Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
:yes: eerste.
:rofl:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
20-09-2019 20:48
:yes: eerste.
:rofl:


hahaha ja dat zie je ook altijd onder YouTube filmpjes.

Ik meld mij weer even, al lees ik meer dan dat ik iets plaats, voor mijn gevoel heb ik weinig boeiends te melden.
Hai

Maar eh Lientje, een waarschuwing? Ik heb iets gemist?
Anyway, ik ben weer thuis van feestje. Zo fijn dat ik mijn eigen gang kan gaan nu ik een auto heb. Van niemand afhankelijk, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Even een tvp.
Nope
Tvp
lientje69 schreef:
20-09-2019 20:48
:yes: eerste.
:rofl:
Lientje is dit een aankondiging van een nieuwe puberteit. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
20-09-2019 21:32
Hai

Maar eh Lientje, een waarschuwing? Ik heb iets gemist?
Anyway, ik ben weer thuis van feestje. Zo fijn dat ik mijn eigen gang kan gaan nu ik een auto heb. Van niemand afhankelijk, heerlijk.
Ja. Ik heb blijkbaar iets gepost wat niet mag. :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
20-09-2019 22:16
Lientje is dit een aankondiging van een nieuwe puberteit. :rofl:
Ja uiteraard. Het leven begint bij 50 toch?
Of was dat nou 40??
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
20-09-2019 21:16
hahaha ja dat zie je ook altijd onder YouTube filmpjes.

Ik meld mij weer even, al lees ik meer dan dat ik iets plaats, voor mijn gevoel heb ik weinig boeiends te melden.
Ik ook niet hoor VGM. Ik klets gewoon maar een beetje in de rondte
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
20-09-2019 22:20
Ik ook niet hoor VGM. Ik klets gewoon maar een beetje in de rondte
Ik kom volgens mij helemaal als een wrecking ball hier binnen altijd.
Alle reacties Link kopieren
Valt wel mee toch Yellow?

Kwebbel, ik heb iets gepost in het sylvana/ wiskundetopic.
Gewoon iets dat ik me afvroeg.
Alleen..het had te maken met een hulpje van de Sint.
En daar mag niet meer over gesproken worden bij viva blijkbaar.
Tot zover het forum waar je je mening kwijt kunt, eerlijk en oprecht kunt zijn enz.
Beetje jokkebrokken hier.
En eerlijk, het was niet racistisch of kwetsend wat ik schreef.
Dus ik was enigzins in shock toen ik de site opende en alleen heel groot te zien kreeg: officiële waarschuwing van viva voor lientje.
Ik dacht: hoe dan?? Wat dan??
Waarom dan??
En toen las ik het en dacht ik : nou ja zeg.
Sloeg écht nergens op.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn denk bank dat er weer een discussie er van komt.
Maar heb ook wel eens een waarschuwing gehad waarvan ik dacht 'huh.. okay?'
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
20-09-2019 22:19
Ja uiteraard. Het leven begint bij 50 toch?
Of was dat nou 40??

Dat schuift elke 10 jaar op, geloof ik, Mijn leven begon gewoon toen ik geboren werd, volgens mij :nut:

Vers topic

Oké, ik dacht, leuk een vers plaatje erbij, bloemen ofzo, is dit de eerste hit:

Afbeelding

Nouja, het is vrijdagavond, vooruit maar dan :cheers:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wow Lientje, een waarschuwing :O

Ik lees ook in napraat dat je voorzichtig moet zijn.
Ik heb in 20 jaar forummen nog nooit een waarschuwing gehad. Stel je voor, zo netjes ben ik :A:
(en ik ontloop tegenwoordig de grote discussies, tenzij er weer eens een topic is over eten en [over]gewicht.. dan wil ik er nog wel eens per ongeluk invallen.. of iets met taakverdeling in huis)

VGM schrijf gezellig mee.
Ik moet eerlijk zeggen dat het de afgelopen dagen voor mij ook wat snel ging soms. Heb ook niet op iedereen gereageerd. Het is niet anders.

En Yellow, dat wreckingbal valt wel mee hoor :daisy:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
20-09-2019 22:32
Valt wel mee toch Yellow?

Kwebbel, ik heb iets gepost in het sylvana/ wiskundetopic.
Gewoon iets dat ik me afvroeg.
Alleen..het had te maken met een hulpje van de Sint.
En daar mag niet meer over gesproken worden bij viva blijkbaar.
Tot zover het forum waar je je mening kwijt kunt, eerlijk en oprecht kunt zijn enz.
Beetje jokkebrokken hier.
En eerlijk, het was niet racistisch of kwetsend wat ik schreef.
Dus ik was enigzins in shock toen ik de site opende en alleen heel groot te zien kreeg: officiële waarschuwing van viva voor lientje.
Ik dacht: hoe dan?? Wat dan??
Waarom dan??
En toen las ik het en dacht ik : nou ja zeg.
Sloeg écht nergens op.
Ik heb gezien. Je schreef dat het raar en discriminerend is dat zwarte mensen geen zwarte Piet meer kunnen spelen als ze dat willen, omdat geheel zwarte pieten niet meer mogen. Geheel terechte observatie.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of dat geen omgekeerde discriminatie was. Daar dacht ik van de week over na. . Maar goed. Het zij zo.
Vernieuwde huisregels en zo
Als ik jou was zou ik het bewuste woord voor dat hulpje uit je post halen impala, voor je ook een waarschuwing of ban krijgt.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik heb die post ook gelezen. In de Luizenmoeders komt het aan bod omdat de hulpjes ijsberen zijn geworden en de witte smink niet pakt op een donkere huid. :proud:
Hmm Lientje. Bizar inderdaad. Daarom mijd ik ook bepaalde topics. Alhoewel ik soms ook wel behoorlijk op mijn handen moet zitten hoor, om niet een reactie te typen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag trouwens vandaag een leuke vrijwilligersvacature. Ik zou er zó op willen schrijven, maar het is minimaal 1 dagdeel per week en ik wéét dat ik dat er niet bij kan hebben. Baal er echt van :(
Is werken in de bibliotheek van het ziekenhuis.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lientje,, een waarschuwing, meissie toch, Haha je wordt opstandig, :cheer:
Ik heb het niet gelezen, ik mijd die topic, mijn tenen krullen dan mijn schoenen uit, zonde, van mijn schoenen,nietwaar,

Ik las nog iets over grijze haren, het inde omgedraaide wereld, oudjes verven hun haren donkerder en de jeugd bleekt en wil het grijs.
Ik behoor tot d gelukkige, ik ben nog donker van mijzelf en grijze haren zijn er niet.
Mijn moeder was zestig en had geen grijs haartje , ik ben nu ouder dan haar, nog geen grijs haartje te vinden.
Terwijl mijn droomwens was , mooi grijs kapsel te hebben.

Ik heb mij geërgerd vanmiddag, ik zou bezoek krijgen van vriendin, maar al wat er kwam,geen vriendin ,dit is de zoveelste keer.
Man en ik zijn nu benieuwd welke smoes ze nu weer heeft, druk, werk, telefoon, slaap, honden.....enzenz.
Vorig jaar,toen ik hulp nodig had, was ze er ook niet, toen kwam er hulp uit een richting die ik nooit had verwacht.
Ik kan er zo van balen, denken dat je vriendinnen hebt, terwijl dat alleen in mijn hoofd zo is, blijkbaar.
Maar goed, wie weet wat de toekomst nog gaat brengen .

Welterusten iedereen.
Morgen lees ik de oudere berichten e; reageer ik daarop.
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad balen. Ik zit nu ook in de wacht fase of vriendinnen eens zelf met een voorstel of initiatief komen om af te spreken. Meestal regel ik dit. Maar wil dat soort vriendschappen niet meer, moet van beide kanten komen. Maar dan moet ik hun natuurlijk ook een kans geven zelf met een idee te komen.

Ik ben benieuwd hoe lang ik het vol jou B)
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap steeds zo laat in en werd vanmorgen pas om 11uur wakker! Mijn slaapritme is dus lichtelijk verstoord.

Welterusten iedereen :sheep:
Alle reacties Link kopieren
Haha hemke , idd.
Nu moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik dus niet on-topic was. Als de waarschuwING daarvoor was geweest, had ik het begrepen. Maar, in dezelfde post heb ook nog wél on-topic gereageerd, en díe reactie is ook weggehaald.
Beetje raar.
Ik ga voortaan ook maar op mijn handen zitten denk ik. Alleen lezen en niet reageren.
Als ze zich bij viva nog afvragen hoe het komt dat het forum op sterven na dood begint te worden, moeten ze hier maar eens over nadenken.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven