App contact nieuwe relatie

10-09-2019 18:33 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb sinds een week een relatie. Omdat het allemaal zo pril is, is het allemaal nog wat aftasten. Ik vraag mij af hoe veel whatsapp contact jullie hebben gedurende de week met jullie vriend? Wij wonen uiteraard nog niet samen en zien elkaar tot nu toe 1x per week. Ik heb eerder een relatie gehad, welke drie jaar heeft geduurd. Toen had ik elke dag contact. Het ging wel vaak over onzin dingen, alleen om het gesprek gaande te houden. Ik merk dat ik hier nu minder behoefte aan heb. Wij werken allebei fulltime en soms is een dag gewoon hetzelfde waardoor ik weinig bijzonders te melden heb. Ook vind ik het leuk dat als je elkaar elkaar ziet, je ook nog wat te vertellen hebt. Wat is jullie ervaring hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Ok.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen behoefte hebt aan contact, zou ik niet appen. Lastige kwestie inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drie relaties (gehad) in het WhattsApp tijdperk met eerste woonde ik samen en was het vooral praktische zaken (boodschappen enzo). Soms dagen geen WhattsApp contact.
Tweede was dagelijks erg veel contact met gedoe als ik niet genoeg of snel genoeg terug appte wat mij ontzettend verstikte en uiteindelijk heeft geleid tot einde relatie.
Huidige relatie in ieder geval dagelijks, meestal iets meer. In ieder geval goedemorgen en welterusten en daar tussenin wat uitkomt. Vind ik fijn 😊
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me altijd af hoe je een week een relatie kan hebben... spreek je dat dan af... vanaf nu hebben we een relatie? Dat weet je toch pas meestal achteraf? Je vindt iemand leuk en bent exclusief en later blijk je een relatie te hebben...

Maar goed app contact... in t begin was dat een ding tussen mijn vriend en mij. Ik had er meer behoefte aan dan hij. Maar uiteindelijk is dat vanzelf goed gekomen. We wonen niet samen. We appen als we wat te melden hebben (vaak als we iets meegemaakt hebben) en ik bel hem altijd als ik vanaf mijn werk naar huis rij (heb veel reistijd en dat vind ik dan gezellig). Als ik niks hoor maak ik me ook niet druk. En andersom ook. Appen is hij niet zo goed in dus we bellen liever... want op de app vind ik m vaak bot overkomen terwijl hij t niet zo bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Wij appen altijd best wel veel als we niet bij elkaar zijn. Dagelijks sowieso.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd niet van appen....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, doe wat je prettig vindt en waar je tijd voor/zin in hebt. Dat is toch niet heel lastig?
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
PinkeltjePinkelotje schreef:
11-09-2019 11:53
Ik zou zeggen, doe wat je prettig vindt en waar je tijd voor/zin in hebt. Dat is toch niet heel lastig?
Nee het moet zoals het heurt!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn natuurlijk duidelijke regels voor:

1e week samen: af en toe appen, niet te snel reageren, maar wel aan 3 tot 4 appgesprekjes per dag komen. Meer dan 9 appjes per gesprek is niet goed.

2e week samen: contact intensiveert, je kunt nu ook een xje mee sturen. Je hoeft niet meer 10 minuten te wachten met antwoorden na ieder appje, je mag nu ook na 5 minuten reageren.

3e week samen: intens contact, mag best de hele dag door, seksueel getint mag nu ook.

4e week samen: voornamelijk appcontact over hoe jullie de dag dat jullie een maand samen zijn gaan vieren, welke cadeaus etc.
Alle reacties Link kopieren
Haha. Het is allemaal wat....

Volg gewoon je gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of whatsapp een noodzaak is om contact te houden. Je kunt ook gewoon bellen met een,smartphone dan hoor je elkaars stem ook nog. Appen (of andere berichten apps) lijken me vooral handig om even te zeggen van "ik kom later".
Wat was het leven toch mooi voor de smartphone/whatsapp... :'(
Sorry TO, ik snap je maar waar maak je je druk om?

Om je vraag te beantwoorden: ik heb dat gezeik niet want ik ben (weer) single.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen wat je zelf wil.
Ik ben getrouwd, maar wij appen bijna dagelijks nog. Niet heel uitgebreid, maar krijg meestal wel een lief berichtje of ik stuur hem een lief berichtje. En soms gewoon over praktische dingen.
We zitten ook in meerdere appgroepen, dus dan app je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
11-09-2019 13:24
Daar zijn natuurlijk duidelijke regels voor:

1e week samen: af en toe appen, niet te snel reageren, maar wel aan 3 tot 4 appgesprekjes per dag komen. Meer dan 9 appjes per gesprek is niet goed.

2e week samen: contact intensiveert, je kunt nu ook een xje mee sturen. Je hoeft niet meer 10 minuten te wachten met antwoorden na ieder appje, je mag nu ook na 5 minuten reageren.

3e week samen: intens contact, mag best de hele dag door, seksueel getint mag nu ook.

4e week samen: voornamelijk appcontact over hoe jullie de dag dat jullie een maand samen zijn gaan vieren, welke cadeaus etc.
Goede handleiding :rofl:
Een week een relatie hebben en elkaar nu al niets meer te vertellen hebben?
Slecht teken. Is het wel leuk samen of is het een ‘liever iemand dan niemand’ geval?
Als je elkaar net kent dan wil je elkaar toch zo vaak mogelijk spreken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven