Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
14-09-2019 09:45
Ik weet niet of ik jou goed begrijp. Maar Queen is het eerste deel, waar het begint zegt maar, waar Teresa jonger is. In la Reina is Teresa wat ouder en gaat het verhaal verder met veel van dezelfde personages, het zijn allemaal wel andere acteurs en er wordt Spaans gesproken. Er komt geloof ik dit jaar nog weer een deel.
Wat begrijp je niet? Ik weet dat Queen het eerste deel...maar er is ook een Spaans talig La reina seizoen 1...die is in Spanje uitgezonden...en er was op internet een artikel dat die misschien ook op Netflix ou komen...daarom zet ik seizoen 2 (dus La reina) even in de ijskast... ;-)

Ik vond Queen of the south namelijk niet leuk. Ik had La reina seizoen 1 wel op internet gevonden...maar zonder subs...mijn Spaans is nog niet zo goed...jamme genoeg
Alle reacties Link kopieren
Zo jammer dat dit seizoen van Jack Withall maar 2 afleveringen heeft. Ik vind die vader leuk :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Iemand de serie Leila al gezien? Ik vind t een aanrader. Zo spannend.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels bij aflevering 6 van
The - I- land.
Ik vind het geweldig.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
14-09-2019 12:29
Wat begrijp je niet? Ik weet dat Queen het eerste deel...maar er is ook een Spaans talig La reina seizoen 1...die is in Spanje uitgezonden...en er was op internet een artikel dat die misschien ook op Netflix ou komen...daarom zet ik seizoen 2 (dus La reina) even in de ijskast... ;-)

Ik vond Queen of the south namelijk niet leuk. Ik had La reina seizoen 1 wel op internet gevonden...maar zonder subs...mijn Spaans is nog niet zo goed...jamme genoeg
Ah ok heel verwarrend dus...zowel van queen en la Reina een eerste deel.
Alle reacties Link kopieren
Na 3 afleveringen gestopt met Unbelievable. Acteerwerk en settings vlak en slecht.
Waargebeurd dus googlen hoe het afliep.

Klaar mee.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Begonnen aan Marianne..eerste 10 minuten al eng! Weet niet of ik dit af ga kijken.
...
Anárion schreef:
15-09-2019 08:19
Begonnen aan Marianne..eerste 10 minuten al eng! Weet niet of ik dit af ga kijken.
Bedankt voor de waarschuwing! Op wat voor wijze eng?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren seizoen 2 van Élite afgekeken. Ben wel fan van dat soort series. Weinig nadenkwerk, maar toch wat verrassende elementen. De ontknoping bijvoorbeeld, die had ik niet aan zien komen. En heerlijke acteurs :kwijl: in het bijzonder Ánder. Hemel, wat een heerlijkheid. :kwijl:

Volgende serie wordt Dark. Heel iets anders. Heb seizoen 1 al een tijdje geleden gezien en wil ook seizoen 2 zien. Maar eerst ga ik seizoen 1 aanslingeren. Ik vind het een vrij complexe serie. Ben bang dat als ik direct met seizoen 2 begin dat ik de draad al meteen kwijt ga zijn.
Alle reacties Link kopieren
ontbijtkoekje schreef:
15-09-2019 10:33
Gisteren seizoen 2 van Élite afgekeken. Ben wel fan van dat soort series. Weinig nadenkwerk, maar toch wat verrassende elementen. De ontknoping bijvoorbeeld, die had ik niet aan zien komen. En heerlijke acteurs :kwijl: in het bijzonder Ánder. Hemel, wat een heerlijkheid. :kwijl:

Volgende serie wordt Dark. Heel iets anders. Heb seizoen 1 al een tijdje geleden gezien en wil ook seizoen 2 zien. Maar eerst ga ik seizoen 1 aanslingeren. Ik vind het een vrij complexe serie. Ben bang dat als ik direct met seizoen 2 begin dat ik de draad al meteen kwijt ga zijn.
En wat denk je van polo.. Pfoeee :love:
.
Ander, hij lijkt wel een beetje op de jonge Adam Ant. Jumsie.
Polo vind ik een beetje eng. Maar toen hij met zijn gezicht half onder de dekens lag en zijn ogen erboven uit staken zag ik toch ook wel een mooie jongen.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
15-09-2019 11:28
En wat denk je van polo.. Pfoeee :love:
Het is zeker geen lelijke gast, maar hij doet mij vrij weinig eerlijk gezegd. Misschien komt dat ook door zijn insta's die ik heb gezien. Hoop mooiboyselfies. Beetje afknapper.

Hij heeft trouwens een relatie met Carla (gehad).
Alle reacties Link kopieren
The I-land:

Slechte acteurs
Slechte dialogen

Serie voor pubers.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Net Geostorm gezien. Kijkt wel lekker weg voor een keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Unbelievable wel goed. Eindelijk niet zo over veramerikaanst en nep.

Nu The Spy aan het kijken, Yep, vriend is weg dus een weekendje netflixen ;-)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
15-09-2019 10:22
Bedankt voor de waarschuwing! Op wat voor wijze eng?
Griezelige, duistere sfeer. Beklemmend. Weet nog even niet waarmee ik het kan vergelijken.
...
Alle reacties Link kopieren
The Spy 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Alles komt goed, alleen de rest niet
Suðri schreef:
13-09-2019 23:51
Nou ja, helemaal gemist dat seizoen 7 van the Ranch er op staat.
Goed seizoen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu voor elite seizoen 1 afl 5....valt mij tot nu toe tegen. Wat ik zie is vooral een hoop seksende pubers. Het pakt mij nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
15-09-2019 21:51
Ik zit nu voor elite seizoen 1 afl 5....valt mij tot nu toe tegen. Wat ik zie is vooral een hoop seksende pubers. Het pakt mij nog niet.
Ik denk dat als het je nu niet pakt dat het je ook niet gaat pakken. De ontknoping komt in de laatste aflevering, maar die vond ik in vergelijking met seizoen 2 niet heel erg interessant. Seizoen 2 is van hetzelfde laken en pak, toch vind ik het allemaal wel beter uitgewerkt dan bij seizoen 1. Ik vind het wel leuk dat controversiële onderwerpen in beeld worden gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Soms is het jammer dat dit topic zo lang is geworden en je niet terug kunt zoeken naar reacties op oude series.

Zo kijk ik nu cheasapike shores, aardig tussendoortje, maar ik kom er maar niet over heen dat Axel (de hond) plotseling van een golden retriever in een herder veranderd is.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vandale schreef:
16-09-2019 13:21
Soms is het jammer dat dit topic zo lang is geworden en je niet terug kunt zoeken naar reacties op oude series.

Zo kijk ik nu cheasapike shores, aardig tussendoortje, maar ik kom er maar niet over heen dat Axel (de hond) plotseling van een golden retriever in een herder veranderd is.
'
Ja stom hé. Net of er niet meer Goldens zijn om te vervangen.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
16-09-2019 14:37
'
Ja stom hé. Net of er niet meer Goldens zijn om te vervangen.
En net of de kijkers dat niet zien.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
14-09-2019 09:45
Ik weet niet of ik jou goed begrijp. Maar Queen is het eerste deel, waar het begint zegt maar, waar Teresa jonger is. In la Reina is Teresa wat ouder en gaat het verhaal verder met veel van dezelfde personages, het zijn allemaal wel andere acteurs en er wordt Spaans gesproken. Er komt geloof ik dit jaar nog weer een deel.
In seizoen 1 van Queen zie je flash forwards van Teresa in kennelijk betere omstandigheden (ze spreekt haar jongere zelf toe als ze het zwaar heeft) . Ik zou deze Teresela zo graag ook zó zien. Balen dat seizoen 2 van Queen er niet op staat. En seizoen 1 van la Reina dus ook niet. Nu moet je hoe dan ook switchen.
Ik ben nu bij aflevering 12 van S1 van Queen en het wordt wel een beetje meer van hetzelfde...
Maar wat ik me afvraag:, is de overgang van seizoen 1 naar 2 bij Queen en Reina wel op hetzelfde moment, ook al heeft Reina S1 veel meer afleveringen?
.
Seizoen 2 van Queen of the South staat er wel op hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven