Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Cateautje schreef:
14-09-2019 23:21
Dit is de saaiste zaterdagavond in jaren en hij is verdorie nog steeds niet voorbij. (6)

Als het volgende week weer zo wordt, dan sla ik die dag over, bekijk het maar.
Voor je volgende zaterdag misschien een portie maskertjes, huidreinigingszooi, haarmasker etc en dat dan erbij?
Of een goed boek?
Alle reacties Link kopieren
cowandchicken schreef:
15-09-2019 16:30
Ik kijk gewoon niet meer naar beneden :idee:
En wat als er iemand naar kijkt en dan zegt, hè je wordt daar al grijs!? :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ongelofelijke jan lul de behanger, ik zeg nog zo tegen je: gooi niet gelijk al die schroten van de muur want als het niet af komt zitten we met een gat in de muur. Maargoed, luisteren is blijkbaar heel lastig, dus ja nu zitten we met een gat in de muur. Bedankt he?
Goh, die naam had ik echt niet verwacht bij jullie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen dat mijn been genezen was, ben het zat dat ik van iedereen afhankelijk ben om ergens te komen/heen te gaan. Net boodschappen met mijn man gedaan, en oh wat heb ik daar een hekel aan. Hij loopt tergend langzaam met zijn handen in zijn zakken voor het karretje en laat ik daar nou juist een gloeiende hekel aan hebben mannen die zo in de supermarkt lopen. Maar ik zeg niets, want ik weet dat het bij mij ligt, ik ben strontchagrijnig omdat ik al 6 weken aan huis gekluisterd ben.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Beterschap RBL

Ik heb n massage nodig.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had mijn vakantie geld toch liever in rijlessen gestoken :sigh:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
15-09-2019 21:59
Beterschap RBL

Ik heb n massage nodig.
Dank je wel :-D
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Kleuter dat je bent! Dus omdat jij niet kan slapen en je om werkelijk elk geluid loopt op te fokken, denk je dat je het recht hebt om als een olifant door huis te denderen? Komt het misschien bij je op dat anderen wél gewoon kunnen en willen slapen? Het enige waar ik last van heb is jou gestamp, gegooi met deuren en gezucht.
O ja, en als je dan toch al wakker was, was dan zelf gewoon naar onze huilende peuter gelopen in plaats van te mompelen tegen hem; mama komt zo.
Alle reacties Link kopieren
Half september nog steeds hooikoorts!
Alle reacties Link kopieren
Echt je bent gewoon aan het vitten en dingen aan het zoeken, speciaal om mij te kleineren, ik heb je wel door. Lul dat je bent, je denkt dat je heel wat bent he, alleen omdat je in een dikke (oude mensen) bak rijd. Fuck lekker een eind op. Precies steeds de mensen pakken waarvan je weet dat die het het meest aantrekken.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Lief lijfie, hou er toch eens mee op joh, met dat getreiter!
Poef...
anoniem_54958 wijzigde dit bericht op 16-09-2019 13:18
Reden: Toch liever niet op internet.
98.60% gewijzigd
piepp schreef:
16-09-2019 05:53
Kleuter dat je bent! Dus omdat jij niet kan slapen en je om werkelijk elk geluid loopt op te fokken, denk je dat je het recht hebt om als een olifant door huis te denderen? Komt het misschien bij je op dat anderen wél gewoon kunnen en willen slapen? Het enige waar ik last van heb is jou gestamp, gegooi met deuren en gezucht.
O ja, en als je dan toch al wakker was, was dan zelf gewoon naar onze huilende peuter gelopen in plaats van te mompelen tegen hem; mama komt zo.
Ik heb plaatsvervangend zin om deze man een uur te slaan. SLAAP IS HEILIG.
Alle reacties Link kopieren
Eerst boodschappen bij de kassa leggen, dan weer weglopen.Dan terugkomen bij de kassa en boodschappen doodleuk voor de mijne leggen. Dan bij de uitgang maar kletsen met een bekende....dus haast had je niet.
Ik ben doodsbang voor een medisch onderzoek en wil eigenlijk heel hard huilen en gillen. En ik denk steeds ‘Nou beste artsen, met die buikpijn is bij nader inzien best te leven. Bedankt voor de getoonde interesse, ik ga er weer vandoor.’
Alle reacties Link kopieren
Domme kuttekop, ga ander werk zoeken en belast niet een hele ploeg met je persoonlijke ballast en weerstand tegen alles. Geef een anders een kans.
Ik heb liever dat mn ex hier komt werken dan dat ik nog een dag last heb van jou!
Been there, done that, got the T-shirt.
wat nou, waarom moet je vrij, de vakanties zijn toch al voorbij??/ Als ik nog genoeg dagen heb, dan mag ik vrij nemen wat ik wil ja! En dat degene die de vrije dagen regelt, een flexer regelt, dat is niet aan mij. Daar moet je haar dan maar op aanspreken.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend triest dat je bij je vriendin hangt, waar je eigenlijk vanaf wil. Maar beter nog dat, dan bij je zoon zitten die op zijn 30 ste nog steeds thuis rondhangt en hele dag alleen maar blowt en gamed. Man, toon toch eens ballen.
Alle reacties Link kopieren
Tamago schreef:
16-09-2019 18:08
Ik ben doodsbang voor een medisch onderzoek en wil eigenlijk heel hard huilen en gillen. En ik denk steeds ‘Nou beste artsen, met die buikpijn is bij nader inzien best te leven. Bedankt voor de getoonde interesse, ik ga er weer vandoor.’
Herkenbaar :hug:
Reflexintegratie bestaat niet. Val kwetsbare mensen niet lastig met je esoterische geneuzel. HET IS GEEN WETENSCHAP MAAR ONZIN. Echt. Schaam je.
miedo schreef:
16-09-2019 20:09
Herkenbaar :hug:
Dan een :hug: terug.

(Ik voel me altijd juist zo alleen hierin: iedereen lijkt alles dapper te doorstaan ...)
Alle reacties Link kopieren
Je vreet echt energie. Wat het precies is weet ik niet, maar je vreet gewoon energie. En het meest irritante vind ik nog dat ik me daar nu nog over zit op te fokken en me totaal niet kan focussen op datgene wat me juist altijd relaxed maakt. Telkens dwalen mijn gedachten weer af. En ik wil gewoon lekker op mijn instrument kunnen spelen zonder elke 10 noten weer de mist in te gaan :@
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Stomme k*t. Natuurlijk zijn die uitslagen afgezet tegenover een relevante doelgroep! Daar staat zwart op wit dat ik nog steeds drie keer zo snel werk dan de gemiddelde wo-geschoolde medemens. Mijn nauwkeurigheid is 98%. Ik kan praten. Ik weet dingen. Hell ik weet best wel veel dingen. Mijn examenresultaten lagen afgelopen jaar nog steeds hoger dan het landelijk gemiddelde.

Het interesseert die pubers geen ene moer dat ik geen trap naar beneden kan aflopen. Het interesseert die pubers geen ene drol dat ik niets kan vastpakken met mijn linkerhand. En ja, als ik godverdomme zeg ‘Jongens, dit uur gaan jullie aan de slag met opdracht a t/m z’ dan doen ze dat gewoon. Resistance is not an option. Leren ze heel snel af.

Dat jij nog geen brugklas kunt handelen zonder twee burn-outs en dan maar wat gaat proberen te managen is niet mijn probleem. Fuck off met je vervangende werkzaamheden. Je bent al 17 maanden op zoek naar een vervanger.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Van het idee dat ik jullie nog maanden dagelijks in mijn huis moet laten word ik echt niet goed. De meeste van jullie zijn aardig en professioneel, maar twee van jullie zou ik het liefst nooit meer binnen laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven