Heerlijk herfstweer; het topic voor herfstliefhebbers

11-09-2019 10:15 177 berichten
N.a.v. het topic voor herfsthaters, nu ook de tegenhanger voor herfstliefhebbers.

Ik vind de herfst fantastisch. Ik hou van het afwisselende weer, de typische veranderingen in de natuur, de prachtige kleuren, paddenstoelen, zelfs de geur op een zonnige herfstochtend :proud:

Wie nog meer?
Ik! heerlijk vind ik het! Ik vind het weer dat we deze week hebben, in combinatie met de mooie herfstkleuren echt het mooiste herfstweer dat er is.

Herfststormen, onguur weer en harde wind vind ik slecht herfstweer :)
Oh, we hebben meteen een fittie zie ik! :rofl:
Ik hou van de herfst! Na de benauwde zomer is dit een verademing! Kou, kom maar door, ook ben ik meer een nachtmens, dus vroeger donker is heerlijk! Ik slaap veel lekkerder, minder muggen, GEEN HITTE! Gezelliger en knusser, sporten is fijner, koken is minder erg (wederom, weer de hitte)! Tevens vind ik regen ook niet zo erg. Dat druilerige geregen is heerlijk om mee wakker te worden.

Herfst! <3
anoniem_64c7f31e9a26f wijzigde dit bericht op 11-09-2019 10:25
13.92% gewijzigd
Ik ben dol op de herfst, geniet ook echt enorm van dit weer.
De herfst is het mooiste jaargetijde van het jaar, wat mij betreft, alleen is het nog lang geen herfst, die begint pas de 23ste, we zitten dus nog volop in de zomer, ergo, je bent wat vroeg met je topic. :)
Ik hou wel van de herfst, het knusse als het regent, de prettigere temperaturen, maar ik heb wel de neiging om somber te worden van het vroege donker in de avond.
Dus een beetje dubbel bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
11-09-2019 10:25
De herfst is het mooiste jaargetijde van het jaar, wat mij betreft, alleen is het nog lang geen herfst, die begint pas de 23ste, we zitten dus nog volop in de zomer, ergo, je bent wat vroeg met je topic. :)
Nee, de zomer is wat vroeg met het herstweer ;-D

En ik ben weer weg, want als ik érgens een hekel aan heb is het herfst. (en voor mijn gevoel is het het hele jaar herfst)

Have fun! :bye:
Later is nu
Cateautje schreef:
11-09-2019 10:25
De herfst is het mooiste jaargetijde van het jaar, wat mij betreft, alleen is het nog lang geen herfst, die begint pas de 23ste, we zitten dus nog volop in de zomer, ergo, je bent wat vroeg met je topic. :)
Ik ga mee met de meteorologische herfst, die al wel begonnen is ;-)

Eens met het eerste deel van je post :biggrin:
De herfst is ook mijn favoriete jaargetijde. De natuur is mooi, de warmte is voorbij en alle herriemakers gaan weer naar binnen. :P
Ik hou ook van de herfst, maar ik hou van elk seizoen en ook van vrijwel elk weer (schade en ongelukken door weer vind ik natuurlijk niet leuk). Fijn dat Nederland seizoenen heeft, vind ik.
RikM schreef:
11-09-2019 10:33
De herfst is ook mijn favoriete jaargetijde. De natuur is mooi, de warmte is voorbij en alle herriemakers gaan weer naar binnen. :P
Dat is ook een groot bijkomend voordeel ja.

Beetje jammer dat ze nu voor mijn huis een nieuw huis gaan bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe natter, hoe kouder, hoe meer wind hoe beter. Ik hou echt van de herfst!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Team herfstliefhebbers :cheer2:
Lady*Voldemort schreef:
11-09-2019 10:36
Team herfstliefhebbers :cheer2:
:high5:
hamerhaai schreef:
11-09-2019 10:36
Hoe natter, hoe kouder, hoe meer wind hoe beter. Ik hou echt van de herfst!
Ik vind die typische herfstbuien/-stormen dus ook echt heerlijk. Lekker wegkruipen op de bank onder een dekentje, kaarsjes aan en dan luisteren naar de wind en de regen. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Jaa gezellig !!! 🍁🍄🍂
RikM schreef:
11-09-2019 10:33
De herfst is ook mijn favoriete jaargetijde. De natuur is mooi, de warmte is voorbij en alle herriemakers gaan weer naar binnen. :P

Ja! Dat van die herriemakers vind ik ook een groot voordeel.
RikM schreef:
11-09-2019 10:33
De herfst is ook mijn favoriete jaargetijde. De natuur is mooi, de warmte is voorbij en alle herriemakers gaan weer naar binnen. :P
Dit jaar 0,0 herrie ervaren en één BBQ, dus het was een goede zomer en dat in hartje Rotterdam. :D
Ik word loom en wat neerslachtig van heel warm zomerweer. Ik heb namelijk het gevoel dat je dan zo weinig kunt doen. Ik krijg energie van dit weer. Je kunt nu iets doen zonder direct na 5 minuten met een droge mond naar de waterkraan te rennen, zonder na 15 minuten iets doen te moeten douchen. Die brandende zon op je gezicht.
Alles wordt wat milder, wat zachter (behalve de wind dan, vaak).

Ik hou ook echt van warme dranken. Dat smaakt gewoon beter als de buitentemperatuur niet zo hoog is. *zet glühwein en koffielikeur op het boodschappenlijstje*
Herfst is mijn favoriete seizoen. :heart: Heerlijk om met dit gure weer onder een dekentje op de bank te hangen.

Maar ook erop uit gaan met peuter om in regenplassen te stampen. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Herfst is altijd mijn favoriete seizoen geweest. De lage temperatuur, neerslag, vorst, de prachtige kleuren! Ben heel blij dat de zomer op zijn einde loopt en de herfst eraan komt.
She was brave and strong and broken, all at once.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
11-09-2019 10:37
Ik vind die typische herfstbuien/-stormen dus ook echt heerlijk. Lekker wegkruipen op de bank onder een dekentje, kaarsjes aan en dan luisteren naar de wind en de regen. Heerlijk!
Heerlijk!
Ik ben een echte huismus en ik kan hier zo van genieten.
*Judy* schreef:
11-09-2019 10:56
Ik word loom en wat neerslachtig van heel warm zomerweer. Ik heb namelijk het gevoel dat je dan zo weinig kunt doen. Ik krijg energie van dit weer. Je kunt nu iets doen zonder direct na 5 minuten met een droge mond naar de waterkraan te rennen, zonder na 15 minuten iets doen te moeten douchen. Die brandende zon op je gezicht.
Alles wordt wat milder, wat zachter (behalve de wind dan, vaak).

Ik hou ook echt van warme dranken. Dat smaakt gewoon beter als de buitentemperatuur niet zo hoog is. *zet glühwein en koffielikeur op het boodschappenlijstje*
Ik kan heel slecht tegen warmte. Ik word er naar van en heb ook weinig energie inderdaad. Dat heeft er wel mee te maken dat ik de koudere seizoenen echt prefereer boven de zomer.
Het voordeel van de herfst t.o.v. de winter vind ik echt de verandering in de natuur. En de oogst van de gewassen vind ik ook heerlijk.

En nu heb ik trek in glühwein en sloe gin.
Cateautje schreef:
11-09-2019 10:40
Dit jaar 0,0 herrie ervaren en één BBQ, dus het was een goede zomer en dat in hartje Rotterdam. :D

Hier is de hele zomer getimmerd, gezaagd, geboord, geschuurd, gesnoeid en getegeld. Alleen al daarom heb ik een hekel aan de zomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven