Wat te doen in Delft?

10-09-2019 12:43 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij is onlangs verhuisd naar Delft en ik wil haar graag verrassen met een leuke activiteit voor haar verjaardag. Ze vindt het heel erg leuk om nieuwe dingen te ontdekken is creatief en sportief. Ik zat te denken aan een workshop maar weet nog niet zo goed wat. Heeft iemand hier een leuk idee?
Zelf ben ik nog nooit in Delft geweest dus ik heb echt geen idee wat leuk is of niet. Fijne tips voor een leuke lunchplek zijn ook altijd welkom!
Alle reacties Link kopieren
Bij Royal Delft kun je een workshop Delfts blauw schilderen doen.
Dat lijkt me best passend bij een verhuizing naar Delft.
Alle reacties Link kopieren
Dit iets?
https://www.knottenwol.nl/collections/w ... eien-haken

(Weinig workshops zie ik nu, komt misschien wel weer wat meer, winkeltje is sowieso wel gezellig - als je ervan houdt uiteraard).
anoniem_376070 wijzigde dit bericht op 10-09-2019 12:47
18.44% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Boulderen?
Alle reacties Link kopieren
Een rondwandeling met een gildegids! Heel erg leuk om je stad te leren kennen.

https://www.gildedelft.nl/

Lunchen bij het postkantoor http://www.postkantoordelft.nl/
Alle reacties Link kopieren
Je kan een rondvaart door de grachten maken, leert ze meteen veel over de geschiedenis van Delft. En het Vermeer Centrum, natuurlijk.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Boulderen is zeker leuk maar heeft zij al wel vaker gedaan, bovendien heeft zij giga armspieren door jarenlang paaldansen en ben ik heel slap, denk dat het verschil dan ook niet zo leuk is. Ben je bekend met een goede boulderhal in (omgeving) Delft?

Workshops met wol lijken me niet zo leuk en past denk ik ook niet zo bij haar.

Royal Delft gaat op het lijstje, hele goede en leuke optie!
envelop wijzigde dit bericht op 10-09-2019 13:08
0.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rondvaart is ook een hele goede! Ga het postkantoor ook bekijken. Dank meiden, leuke tips!
Alle reacties Link kopieren
Als ze van dansen houdt: de beste dansschool van Nederland zit in Delft:

https://www.dansschool-wesseling.nl/
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Bij Lazuli kun je een workshop doen sieraden maken, ik heb het zelf niet gedaan maar misschien is dit iets voor jullie?
"De meeste mensen deugen"
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
10-09-2019 13:01
Boulderen is zeker leuk maar heeft zij al wel vaker gedaan, bovendien heeft zij giga armspieren door jarenlang paaldansen en ben ik heel slap, denk dat het verschil dan ook niet zo leuk is. Ben je bekend met een goede boulderhal in (omgeving) Delft?

Delfts Bleu of evt. De Campus in Den Haag
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je aanhaken bij een workshop bij choclaterie de lelie. Zomers lange rijen als ze ijs verkopen
Alle reacties Link kopieren
borboletas schreef:
10-09-2019 13:32
Delfts Bleu of evt. De Campus in Den Haag
Dank! Ik ga het niet plannen als activiteit maar zal haar wel tippen.
Alle reacties Link kopieren
Rudolftherednosereindeer schreef:
10-09-2019 13:54
Misschien kan je aanhaken bij een workshop bij choclaterie de lelie. Zomers lange rijen als ze ijs verkopen
Dat klinkt ook leuk! Helaas kan het alleen maar vanaf 8 personen zie ik :-(
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
10-09-2019 16:39
Dat klinkt ook leuk! Helaas kan het alleen maar vanaf 8 personen zie ik :-(
Nee hoor, kijk maar eens onder het kopje "Extra informatie", daar vermelden ze op welke dagen je individueel mee kan doen.
Bier proeverij in de Delftse bierbrouwerij 'de koperen kat'. Is in hetzelfde gebouw als de boulderhal. (goed te combineren dus, maar ga wel eerst boulderen en dan pas aan het bier)
Alle reacties Link kopieren
Koperen kat ziet er ook leuk uit! Nog meer tips voor de lunch? Vind het leuk om haar wat nieuws te laten ontdekken en hoorde van een vriendin dat ze het postkantoor al kende (zag er wel heel goed uit!)
Alle reacties Link kopieren
Chocoladeworkshop inderdaad bij de Lelie, is heel erg leuk!

Stads-Koffiehuis staat heel goed bekend, is leuk voor de lunch.

Ze hebben ook een samenwerking: https://www.chocolaterie.nl/workshops/a ... rangement/
Alle reacties Link kopieren
Ik vind al die restaurants op de Markt erg leuk en mooie locatie! Als ze van de keuken uit het Midden-Oosten of vegetarisch eten houdt, is Hummus ook erg leuk.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Het wordt waarschijnlijk delfts blauw schilderen, daar voor lekker lunchen (misschien Hummus maar tips zijn nog welkom) en dan zien we wel waar we nog een drankje gaan doen, de Koperen Kat ga ik in elk geval onthouden.
Voor lunch is Kek erg leuk en lekker. Wel vaak druk. Andere leuke lunchopties zijn Hummus, Huszar, het Postkantoor.

Voor ontdek de stad activiteiten: zijn jullie natuurliefhebbers? Neem een kijkje in Delftse hout of de Botanische tuin!
Alle reacties Link kopieren
Beestenmarkt voor een drankje?

Lunch bij Huszár of Cortado.

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven