Entertainment alle pijlers

Mysterie 13 geboden (spoiler!)

10-09-2019 14:17 9 berichten
Let op: vraag bevat spoiler!!!!

Ik heb afgelopen weekend in 1 ruk de serie 13 geboden uitgekeken. Nu zit ik alleen nog met een mysterie wat voor mij niet opgelost is ;-D Maar misschien zie ik iets over het hoofd, vandaar dit topic.

In een van de afleveringen staat Peter oog in oog met de verdachte motorrijder, waarvan we dan nog denken dat hij de dader is, en er ontstaat een gevecht waarbij Peter de motorrijder probeert te arresteren. Uiteindelijk laat ie de motorrijder gaan en blijkt later in de serie dat de motorrijder niet de dader kan zijn geweest. Is dit een foutje in de serie? Heb ik iets gemist? Help mij dit mysterie te ontrafelen :biggrin:
Was dat niet de Bulgaar?
gizzmo-returns schreef:
10-09-2019 14:21
Was dat niet de Bulgaar?
Is ook mijn gedachten doorkruist, maar waarom zou hij daar dan mee in gevecht gaan? Dat was immers zijn handlanger.
Ik kan de scène niet zo terughalen, maar was hij alleen of met Vicky toen?
gizzmo-returns schreef:
10-09-2019 14:24
Ik kan de scène niet zo terughalen, maar was hij alleen of met Vicky toen?
Hij was met Vicky op patrouille. En Vicky ging het bejaardentehuis in en Peter ging buiten op onderzoek uit en toen kwam hij die motorrijder tegen.
Kissie30 schreef:
10-09-2019 14:29
Hij was met Vicky op patrouille. En Vicky ging het bejaardentehuis in en Peter ging buiten op onderzoek uit en toen kwam hij die motorrijder tegen.
Misschien was hij bang dat zij hem zag of kon zien en deed hij dit voor de schijn?
Of vond hij het niet ok wat zijn handlanger deed?
Alle reacties Link kopieren
Was die Bulgaar. Bulgaar kreeg nieuwe opdrachtgever (Peter). Daarom stopte hij ook als infiltrant bij Peter. Bulgaar wist niet wie zijn opdrachtgever was, maar kreeg goed betaald. Hij volgde alleen zijn aanwijzingen.

Scène dat hij onder schot nam, had te maken dat hij op pas was met Vicky. Blijkbaar kon hij hem laten gaan, want Vicky was niet in de buurt.

Uiteindelijk vond ik het maar vage serie. Hij ging zelf naar de hoeren en ging vreemd met zijn ex. Het had blijkbaar te maken met meisjes. Niet heel goed uitgelicht.
zoutloos schreef:
10-09-2019 16:15
Was die Bulgaar. Bulgaar kreeg nieuwe opdrachtgever (Peter). Daarom stopte hij ook als infiltrant bij Peter. Bulgaar wist niet wie zijn opdrachtgever was, maar kreeg goed betaald. Hij volgde alleen zijn aanwijzingen.

Scène dat hij onder schot nam, had te maken dat hij op pas was met Vicky. Blijkbaar kon hij hem laten gaan, want Vicky was niet in de buurt.

Uiteindelijk vond ik het maar vage serie. Hij ging zelf naar de hoeren en ging vreemd met zijn ex. Het had blijkbaar te maken met meisjes. Niet heel goed uitgelicht.
Hmmmz vind dat toch eigenlijk geen logische verklaring...

Ik vond het wel echt een goede serie, leuk plot ook. Maar wel jammer dat zijn ware aard en motieven onderbelicht bleven, daardoor kreeg je op het laatst het idee dat het wat afgeraffeld was.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ook dat de Bulgaar het niet wist.

Ik vond het wel jammer dat er voor de kijker niet meer naar de ontknoping wordt toegewerkt. Opeens, zonder verklaring, is Peter de dader. Zijn motieven blijven ook vaag.

Vond ook dat Vicky hem ook wel heel snel ontmaskerde op het einde. Hij was nooit een verdachtte.

Verder goede serie, maar het einde vond ik jammer
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven