Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Tief op niet tegen jou trouwens hoor, Zuurtje. Maar gewoon iha uit pure opstandigheid nav de ban van Cateautje.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik heb je natuurlijk al gestaf, duh. Voor niet gepast taalgebruik, duh.

(En als iemand je gestaft heeft, ik was het iig niet!)
Dana schreef:
10-09-2019 23:53
k Probeer een beetje bij te lezen en nou heb ik ongelooflijk zin om dingen te typen als 'tief op' of 'krijg toch allemaal de klere' en meer van dat soort ziekte-gerelateerde ellende maar dat mag zeker alleen maar als je Danny de Munk heet?

Wat een belachelijk gedoe.

Fijn dat je er weer bent, Cateau. Ik wil jou trouwens graag eens een pb'tje sturen, maar ik las ooit dat je daar een vreselijke hekel aan hebt. Is dat nog steeds zo?
Geen hekel aan, je zal me verwarren met iemand anders.
Is goed hoor, ik reageer dagelijks op de PB, dus je kan er gerust eentje sturen. :)
Alle reacties Link kopieren
:rofl: Het is toch wat, met die 'stafschaamte' hier. (Prachtig woord, dank aan Marinda!)

Cateau, mooi! :-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
11-09-2019 00:19
:rofl: Het is toch wat, met die 'stafschaamte' hier. (Prachtig woord, dank aan Marinda!)

Cateau, mooi! :-)
Ja, tis toch wat. Voor je het weet ben je een stafparia, omdat iemand denkt: ik zal die rottige Su eens lekker een oor aannaaien en Dana staffen.

Tijd om te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je je eigen berichten gewoon preventief staffen. Met in het bericht: 'oepsie per ongeluk gestaft' of 'wat een briljante posting!'.
Zo kan een ander je niet (snel) meer staffen. :P :P
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
11-09-2019 00:56
Misschien moet je je eigen berichten gewoon preventief staffen. Met in het bericht: 'oepsie per ongeluk gestaft' of 'wat een briljante posting!'.
Zo kan een ander je niet (snel) meer staffen. :P :P
Ooit wel eens een ban gehad voor iets van 5 maanden terug. Niets verbaast me meer :proud:
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
11-09-2019 01:08
Ooit wel eens een ban gehad voor iets van 5 maanden terug. Niets verbaast me meer :proud:
Ik eens een ban omdat ik iets uit een docu van tv beschreef. Echt te belachelijk
WTF is aanzetten tot seksuele overschrijding??? Hoe dan? :rofl:
Zijn de lees-ook artikelen schrijvers geband?
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
11-09-2019 06:34
WTF is aanzetten tot seksuele overschrijding??? Hoe dan? :rofl:
😂
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan de "lees ook" functie. Ik lees hier dat je die ook uit kunt zetten. Waar kan ik dat doen (op mn telefoon) ?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer dagdienst en nu aan het wachten. Ik kan zo slapen. Ik ben tyfusmoe. :sleep:
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Wat stond er dan wat “seksuele overschrijding” was???? Dat is toch geen norm maar iets heel persoonlijks??

En diegene met de ban hiervoor ken ik als een hele normale forummer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Yas, geen idee. Volstrekt idioot weer, dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de vraag maar even geteld in het modtopic.

Je wilt toch weten wat er allemaal valt onder “seksuele overschrijding”.

Daar kan ik nog wat van leren wellicht op mijn ouwe dag.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik durf zelfs te denken dat "seksuele overschrijding" niet eens een juiste combi van woorden is 😎
broekrok schreef:
11-09-2019 06:34
WTF is aanzetten tot seksuele overschrijding??? Hoe dan? :rofl:
Dat vroeg ik gisteren ook. Ik kan er echt niets bij verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-09-2019 08:25
Wat stond er dan wat “seksuele overschrijding” was???? Dat is toch geen norm maar iets heel persoonlijks??

En diegene met de ban hiervoor ken ik als een hele normale forummer.

Mwoah.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
11-09-2019 08:31
Ik durf zelfs te denken dat "seksuele overschrijding" niet eens een juiste combi van woorden is 😎
Nee. Het klopt niet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-09-2019 08:25
Wat stond er dan wat “seksuele overschrijding” was???? Dat is toch geen norm maar iets heel persoonlijks??

En diegene met de ban hiervoor ken ik als een hele normale forummer.
En dan ook nog 'aanzetten tot'.....

Dus diegene heeft geprobeerd een ander tot seksuele overschrijding te krijgen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
11-09-2019 08:37
En dan ook nog 'aanzetten tot'.....

Dus diegene heeft geprobeerd een ander tot seksuele overschrijding te krijgen.
Op een forum 😂😂😂😂😂

O nu kom ik echt niet meer bij! 😅
Alles komt goed, alleen de rest niet
amarna schreef:
11-09-2019 08:14
Ik heb een hekel aan de "lees ook" functie. Ik lees hier dat je die ook uit kunt zetten. Waar kan ik dat doen (op mn telefoon) ?
Een adblocker installeren.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-09-2019 08:40
Op een forum 😂😂😂😂😂

O nu kom ik echt niet meer bij! 😅
Zal wel weer een nieuwe huisregel bij moeten komen, want op dit moment kan ik deze niet terugvinden in de huisregels.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
11-09-2019 08:44
Zal wel weer een nieuwe huisregel bij moeten komen, want op dit moment kan ik deze niet terugvinden in de huisregels.
Ik heb de vraag op het modtopic even aangevuld.
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven