betalen.
Alle reacties Link kopieren
Wat huisjes betreft weet ik het niet, wij hebben altijd gekampeerd met eigen tent of caravan.
Alle reacties Link kopieren
Haha jammer dit, lees ik zoveel borger. Heb ik net bij landal het grote zand (hooghalen) geboekt. Nouja, dat is vast ook wel leuk ;)
Alle reacties Link kopieren
"Westerbergen" in Echten is het allervriendelijkste terrein dat wij ooit hebben meegemaakt. Restaurant, zwembad, animatie, al het personeel is servicegericht en vriendelijk.

https://www.westerbergen.nl/nl/accommod ... gLkcPD_BwE

Roompot zuigt, verschilende parken bezocht, daar gaan we nooit meer naartoe. De animatie was duur en slecht.

Landal is meestal wel goed.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de meeste parken die op kleine kinderen gericht zijn, geen avondentertainment hebben. Kleintjes liggen toch tussen 19-20 uur in bed.
Alle reacties Link kopieren
-Red- schreef:
09-09-2019 23:04
Eh, nee, niet echt.
Huisjes zijn ruk, zwembad stelt niks voor en animatie is ook niet alles. Borger is vele malen leuker.
het klopt i.d.d. dat het zwembad niet veel is , het thermaalbad en de kampeermogelijkheden zijn echter wel goed vind ik .
Welkom in de tropen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven