Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag n huwelijks aanzoek gehad op straat. Mijn man was met de auto bezig en er stond iemand bij hem om n praatje te maken. Doet die persoon wel vaker als mijn man buiten staat. Die man is wel normaal .maar n beetje simpel.
Ik bracht mijn man n stukje gereedschap .vraagt die persoon.zijn jullie getrouwd ?ik zehpg ja hoe zo.ga maar scheiden zegt ie en met mij trouwen. Ik zeg waarom dan. Hij vond mijn bloes zo mooi, toen zegt ie .ik ga eten in de kantine want ik kan niet koken. Ik zeg dan moet je niet met mij trouwen .want ik kan ook niet koken.krijgen we niks te eten.
Hij vond het maar raar dat mijn man altijd kookt. Weer n kans gemist.

Ik eet ook alles. zoet zuur zout maar heb ook altijd te veel in huis.ik ben n echte snaaikont.
Gezellige avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nou nou Chris! :rofl:
Laat jij je man maar lekker koken hoor,ieder zijn ding toch.

Ik duik zo mijn bedje in,morgen weer vroeg.Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
:rolling: chris das wel een heel simpel figuur ja, dat hij denkt dat elke vrouw maar zo met hem gaat trouwen! wat zei je man wel niet? neem maar mee voor 5 kamelen en 2 geiten of viel dat mee :lol: ik heb het ook wel eens gehad,toen ik 20 was. in Enschede. ik liep gewoon in de stad, naar de markt waar ik toen werkte en toen ging zo'n vent me steeds achterna lopen en roepen dat hij me zo mooi vond en met me wilde trouwen. dat was een buitenlander, dus die zal wel hebben gehoopt op een verblijfsvergunning ofzo zekers :-? gelukkig kwam ik mijn buurjongen tegen, die heeft me gered door te doen of hij mijn vriendje was. toen was die gast gelukkig zo vertrokken want ik voeldd me echt niet prettig :-|
chrisjoh schreef:
09-09-2019 20:58
Ik heb vandaag n huwelijks aanzoek gehad op straat. Mijn man was met de auto bezig en er stond iemand bij hem om n praatje te maken. Doet die persoon wel vaker als mijn man buiten staat. Die man is wel normaal .maar n beetje simpel.
Ik bracht mijn man n stukje gereedschap .vraagt die persoon.zijn jullie getrouwd ?ik zehpg ja hoe zo.ga maar scheiden zegt ie en met mij trouwen. Ik zeg waarom dan. Hij vond mijn bloes zo mooi, toen zegt ie .ik ga eten in de kantine want ik kan niet koken. Ik zeg dan moet je niet met mij trouwen .want ik kan ook niet koken.krijgen we niks te eten.
Hij vond het maar raar dat mijn man altijd kookt. Weer n kans gemist.

Ik eet ook alles. zoet zuur zout maar heb ook altijd te veel in huis.ik ben n echte snaaikont.
Gezellige avond.


:rofl: :rofl: :rofl:
lizenlotte schreef:
09-09-2019 21:45
:rolling: chris das wel een heel simpel figuur ja, dat hij denkt dat elke vrouw maar zo met hem gaat trouwen! wat zei je man wel niet? neem maar mee voor 5 kamelen en 2 geiten of viel dat mee :lol: ik heb het ook wel eens gehad,toen ik 20 was. in Enschede. ik liep gewoon in de stad, naar de markt waar ik toen werkte en toen ging zo'n vent me steeds achterna lopen en roepen dat hij me zo mooi vond en met me wilde trouwen. dat was een buitenlander, dus die zal wel hebben gehoopt op een verblijfsvergunning ofzo zekers :-? gelukkig kwam ik mijn buurjongen tegen, die heeft me gered door te doen of hij mijn vriendje was. toen was die gast gelukkig zo vertrokken want ik voeldd me echt niet prettig :-|

Fijn zo'n buurjongen! :flirting:
lizenlotte schreef:
08-09-2019 10:55
thee fijn dat je weer meeschrijft en dat het ietsje beter gaat met eten. echt balen dat je zolang moet wachten.. chris jouw man heeft dus geluk dat hij dinsdag al kan komen dan. wel fijn voor hem dat hij niet zo lang hoeft te wachten!
jouw fruit met sambal en stroop klinkt mij echt heel bah in de oren, sorry. wie heeft die combi ooit bedacht?
wij gaan vanmiddag naar de mediamarkt, vriend zijn carkit doet het niet meer dus hij wil een nieuwe en ik ga gelijk kijken voor een cadeau voor mijn vader. wat we met eten doen weet ik nog niet, vriend maakt nu groentesoep en het kan zijn dat we nog bij ikea of mc donalds wat gaan eten. hangt even van vriend zijn humeur af, wat weer afhangt van hoe druk het daar is. hij haat dat nl maar wil wel perse vandaagdaar heen omdat hij gisteren geen tijd had omdat hij wou trainen voor de wedstrijd komend weekend. ik heb nog gezegd dat ik gisteren ook wel alleen naar de mm had wil gaan, want hij wil dezelde carkit weer hebben die hij had maar hij wou graag zelf mee.

Mannen..... (6)
Is het gelukt met de nieuwe carkit?
viva-life22 schreef:
08-09-2019 12:43
Bedankt voor jullie felicitaties!!
Zo lief :bigkiss: !!

Wat is het wennen met elkaar. De eerste nacht hebben we met z'n allen in het grote bed gelegen, want van slapen kwam niets terecht. De kinderen reageren beiden op hun manier op de baby. Onze kraamhulp is dezelfde als de vorige keer. Echt heel fijn en leuk! En de meisjes zijn ook dol op haar. Kraamvisite houden we nog even buiten de deur en ik voel mij redelijk.

Ik hou het hier even globaal. Maar privé mag je mij altijd een bericht sturen.

Thee, fijn je hier weer te lezen! Balen dat je nog zo lang moet wachten. Sterkte iig.

Naar de rest zwaai ik :hello:
Wat leuk van je te horen. Fijn dat je een bekende kraamhulp hebt. Dat lijkt me wel zo prettig voor iedereen.
Ik pb je eerdaags. Had bewust nog niet gereageerd op jouw pb. Kon me voorstellen dat dit niet het meest handige moment was, zo net na de bevalling. Dus goed dat je het even aangeeft.
Geniet van je kraamtijd en ik hoop dat jullie snel je 'ritme' als gezin vinden, met deze gezinsuitbreiding.
Zenzeo schreef:
07-09-2019 11:07
Ja, TV, ik houd het nog wel vol. Deze arts blijkt heel daadkrachtig en geeft me hoop. Volgende week verder onderzoek.

Vanmorgen at ik witte rijst en heb net een jerksaus gemaakt voor de kip.
Leuk vind ik dat, de ene specerij na de andere toevoegen!
Wat fijn dat te lezen Zenzeo! Gelukkig eindelijk een goede arts getroffen.
Succes met de onderzoeken volgende week.
thee schreef:
07-09-2019 20:02
Eerst maar even een update. Toen ik een paar dagen bij mijn ouders was lukte het eten ineens niet meer. Kreeg het niet doorgeslikt op de een of andere manier en dat hield nogal aan dus daar bij de apotheek al flesjes bijvoeding gehaald want viel te snel/teveel af en daar zit ik niet op te wachten.
Eenmaal thuis bij huisarts geweest en moest het nog even aankijken met aanpassing medicatie en anders naar zijn vervangster (hij vakantie). Twee weken later naar vervangster geweest en zij heeft een echo laten doen icm bloedonderzoek. Dat was allemaal goed dus vorige week terug naar eigen huisart. Ook geen galstenen wat we nog dachten door het soort pijnaanvallen. Nu moet ik 1 oktober een scopie. Niet fijn maar ja pijn moet toch ergens vandaan komen. Ik eet wel weer kleine porties sinds een tijdje. Dus niks over eten te schrijven had ik ook geen zin om te forummen. Vanaf nu weer aanwezig :)
Wat een ellendige tijd heb je achter de rug. Ik wens je veel succes met de scopie en hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.
Coetje: ik hoop dat de kat snel verder herstelt. Klinkt slim om de kat nog even binnen te houden.

Ga even de huisarts mailen dat ze me geen oproep voor de griepprik hoeven te sturen dit jaar. Ik heb vorig jaar geen griepprik gehaald en heb geen griep gehad en me in jaren niet zo goed gevoeld. De jaren daarvoor nl. wel griepprik gehad en steeds de griep gekregen. Op een gegeven moment vonden de huisarts en longarts dat ik echt een griepprik moest gaan halen; dus maar gedaan. Maar zonder griepprik had ik nooit elk jaar de griep en met de griepprik de laatste jaren steeds en één keer zelfs twee keer in één jaar. Bovendien heb ik dit jaar minder Prednisolon en Antibiotica nodig gehad en dat vind ik veel winst. Dit is geen reclame voor mensen om de griepprik niet te halen. Ik vind dat iedereen dit vooral met zijn eigen arts moet bespreken.
Mijn moeder was er fel op tegen dat ik de griepprik vorig jaar niet ging halen (uit bezorgdheid), maar wist ook wel dat ik toch doe wat ik zelf wil. :$ Zelfs zij zei vanavond dat ze vandaag ook bedacht had dat het best een goed besluit was geweest voor me en dat ze begreep dat ik er niet meer voor voelde de griepprik te halen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wijze beslissing Tv! Mijn moeder is een aantal jaar geleden bijna overleden na een griepspuit.Vriend haalt hem ook nooit.Ik snap heus dat het bij sommige mensen helpt maar dus ook bij een bepaald percentage mensen niet.

Gelukkig laatste dag zo vroeg opstaan,heb maar 4uurtjes geslapen en werd toen wakker gemaakt door de kat en toen kon ik niet meer slapen.
Vanavond lig ik er dus vroeg in!
Ontbijt koffie en nu 2 crackers met filet americain.
Alle reacties Link kopieren
Nog maar een koffie :P
Ik kom maar niet op gang vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Is hier ook altijd n discussie de griep prik.
Haal m al n paar jaar niet meer. En mijn man al langer niet. Ook niet echt de griep gehad de laatste jaren. Wel n gammele dag .soms twee. Maar echte griep niet.

Ja Liz onze lieve heer heeft er rare kostgangers tussen lopen hier beneden . 😂
Maar ook aardige buurjongens.
En nee mijn man moet daar alleen maar m grijnzen. Is toch te zot voor woorden zo iets. Zo,n buitenlander die je achter volgt en steeds roepend vind ik veel enger.

Vroeg opstaan is nu moeilijker. met echt heel warm weer hou ik er wel van. Coetje blij dat je er weer even van af bent .
Fijne dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris, werd jouw man vandaag geopereerd? Zoja,alles goed gegaan?

Ik wacht nog op een leverancier en dan ga ik naar huis,was een lange dag.
Vriend en kinderen eten aardappels,brocolli en schnitzel,ik eet rode kool en een schnitzel.Niet veel inspiratie vandaag.
Als ik na het eten nog puf heb wil ik nog boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
Morgenochtend coetje.ik ga natuurlijk mee.want hij kan niet rijden natuurlijk😎
Ik meld het wel even als we weer thuis zijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Succes dan alvast voor morgen Chris.Breng jij hem maar weer veilig thuis :P
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen, Chris.

Ik had pasta met Italiaanse groentemix, gehakt en een pakje Honig pastasaus.
Wat een naar smaakje zit daar aan. Nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
succes voor je man morgen chris. wij zijn vandaag heerlijk verwend, de man van mijn laatste patient had heel lief ook een gebraden kippetje meegenomen voor zoon en mij (vriend heeft late dienst) en toen ik na het werkbij vriend kwam had hij piepers en doperwten/wortelen over, wat samen met de kip genoeg was voor zoon en mij vanavond :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Liz! Lekker dat je bijna zo kon aanschuiven.

Zenzeo,ik houd ook niet van de kant en klare zooi..vroeger wist ik niet beter maar ik vind zelf maken echt vele malen smakelijker.

Ik heb na het eten nog grote boodschappen gedaan met oudste.
Hoef ik alleen nog wat brood te halen tot het weekend.
Nu een citroenwater.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris nogmaals succes vandaag. :rose:

Ik werk vandaag tot 13u en ga dan even de stad in.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Coetje : wat een heftig verhaal van je moeder na die griepspuit. Heeft ze er behalve de schrik, niets blijvends aan overgehouden?
Chris: veel succes voor man in ziekenhuis vandaag.

Gisterenavond gegeten: boontjes met biefstuk (laatst voorraadje ingevroren toen het in de aanbieding was),. Zo eet ik brood.
Goede dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn weer thuis. Alles is goed gegaan.nu ik even rustig zitten.man mag vandaag op de bank liggen.
Moet zich wel even rustig houden.niet zwaar tillen of druk op het hoofd ..op de bank met koude compressen. moest diepvries doperwten halen van de verpleegkundige .gel bril heb ik wel .maar doperwten zijn beter.vormt zicht naar het oog.
Neem zelf ook n paracetamol .heb n klein beetje hoofdpijn . Tot later. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Blancheer je die boontjes eerst, TV, of kunnen ze zo de vriezer in?
Ik eet 2 tarwe rogge boterhammen met radijs.
Keek net ff mijn staatslot na en NIKS NADA RIEN. Zo jammer..
Zenzeo schreef:
11-09-2019 11:19
Blancheer je die boontjes eerst, TV, of kunnen ze zo de vriezer in?
Ik eet 2 tarwe rogge boterhammen met radijs.
Keek net ff mijn staatslot na en NIKS NADA RIEN. Zo jammer..

Wij kunnen weer brassen en slempen!!! Twintig euro :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je man maar een beetje verwennen Chris. Voelt hij zich verder wel goed?
Ik ben ook best een snaaier. De laatste jaren vooral zoet behalve als ik een kaasbui heb en chips eet ik echt maar paar x per jaar. Had laatst een zak en smaakte zo lekker dus gelijk nog 1 gehaald en die ligt nu alweer maand of onaangebroken in de kast.
Fijn coetje dat het heel vroege opstaan voorbij is.
Gister smaakte het eten me niet echt goed, ook maar een heel klein beetje op. Had bakje hutspot uit de vriezer gehaald met rookworst en normaal vind ik dat erg lekker. Vanochtend zoals gebruikelijk eerst Nutridrink en zo net een zonnebolletje met cervelaat. Helaas heb ik gisteren alle druiven opgegeten en vandaag geen zin denk ik om voor fruit de deur uit te gaan en heb ook nog 2 soorten meloen. Voor vanavond nog geen idee. Vanaf dat ik weer thuis ben heb ik nog niet 'echt' gekookt want nasi op en macaroni is ook alleen pasta koken en nog meer dingen die ik halfklaar in de vriezer had. Dus misschien vanavond vis of een patatje met knakworst, kan ook nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven