Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Chris moet beseffen dat hij veel meer waard is. Wat een doos zeg!
Alle reacties Link kopieren
Volgende week de laatste week denk ik?

Kan me eigenlijk van andere seizoenen niet herinneren dat de deelnemers zelf zo vaak beslissingen moesten nemen om iemand weg te stemmen. Lijkt me toch wel heel vervelend om te moeten doen.

Volgende week begint de nieuwe editie voor Ned/Belgie op videoland, die ga ik later misschien terug kijken. Als deze engelse serie voorbij is heb ik er wel even genoeg van.
Nu alweer? Dat is echt megasnel. Andere landen doen het 1x per jaar.
Volgens mij moesten ze ook redelijk vaak mensen weg stemmen, maar dan via een SMS. Inderdaad heel naar zo.

Omdat iemand hier zei een spoiler over Curtis te lezen en later nog een reactie over Curtis en dan de afl van vandaag, dan moet het wel zijn wat ik denk dat het is.
Goooo Anna!! Ik vond haar altijd stom en nep, maar dit maakt ze even mooi goed. Jordan is echt een enge manipulator. Gelukkig trapt ze er niet in en heeft ze genoeg zelfrespect. Dat is die vast niet gewend. Wat een vies smerig mannetje zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt fan van maura! Wauw wat is die meid eerlijk en heeft haar hart op de goede plek en is niet bang om dit uit te spreken. Hoe ze nu ook weer voor anna opkomt, oprecht meeleeft en curtis op zn plek zet. Geweldig. Love her!
Bah bah bah Jordan is een vieze leugenaar en dan wordt Curtis een narcist genoemd.. Die term komt dichterbij Jordan. Heel eng ventje is dat.
Curtis wilt idd gezien worden en doet zich heel goed voor. Dit zag ik al bij Amy..
Alle reacties Link kopieren
Ik begin Amber steeds leuker te vinden. Zij heeft echt schijt aan mensen en is volgens mij behoorlijk haarzelf. Maar Maura wint het van iedereen. Ik vind haar zo puur en zo'n echt mens. Ik hou van haar.

Ovie is de allertofste vent daar in huis. Chris is ook okay en Greg ook wel. Maar Ovie steekt met kop en schouders boven iedereen uit (duh ;-) )

Ik vind de mannen oha beter te pruimen dan de vrouwen. En Curtis is echt een beetje bi volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Net vooruit gekeken: het wordt een pittige aflevering vanavond, ik zou zeker kijken als het kan!
1 tip: zet het geluid niet al te hard :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Ovie en Tommie vind ik momenteel de leukste mannen, en Amber en Maura de leukste vrouwen inderdaad.
Helaas zitten ze (nog) niet samen in een koppel.
Mijn gevoel komt dus aardig overeen met darksideofthemoon.
Alle reacties Link kopieren
Ja he! Ik ben ook voor ovie en tommie ( tommie mijn nr 1) en amber en maura ( maura mn nummer 1).
Zo jammer dag ovie en amber en tommy en maura geen koppels zijn. Die zouden zo leuk samen zijn. Allemaal pure mensen die zichzelf zijn.
Alle reacties Link kopieren
ik zei net dat ik vooruitgekeken had maar is het alleen op Videoland te zien? Zie het niet in mijn gids staan.
nienkejj wijzigde dit bericht op 18-09-2019 20:36
Reden: Deze vraag sloeg nergens op dsus weer weggehaald pfff
56.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare sfeer de afgelopen afleveringen. Hoe Anna ruzie maakt krijg ik echt de kriebels van, heel naar om naar te kijken.

Het is alweer bijna afgelopen hè!
Alle reacties Link kopieren
Ik moest gisteren echt halverwege stopen, want veel te laat, maar wat een heerlijke aflevering! Hoe lief de meiden met elkaar omgaan :heart:

En wat is Jordan een sukkel. Dat irritante "huh, waar gáát dit gedoe over?" gezicht van hem terwijl hij echt wel weet dat hij een slang is.

En Maura is niet bang haar prille verkering af te schrikken door hem heel stevig terecht te wijzen. Superleuke en stoere chick is dat!

Ik vond het van Greg ook wel stoer dat hij het "advies" van Curtis zo bekritiseerde. Hij zit er nog niet zo heel lang in, meestal waaien die nieuwe deelnemers toch een beetje mee met de rest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Amber zo zwaar loopt/oogt. Ze is best slank (met grote borsten) maar ze komt heel zwaar en wat plomp over. Ze loopt moeilijk en haar topjes zitten altijd net-net (alsof ze topzwaar is)
Je verwacht het niet bij haar want ze is zo'n poppetje met een werkelijk prachtige huid.
Oh dat is mij echt niet opgevallen. Die billen. Damn! Bizar hoe rond en perfect.

Ovie my God. Wat lief ook dat hij zei dat hij net op het moment stond te breken en zij toen kwam. Gossie!
Belle vind ik ook een leuke dame geworden zo. Kwetsbaar opstellen doet altijd veel goeds met iemand.

Amber is ook mega veranderd zeg. Micheal was echt niet oké voor haar.

Ik noteer altijd alle namen die eruit gaan die ik interessant vindt en dan ff snel googlen wie er nog bij elkaar zijn aan het einde van de show. Kan niet wachten!!

Ik denk niet dat tommy en Molly gaan winnen. Er zitten nu aardig wat sterke koppels tussen. Ook met meer dynamiek.
Alle reacties Link kopieren
Amber heeft volgens mij wel een mooie huid, maar ze gebruikt enorm veel make up zo te zien aan de doekjes waarmee ze haar gezicht reinigt.
Waarom moeten we dit bijna iedere dag zien trouwens? Stille sponsoring?

Ik heb het ineens een beetje gehad met Curtis en Maura.

Als ik nu zelf zou moeten stemmen zou ik kiezen voor Tommy en Molly Mae. Zij zijn al erg lang samen, je ziet ze eigenlijk nooit ruzie maken en ze gaan leuk met de anderen om.

Jammer dat het bijna afgelopen is. We kunnen gelijk door met de volgende nederlandse versie maar ik sla even over. Denk ik, het is geen garantie :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie weten wie er weer een koppel vormen nadat ze apart van elkaar de villa verlaten hebben? Geen spoiler denk ik, want ze zitten niet meer in het programma, maar check het liever eerst.
Als ik weer inlog zal ik reageren, morgen of zaterdag denk ik.
Ik ga de uitslag niet verklappen hoor :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
19-09-2019 20:23
Willen jullie weten wie er weer een koppel vormen nadat ze apart van elkaar de villa verlaten hebben? Geen spoiler denk ik, want ze zitten niet meer in het programma, maar check het liever eerst.
Als ik weer inlog zal ik reageren, morgen of zaterdag denk ik.
Ik ga de uitslag niet verklappen hoor :popcorn:
Bedoel je de relatie tussen iemand van deze serie en iemand van de vorige serie?
Lijkt mij leuk om te weten!
Ik heb even niet gelezen en gereageerd want ik liep achter en wilde geen spoilers. Loop nog steeds achter dus heb niks gelezen, maar ik moet dit even kwijt: WAT IS ER AAN DE HAND MET DE MOND VAN HARLEY?!!!??!!!?!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie trouwens de reünie van de Nederlandse variant gezien? Staat ook op Videoland vanaf vandaag!
Alle reacties Link kopieren
selene* schreef:
20-09-2019 10:28
Ik heb even niet gelezen en gereageerd want ik liep achter en wilde geen spoilers. Loop nog steeds achter dus heb niks gelezen, maar ik moet dit even kwijt: WAT IS ER AAN DE HAND MET DE MOND VAN HARLEY?!!!??!!!?!
Zo zonde, al die eendenbekken. Opeens zie je dan zo duidelijk dat een mond ook maar een uiteinde van een darmkanaal is.
Alle reacties Link kopieren
Reiwa schreef:
20-09-2019 16:55
Zo zonde, al die eendenbekken. Opeens zie je dan zo duidelijk dat een mond ook maar een uiteinde van een darmkanaal is.
Hahahaha, ieeeehw :pukey: Dat gaat nooit meer uit mijn hoofd!
Reiwa schreef:
20-09-2019 16:55
Zo zonde, al die eendenbekken. Opeens zie je dan zo duidelijk dat een mond ook maar een uiteinde van een darmkanaal is.

😂😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Lucie en Joe zijn weer samen ! (zij waren helemaal in het begin een koppel).

Danny en Jourdan zijn nog steeds samen.

Van de finalisten en recente afvallers is ook een update beschikbaar, wordt later vervolgd .....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven