Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Goed gezegd Marana, ook van het niet willen mailen.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Beste CM

"Wij doen altijd ons best om de context van een reactie te begrijpen. In dit geval hebben wij dat ook gedaan, maar wij vonden het in dit topic vooral ongepast, niet grappig. Daarom is hier een ban voor gegeven, en daar blijven wij ook bij".

Mag ik hier dan toch even om lachen?

Jullie gaan blindelings af op stafjes, zonder je zelfs maar te realiseren dat hier een aantal forummers rondloopt dat niets liever doet dan staffen en dat ook vaak doet op de berichten van een select gezelschap.
De context?? Echt niet want als dat namelijk wel het geval zou zijn, zouden jullie jezelf regelmatig verbazen over de door jullie uitgedeelde bannen.

Met vriendelijke groet,
broekrok
Het punt is CM, dat jullie het NIET aanvoelen en niet open staan voor feedback daarover.
De sfeer die jullie zo graag gezellig willen houden is allesbehalve dát.
Zien jullie dat zelf ook?
Alle reacties Link kopieren
CommunityManagerViva schreef:
11-09-2019 16:03
Beste Marana,

Dankjewel voor je reactie en je tips. We doen ons best om de sfeer zo goed mogelijk aan te voelen en zullen dit ook met elkaar blijven bespreken in vergaderingen.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Jullie doen ongetwijfeld je best, maar dat met het aanvoelen lukt niet. Vaak besproken als we jullie moeten geloven, maar i.p.v. dat het beter wordt aangevoeld, lijkt elke mod naar eigen interpretatie te waarschuwen en te bannen. Het is maar net wie je treft. Voor ons als forummers komt dat elke keer weer over als 'we weten het niet, we doen maar wat, en als we dat doen mogen jullie daar absoluut geen commentaar op geven!'.
Waar jullie de ban van Cateau (terecht) terugdraaien, zien jullie hier totaal niet waar het om draait. Blijven jullie volhouden dat jullie vinden dat het ongepast en zelfs hengelen was. Iets wat al sinds jaar en dag gebeurd is nu ineens een mega probleem.
Tot een eenduidige moderatie komt het maar niet, al tijden niet.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
CommunityManagerViva schreef:
11-09-2019 16:03
Beste Marana,

Dankjewel voor je reactie en je tips. We doen ons best om de sfeer zo goed mogelijk aan te voelen en zullen dit ook met elkaar blijven bespreken in vergaderingen.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Bedankt voor het overtuigende bewijs dat je best doen dus niet goed genoeg is.

En ik geloof echt dat jullie een soort van je best doen.
En ik vind jullie dramatisch slecht in aanvoelen.
En als jullie dat met elkaar bespreken zullen jullie geen stap verder komen, want jullie lezen zo weinig mee en voelen aantoonbaar vaak dramatisch slecht aan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wat de gemene heks zegt. Jullie dienen de diehard-en oudgedienden te kennen en weten hoe mores tussen ons is.
Jullie dienen onze eeuwenoude grappen te kennen.
Niet blindvaren op stafjes. Als bv Meds of LV of FV mij een oude vervelende taart noemt, dan hoort dat te blijven staan. Want zo werkt dat hier al meer dan 20 jaar.

Als er iemand “beledigd” wordt (in jullie taal” op de man” ) dan zou je alleen af moeten gaan op de staf van de beledigde zelf en niet van derden. En dat gebeurt voortdurend.

Werd alerter op het verpakte racisme op actueel, want daar gebeurt dat.

Laat ons gewoon gebbetjes maken zoals we al eeuwen doen, toen het forum nog liep en we avonden lang de wijn/thee al naar gelang het tijdstip, tegen onze schermen spuugden van het lachen.
Toen nog niks doodgeslagen werd.
Toen we nog konden geinen en lachen.
Toen het nog leuk was.
Toen je wist wat je aan het beleid had.
Toen nog niet de regels per dag werden aangepast.
Toen we mods met levens-en forumervaring hadden.
Toen je niet elk grapje op de weegschaal hoefden te leggen.

Ik kan nog wel even doorgaan maar ik moet de gehaktballen omdraaien.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Oh er is weer volop verplaatst zie ik .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
11-09-2019 16:56
Oh er is weer volop verplaatst zie ik .
Ja, want dat werkt blijkbaar voor ze. Hoef je in ieder geval geen fatsoenlijk antwoord te geven, voor zover ze die al hebben.
Kop in het zand en maar hopen en bidden dat het weer overwaait.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
11-09-2019 16:56
Oh er is weer volop verplaatst zie ik .
Ik denk dat het opnieuw geplaatst moet worden als het bedtijd is voor deze mod.
In dat team is ook een reageermod.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Grobbekuiken_ schreef:
11-09-2019 16:57
Ja, want dat werkt blijkbaar voor ze. Hoef je in ieder geval geen fatsoenlijk antwoord te geven, voor zover ze die al hebben.
Kop in het zand en maar hopen en bidden dat het weer overwaait.

Dan moeten we maar eens zorgen dat het niet overwaait. Het is echt belachelijk hoe er hier met volwassen mensen wordt omgegaan.
feow schreef:
11-09-2019 16:58
Ik denk dat het opnieuw geplaatst moet worden als het bedtijd is voor deze mod.
In dat team is ook een reageermod.

Ik heb de indruk dat er een bult nieuwe mods is aangerukt.
the_Wicked_Witch schreef:
11-09-2019 16:59
Ik heb de indruk dat er een bult nieuwe mods is aangerukt.

Hmm, ik wilde een opmerking maken over waar die dan vandaan aangerukt zijn, maar dat lijkt me toch niet echt veilig, gezien het niet geheel liberale en minder dan optimaal tolerante gemodder van de mods.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
11-09-2019 17:06
Hmm, ik wilde een opmerking maken over waar die dan vandaan aangerukt zijn, maar dat lijkt me toch niet echt veilig, gezien het niet geheel liberale en minder dan optimaal tolerante gemodder van de mods.
Van het Boboforum denk ik.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Ik loop de hele tijd tegen nummer 19 aan, zo vervelend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
11-09-2019 17:08
Ik loop de hele tijd tegen nummer 19 aan, zo vervelend.

Ik heb inmiddels geleerd om de 23 te negeren. Maar dat was nog best lastig, die was zo opdringerig.
Grobbekuiken_ schreef:
11-09-2019 17:07
Van het Boboforum denk ik.

Dat vind ik erg genereus.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
11-09-2019 16:59
Dan moeten we maar eens zorgen dat het niet overwaait. Het is echt belachelijk hoe er hier met volwassen mensen wordt omgegaan.
Is het ook.
Ben benieuwd trouwens. 's Zien of jij weer aan de beurt bent en ik weer vrolijk door kan.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
11-09-2019 17:08
Ik loop de hele tijd tegen nummer 19 aan, zo vervelend.
Ik denk dat SabaticalZweefteef hier best een biologisch dynamisch boompje over op kan zetten, dat jullie dezelfde interesses hebben en je je laat raken en wat dat dan zegt over jou.

In alle gevallen is mijn advies beter: botte bijl, korte metten. 19 klappen en die biologisch dynamische boom ligt om.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
11-09-2019 16:59
Ik heb de indruk dat er een bult nieuwe mods is aangerukt.
Ik zou daar wel een foto van willen zien.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
11-09-2019 17:20
Ik zou daar wel een foto van willen zien.
Als je dat googelt dan krijg je plaatjes van trekkers.
Geen kikitrekkers, maar tractoren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
11-09-2019 17:20
Ik zou daar wel een foto van willen zien.
Hengelen dit!! Hoogst ongepast!!
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Solomio schreef:
11-09-2019 17:20
Ik zou daar wel een foto van willen zien.

Zijn ze niet enig?

Afbeelding
Grobbekuiken_ schreef:
11-09-2019 17:07
Van het Boboforum denk ik.
:rofl:
Star² schreef:
11-09-2019 17:27
Zijn ze niet enig?

Afbeelding
Ja dolletjes
feow schreef:
11-09-2019 17:12
Ik denk dat SabaticalZweefteef hier best een biologisch dynamisch boompje over op kan zetten, dat jullie dezelfde interesses hebben en je je laat raken en wat dat dan zegt over jou.

In alle gevallen is mijn advies beter: botte bijl, korte metten. 19 klappen en die biologisch dynamische boom ligt om.
ik ben geband bij de Happinez

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven