Partner heeft waarschijnlijk minnares

16-09-2019 15:19 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Normaal lees ik alleen mee,dit keer heb ik jullie advies nodig.
Zojuist een bericht gehad op Messenger.

Of wim de wit dit is niet zijn echte naam
Mijn partner is,zo nee beschouw Dit bericht niet als verzonden.
Zo ja lees verder
9 maanden ga ik met wim in de veronderstelling dat wim vrijgezel is.
Gisteren kwam je naam meerdere keren op het beeldscherm wim wimpelde het af met is mijn nicht en
Iets over een noodgeval en weg was hij.
Ik had al eerder mijn bedenkingen dat er iets niet klopte en ben op onderzoek gegaan .
jou voornaam in combinatie met zijn achternaam
Als je vragen heb bel het onderstaande telefoon nummer.

elke zondag mits ik geen vrij heb , werk ik de nacht en eerder dat ik thuis ben is wim al naar zijn werk.
Vannacht was er inderdaad een noodgeval.

Ik heb geen idee wat te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap hier weinig van, je verhaal is onduidelijk.
Wat wil je doen?
Wil je je man het bericht laten zien? Of wil je het telefoonnummer bellen?
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
16-09-2019 20:18
Ik snap hier weinig van, je verhaal is onduidelijk.
Wim doet het buiten de deur en blijkbaar weten beide vrouwen dat niet van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Laat Wim het bericht even lezen
Alle reacties Link kopieren
Bel het nummer.. sterkte.
En dan je man confronteren
Never stop making wishes♡
Alle reacties Link kopieren
Niet om te zeggen dat er niets aan de hand is. Maar het kan natuurlijk ook iemand zijn die hem een streek probeert te leveren. Zoiets in mijn omgeving eens meegemaakt, dat bleek een collega te zijn die een promotie was misgelopen. Maar ik zou zeker je man eens stevig aan de tand voelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Wim buiten flikkeren als het klopt wat jij denkt
Ja en?
Ik zou het nummer bellen en je man indien nodig confronteren. ALs je een verhaal hoort waar je aan twijfelt, kun je er nog voor kiezen om geen actie te ondernemen.
Zou je je man voor een vreemdganger aanzien? Heeft hij ooit eerder iets in die richting gedaan? Vertrouw je hem?
Alle reacties Link kopieren
"elke zondag mits ik geen vrij heb , werk ik de nacht en eerder dat ik thuis ben is wim al naar zijn werk.
Vannacht was er inderdaad een noodgeval."

Deze snap ik niet.

En verder, tja, wat moet je nou doen hè? Iemand vertelt je dat ze een relatie heeft met jouw man maar ja wat moet je nou doen. Goh, lastig lastig.... Je gaat het natuurlijk niet aan hem vragen, dat is zoooo 2014!

Nou, sterkte dr maar mee.
...
Ik zou zeker contact opnemen met die mevrouw en doorvragen. Als het een jaloerse collega was, dan wist hij of zij niets van dat noodgeval op zondagavond, want dan was hij of zij niet bij Wim geweest. Je weet zelf of je hem gisteravond gebeld dan wel geappt hebt.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.o :lol: hahaha...

VRAAG het aan je vent en bel dat nummer waar hij bij zit.
Rooss4.0 schreef:
16-09-2019 20:28
"elke zondag mits ik geen vrij heb , werk ik de nacht en eerder dat ik thuis ben is wim al naar zijn werk.
Vannacht was er inderdaad een noodgeval."

TO werkt normaal op zondagen de nachten. Als ze thuis komt op maandagochtend is man al naar zijn werk.

Blijkbaar was hij gisteren bij de minnares. Heeft TO haar man herhaaldelijk gebeld of geappt, waardoor haar naam op het scherm verscheen. Was er thuis een noodgeval waardoor Wim hals over kop weg moest bij de minnares en is ze daarna gaan zoeken.


Deze snap ik niet.

En verder, tja, wat moet je nou doen hè? Iemand vertelt je dat ze een relatie heeft met jouw man maar ja wat moet je nou doen. Goh, lastig lastig.... Je gaat het natuurlijk niet aan hem vragen, dat is zoooo 2014!

Nou, sterkte dr maar mee.
Alle reacties Link kopieren
Klopt het dat je gisteravond je man regelmatig hebt proberen bereiken?
Nummer bellen en als je denkt dat het klopt, man confronteren.
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker bellen en die vrouw eens goed doorvragen. Als het waar is, kent ze details van hem (wanneer hij wel en niet kan afspreken, fysieke kenmerken etc.). Daarna zou ik man confronteren en zoals het nu klinkt er direct daarna uitkieperen.
Alle reacties Link kopieren
Chardo schreef:
16-09-2019 20:24
Bel het nummer.. sterkte.
En dan je man confronteren
Dit zou ik ook doen. In deze volgorde ook.
Wat? Ik kan geen touw vastknopen aan het hele verhaal...
Alle reacties Link kopieren
Zou dat nummer bellen met geluid op de luidspreker waar je man bij zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst bellen en kijken waar ik mee te maken heb.
Sterkte!
Attraverso schreef:
16-09-2019 20:37
Klopt het dat je gisteravond je man regelmatig hebt proberen bereiken?
Nummer bellen en als je denkt dat het klopt, man confronteren.
Sterkte
En als je het spannender wilt doen: neem komende zondag vrij en kijk waar Wim heen gaat. :sherlock:

Maar wat al is gezegd, als je deze vrij specifieke informatie kunt rijmen met wat er zondag gebeurd is dan is de kans wel heel groot dat het waar is.

Sterkte in deze situatie.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte ik snap dat je geschrokken bent.
Persoonlijk zou ik het nummer hebben gebeld en door gevraagd hebben en kijken wat de vrouw in kwestie te vertellen heeft. Maar dan moet je wel heel goed bij jezelf na gaan of je dat ook allemaal zou willen weten.

En daarna je man confronteren. Ik zou het niet andersom doen omdat hij dan zichzelf zal proberen in te dekken. Je staat sterker als jij met feiten over de brug komt. En dan eens kijken wat hij daar op te zeggen heeft.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die vrouw absoluut niet bellen, ik hoef geen nare details van iemand die ik niet ken. Wim is jouw man, die heeft verantwoording naar jou af te leggen, ga met hem in gesprek. Echt, van al die dirty details ga je geen grote blij krijgen en je bent al niet zo blij. Eerst kletsen met je vent, dat tel nr gebruiken kan altijd nog!
...
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Je weet vast gevoelsmatig al of dit wel of niet klopt.
Kans lijkt me klein dat dit een geintje is, vraag het eens aan Wim, dan ben je er zo achter.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
16-09-2019 20:47
Ik zou die vrouw absoluut niet bellen, ik hoef geen nare details van iemand die ik niet ken. Wim is jouw man, die heeft verantwoording naar jou af te leggen, ga met hem in gesprek. Echt, van al die dirty details ga je geen grote blij krijgen en je bent al niet zo blij. Eerst kletsen met je vent, dat tel nr gebruiken kan altijd nog!
Eens!
Als mijn man zo'n bericht krijgt, ben ik degene met wie hij praat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven