Kerstvakantie waar gaan we heen

17-09-2019 15:48 39 berichten
Wij willen met ons gezin in de kerstvakantie in een huisje/ chalet kerst vieren.
Kerstavond of in ieder geval dat er een feestdag in ons verblijf zit
Nederland denk ik wel.
Maar wat is leuk. Waar moet ik echt gaan kijken. Heeft iemand tips
Ik zoek naar iets wat leuk is voor mijn kinderen uiteraard maar ook voor mijn man die gek is op wandelen. Midweekje dachten we aan
Kinderen zijn meisjes van 2,5 en 9
Weet iemand een leuke plek dan hoor ik t heel graag
Bedankt alvast
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-09-2019 19:12
Maar waarom dan? Iedereen kan toch wel eens een keer inspiratieloos zijn en dan is dit toch prima om te horen dat de Kuttenvreugde echt leuk is?
Ja precies. Ik vind het ook meestal wel leuk om te zoeken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
17-09-2019 19:12
Maar waarom dan? Iedereen kan toch wel eens een keer inspiratieloos zijn en dan is dit toch prima om te horen dat de Kuttenvreugde echt leuk is?
Maar waarom zou je per se ergens heen willen als je niet eens weet waarheen? Blijf dan lekker thuis. Stuk beter voor het milieu en zo ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-09-2019 19:15
Maar waarom zou je per se ergens heen willen als je niet eens weet waarheen? Blijf dan lekker thuis. Stuk beter voor het milieu en zo ook nog.

Sommige mensen willen er gewoon even uit. Dat is toch niet zo raar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
17-09-2019 19:15
Maar waarom zou je per se ergens heen willen als je niet eens weet waarheen? Blijf dan lekker thuis. Stuk beter voor het milieu en zo ook nog.

Ik heb heel vaak het gevoel 'er even uit te willen' en dan heb ik geen flauw idee waarheen, als het maar gewoon even weg is.
Alle reacties Link kopieren
Misschien naar Noorwegen, het ware kerstgevoel beleven inclusief Noorse ruitjes en Noorse wintertruien? Of IJsland? Schijnt mooi te zijn maarja dat is wel even in een vliegtuig stappen..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Op natuurhuisje.nl is nog veel keus voor die week.
Ongeveer 100 euro per nacht
mamaonbekend schreef:
17-09-2019 19:09
Recreatiepark Marveld in Groenlo.
Superleuk voor die leeftijd.

Het DUO4 huisje is voor de week van 20-27 december € 758,=.
Het BR50 huisje is voor een midweek € 532,=
https://www.marveld.nl/

Ik vind het een van de weinige betaalbare vakantiehuisjes met kerst.

Super bedankt ik ga eens kijken
lilalinda schreef:
17-09-2019 21:22
Op natuurhuisje.nl is nog veel keus voor die week.
Ongeveer 100 euro per nacht
Ik heb zojuist gekeken op heerlijke huisjes.nl en vond echt mega mooie huisjes voor een midweekje. Ik zal eens kijken op natuurhuisje. Bedankt voor de tip
Bedankt allemaal voor jullie bijdrage. Ik heb een paar leuke sites gekregen. We gaan t weekend er even voor zitten
De prijzen vallen heus nog mee voor nog geen 500€ zitten we een midweek op een park of kunnen we naar een privé huisje 7 persoons voor 477€

Gaat vast goed komen. Bedankt allen
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn de afgelopen jaren naar Texel geweest in de kerstvakantie. Bij mooi weer lekker wandelen op het strand en in de duinen, en als het weer wat slechter is, is er op het eiland ook voldoende te beleven voor een weekje. Ik vind het heerlijk en kom altijd helemaal uitgerust weer terug.

Huisjes te over daar, voor elk wat wils.
Alle reacties Link kopieren
Ik huur vaak oa dus ook in de week van kerst iets via Airbnb of natuurhuisjes.

Dit jaar gaan we een midweek naar Limburg, simpel huis met alle gemakken van thuis.
In de buurt van Maastricht voor de kerstmarkt en/ of een museum. Ook niet ver van Valkenburg.
Verder is het vooral om samen te zijn ( kinderen en ik ) spelletjes doen lekker eten en tijd voor en met elkaar.

Thuis pak je toch sneller iets huishoudelijks op en zitten de kinderen ook makkelijker achter een scherm.

Vandaar een midweek weg wat ook nog betaalbaar is, ben voor 5 personen aan een huis(je) nooit meer dan 300/400 per ( mid) week kwijt geweest, maar ik kies dan ook rust en geen park met entertainment
Alle reacties Link kopieren
Monschau (Duitsland) is heel mooi en niet zo ver rijden.
Ook leuk met kerst.

Ik heb ooit eens in dit hotel gezeten, maar ze hebben ook appartementen voor gezinnen: https://langeman.nl/nl/kamers.html#Appartment2
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-09-2019 19:15
Maar waarom zou je per se ergens heen willen als je niet eens weet waarheen? Blijf dan lekker thuis. Stuk beter voor het milieu en zo ook nog.
Gewoon even iets anders dan thuis, dat is toch niet zo raar?
Alle reacties Link kopieren
Bij landal voor die prijs nog heel veel te vinden. Als je boekt via deze site krijg je nog korting:
www.landal.nl/KERST40L
Voor die leeftijd is Rabbit Hill bijvoorbeeld erg leuk, maar er zijn zoveel leuke parken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven