Vrouwen die expres zwanger worden van ex

20-09-2019 07:04 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die stiekem zwanger worden van hun ex wanneer hun relatie kapot gaat om de relatie te redden of wanneer ze richting de 35 jaar gaan en bang zijn dat ze geen geschikte partner vinden voor hun kinderwens. Ik heb beide situaties voorbij horen komen afgelopen jaar.

Ik vind het heel triest voor (ongeboren) kind en man en ik ben van mening dat de man in zo’n geval flink mag zeuren over een abortus. Ook als zij zegt dat ze misschien geen kinderen meer kan krijgen vanwege leeftijd en het kind wel alleen op te willen voeden. Kies dan voor een zaaddonor en belast een ander er niet mee.

Hoe denken jullie over zulke situaties? Het lijkt steeds vaker voor te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als mannen zich niet ongewenst willen voortplanten, ze er voor moeten zorgen dat dat niet gebeurt. In plaats van niets te doen en dan verbaasd te zijn dat er een kind uit voortkomt.
Alle reacties Link kopieren
Die mannen zijn er zelf bij.
Alle reacties Link kopieren
Ook als ze altijd een spiraal heeft gehad en claimt deze nog steeds te hebben? :-D
Als man niet klakkeloos uitgaan van de anticonceptie die al dan niet door de vrouw gebruikt zou worden.
Gewoon een condoom om je leuter, maar dat is dan altijd weer lastig lastig of niet zo prettig bla bla. We moeten niet doen of mannen hulpeloze schaapjes zijn. Gewoon blijven nadenken.
Alle reacties Link kopieren
En de man is een weerloos slachtoffer?

Een kind maken doe je samen hè
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Elke situatie heeft z’n eigen achtergrond en verhaal van 2 kanten. Totaal onzinnig om hier een algemene mening over te gaan zitten hebben.
Alle reacties Link kopieren
Sooofff schreef:
20-09-2019 07:14
Ook als ze altijd een spiraal heeft gehad en claimt deze nog steeds te hebben? :-D

Zou jij, als vrouw, er op vertrouwen wanneer een man met wie je gezien de OP niet zo’n goede verstandhouding hebt zegt dat hij gesteriliseerd is? En dan verder niets gebruiken, want hij zegt het dus het zal wel goed zijn? Persoonlijk zou ik dat risico niet nemen omdat ik de gevolgen te groot vindt. Deze man uit de OP heeft dat risico wel genomen, en dat was dom. Hij had zich moeten beschermen.
Sooofff schreef:
20-09-2019 07:14
Ook als ze altijd een spiraal heeft gehad en claimt deze nog steeds te hebben? :-D
Eh ja.
Als je neukt en geen kinderen wil kan je prima zelf verantwoording nemen.

Waarom is dat de taak van de ander?
Alle reacties Link kopieren
Je kan als man "zeuren om een abortus" tot je een ons weegt maar je kunt een vrouw moeilijk aan haar haren naar de kliniek slepen. Dus wat wil je hiermee zeggen?
Verder eens met eerdere meningen.
Nothing happens for a reason
En je OP geeft aan dat jij meerdere van die domme mannen kent?
Alle reacties Link kopieren
Pandax schreef:
20-09-2019 07:19
Zou jij, als vrouw, er op vertrouwen wanneer een man met wie je gezien de OP niet zo’n goede verstandhouding hebt zegt dat hij gesteriliseerd is? En dan verder niets gebruiken, want hij zegt het dus het zal wel goed zijn? Persoonlijk zou ik dat risico niet nemen omdat ik de gevolgen te groot vindt. Deze man uit de OP heeft dat risico wel genomen, en dat was dom. Hij had zich moeten beschermen.
Komt regelmatig voor dat wanneer een relatie net uit is, er nog af en toe seks is. Als je een relatie van een aantal jaar hebt gehad waarin zij een spiraaltje had en er zonder condooms werd gevreeen en de vrouw zegt dat zij nog steeds een spiraaltje heeft wanneer hij ernaar vraagt dan zou ik dat ook geloven.
Zou jij denken dat ze misschien snel de spiraal eruit gehaald heeft om zwanger van je te raken? Wie bedenkt zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Sooofff schreef:
20-09-2019 07:14
Ook als ze altijd een spiraal heeft gehad en claimt deze nog steeds te hebben? :-D
Een spiraal voel je toch? Die draadjes..
Alle reacties Link kopieren
Pandax schreef:
20-09-2019 07:19
Zou jij, als vrouw, er op vertrouwen wanneer een man met wie je gezien de OP niet zo’n goede verstandhouding hebt zegt dat hij gesteriliseerd is? En dan verder niets gebruiken, want hij zegt het dus het zal wel goed zijn? Persoonlijk zou ik dat risico niet nemen omdat ik de gevolgen te groot vindt. Deze man uit de OP heeft dat risico wel genomen, en dat was dom. Hij had zich moeten beschermen.
Echter een vrouwelijke anticonceptie is minder storend tijdens de seks dan een condoom. Dus voor fijne seks kun je als vrouw in bovenstaande situatie alsnog kiezen voor de pil, maar een man moet als hij niet kan of wil vertrouwen op de vrouw een condoom gebruiken. Wat voor beiden wellicht minder lekker is.
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-09-2019 07:27
En je OP geeft aan dat jij meerdere van die domme mannen kent?
Ook de “slimme” vrouwen
Alle reacties Link kopieren
Sooofff schreef:
20-09-2019 07:29
Komt regelmatig voor dat wanneer een relatie net uit is, er nog af en toe seks is. Als je een relatie van een aantal jaar hebt gehad waarin zij een spiraaltje had en er zonder condooms werd gevreeen en de vrouw zegt dat zij nog steeds een spiraaltje heeft wanneer hij ernaar vraagt dan zou ik dat ook geloven.
Zou jij denken dat ze misschien snel de spiraal eruit gehaald heeft om zwanger van je te raken? Wie bedenkt zoiets?
Ja? Heb je daar statistiek van?

Wat wil je hiermee bereiken?
Pandax schreef:
20-09-2019 07:07
Ik denk dat als mannen zich niet ongewenst willen voortplanten, ze er voor moeten zorgen dat dat niet gebeurt. In plaats van niets te doen en dan verbaasd te zijn dat er een kind uit voortkomt.
Hier zeg je dus dat vrouwen per definitie niet te vertrouwen zijn? Moet ik ook mijn geld verstoppen voor mijn vrouw?
anoniem_126923 wijzigde dit bericht op 20-09-2019 07:32
0.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sooofff schreef:
20-09-2019 07:29
Komt regelmatig voor dat wanneer een relatie net uit is, er nog af en toe seks is. Als je een relatie van een aantal jaar hebt gehad waarin zij een spiraaltje had en er zonder condooms werd gevreeen en de vrouw zegt dat zij nog steeds een spiraaltje heeft wanneer hij ernaar vraagt dan zou ik dat ook geloven.
Zou jij denken dat ze misschien snel de spiraal eruit gehaald heeft om zwanger van je te raken? Wie bedenkt zoiets?
En dit!
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Sooofff schreef:
20-09-2019 07:29
Komt regelmatig voor dat wanneer een relatie net uit is, er nog af en toe seks is. Als je een relatie van een aantal jaar hebt gehad waarin zij een spiraaltje had en er zonder condooms werd gevreeen en de vrouw zegt dat zij nog steeds een spiraaltje heeft wanneer hij ernaar vraagt dan zou ik dat ook geloven.
Zou jij denken dat ze misschien snel de spiraal eruit gehaald heeft om zwanger van je te raken? Wie bedenkt zoiets?

De verantwoordelijkheid voor anticonceptie ligt bij de persoon die zich niet wil voortplanten en is, al helemaal búiten een relatie, compleet onafhankelijk van de persoon met wie je seks hebt.
Alle reacties Link kopieren
Buffie schreef:
20-09-2019 07:29
Echter een vrouwelijke anticonceptie is minder storend tijdens de seks dan een condoom. Dus voor fijne seks kun je als vrouw in bovenstaande situatie alsnog kiezen voor de pil, maar een man moet als hij niet kan of wil vertrouwen op de vrouw een condoom gebruiken. Wat voor beiden wellicht minder lekker is.
Een kind dat ongewenst is door zijn vader, da’s pas minder lekker.
Het lijkt steeds vaker voor te komen.

Ah toe, doe eens een bron?
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
20-09-2019 07:31
Hier zeg je dus dat vrouwen per definitie niet te vertrouwen zijn? Moet ik ook mijn geld verstoppen voor mijn vrouw?

Nee, als jij geen kind wil moet jij zorgen dat er geen kind kan komen. Als je liever rondsloert zonder anticonceptie is dat ook prima, maar dan moet je niet gaan mekkeren als je raak schiet.
Als jij geen kind wil neem je zelf verantwoording, doe je dat niet kan er een kind komen.

En als jij je ex neukt zonder condoom is dat gewoon je eigen keus.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 20-09-2019 07:34
0.63% gewijzigd
Star² schreef:
20-09-2019 07:33
Het lijkt steeds vaker voor te komen.

Ah toe, doe eens een bron?
Haar kennissenkring.
Pandax schreef:
20-09-2019 07:32
De verantwoordelijkheid voor anticonceptie ligt bij de persoon die zich niet wil voortplanten en is, al helemaal búiten een relatie, compleet onafhankelijk van de persoon met wie je seks hebt.
Onzin pandax. Dit is goedpraten van bedrog.
Mensen maken afspraken, mensen moeten elkaar kunnen vertrouwen, ook als het om een ex gaat.

De man zal uiteindelijk wel zijn verantwoordelijkheid moeten nemen richting kind en moeder, maar ga nou niet goedpraten dat hij er in geluisd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven