Hoe gastvrij ben jij - zombie-editie

25-09-2019 14:59 75 berichten
Bespreek hier hoe gastvrij je bent voor zombies en andere onnatuurlijke verschijnselen, (mogelijk) niet bestaande wezens en schimmige individuen uit de brede entertainmentsector.
TO begint, maar ik moet nog even nadenken over het beleid hier.
Alle reacties Link kopieren
Chello... mai name ies Countess Bathory, I velcome you to my castle! No vorries, iet ies wery saif!

Dus, best gastvrij toch?
'Zombies maken rotzooi, dus die voer ik gewoon de buurtkinderen in de tuin, daar is rotzooi niet zo erg.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
“ I’m having a friend fit dinner”
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
25-09-2019 14:59
schimmige individuen uit de brede entertainmentsector

zoals Gordon?
chocolol schreef:
25-09-2019 15:12
zoals Gordon?
Zeker mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik gastvrijer zou zijn als ik een bijzonder wezen zou zien dan dat m'n schoonmoeder onverwacht voor de deur staat ;)
Hasse88 schreef:
25-09-2019 15:09
Chello... mai name ies Countess Bathory, I velcome you to my castle! No vorries, iet ies wery saif!

Dus, best gastvrij toch?
'Zombies maken rotzooi, dus die voer ik gewoon de buurtkinderen in de tuin, daar is rotzooi niet zo erg.
Verstandig.
forumfossiel schreef:
25-09-2019 15:11
“ I’m having a friend fit dinner”
:mrgreen:
chocolol schreef:
25-09-2019 15:19
Ik denk dat ik gastvrijer zou zijn als ik een bijzonder wezen zou zien dan dat m'n schoonmoeder onverwacht voor de deur staat ;)
Haha oei zo erg?
Ja, echt belachelijk dat het offtopic is wanneer het over zombies gaat.
MENSEN ONDERSCHATTEN DE RISICO'S VAN EEN ZOMBIE-APOCALYPS.

Echt! En serieus, het is altijd hetzelfde geneuzel en iedereen gaat daar beweren dat hij/zij volstrekt anti-sociaal is óf onverwacht kan koken voor 3 voetbalelftallen en het Urker Mannenkoor, maar als je er eens wat variatie in aan tracht te brengen, dan ben je ineens offtopic?

Schande, zeg ik.

Goed, ontopic hier: ik ben niet gastvrij voor zombies. Om vampierleed te voorkomen is het van uiterst belang dat je nooit iemand uitnodigt, dus heb ik een spiegel aan mijn voordeur.
Gordon is hier wel welkom, maar mijn grens ligt bij Gerard Joling.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe, ik hoop wel dat je niet zo'n mat met welkom bij de deur hebt liggen? Vampieren moeten uitgenodigd worden om binnen te kunnen gaan in een woning en die hele deurmat met welkom (aka kom binnen) is hun manier om makkelijk ergens binnen te sluipen en iets te drinken te krijgen!!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Nee, geen welkom aan de deur. Ik heb niet eens een deurmat.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
25-09-2019 15:30
Ja, echt belachelijk dat het offtopic is wanneer het over zombies gaat.
MENSEN ONDERSCHATTEN DE RISICO'S VAN EEN ZOMBIE-APOCALYPS.

Echt! En serieus, het is altijd hetzelfde geneuzel en iedereen gaat daar beweren dat hij/zij volstrekt anti-sociaal is óf onverwacht kan koken voor 3 voetbalelftallen en het Urker Mannenkoor, maar als je er eens wat variatie in aan tracht te brengen, dan ben je ineens offtopic?

Schande, zeg ik.

Goed, ontopic hier: ik ben niet gastvrij voor zombies. Om vampierleed te voorkomen is het van uiterst belang dat je nooit iemand uitnodigt, dus heb ik een spiegel aan mijn voordeur.
Gordon is hier wel welkom, maar mijn grens ligt bij Gerard Joling.
Heb je ook je hele voordeur met look volhangen?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
25-09-2019 15:41
Heb je ook je hele voordeur met look volhangen?
Ssst. Ik wil hier wel anoniem blijven.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
25-09-2019 15:40
Nee, geen welkom aan de deur. Ik heb niet eens een deurmat.
:high5:

We krijgen bijna nooit bezoek, dus ik heb het ding weggegooid, lag alleen maar in de weg. Zelf komen we altijd via de kelderpoort binnen, dus nooit langs de voor- of achterdeur.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
25-09-2019 15:42
Ssst. Ik wil hier wel anoniem blijven.
Heeft niet iedereen dat dan? Schokkend.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
25-09-2019 15:42
Heeft niet iedereen dat dan? Schokkend.
Joh, gewoon een flesje geconcentreerde knoflookolie met verstuiver bij de voordeur. Helpt ook tegen collectanten.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Zombies komen er niet in. Ik ben best gastvrij, heb lekkers in huis of wil best wat koken, maar mezelf op het menu zetten gaat toch wel wat ver.

In vampier die een beleefd slokje wil, prima. Ik eet vegetarisch, ik verwacht dat mijn bloed wel extra lekker smaakt dan.

Weerwolf als het geen volle maan is, elfjes of elven, ja natuurlijk! Volgens mij is vegetariër zijn dan een pre.

En wat is er zoal verder nog? ET, uiteraard welkom en hoeft niet in de kast verstopt te worden. Andere echte aliens, tja, spreken ze Nederlands? Of een andere aardse taal? Dat maakt het wat makkelijker om in te schatten wat voor volk het is.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
25-09-2019 15:19
Ik denk dat ik gastvrijer zou zijn als ik een bijzonder wezen zou zien dan dat m'n schoonmoeder onverwacht voor de deur staat ;)
Bij ons zou je het verschil niet zien....

Afijn. Om het even wie er aan de deur staat, als je onverwacht komt is de kans groot dat er niemand thuis is. Maar heel erg goede bekenden weten dat mijn buurvrouw aan de overkant met alle liefde koffie voor ze maakt.
Het enige probleem is dat ze workshops schminken geeft. Met Halloween voor de deur zullen aliens harder schrikken van Buuf dan zij van die aliens.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Nee sorry, ik vind dat er al veel te veel zombies zijn. Ik ga het voor die lui natuurlijk niet aantrekkelijker maken om hier te komen, straks halen ze hun vriendjes er ook nog bij.

En werken voor de kost, ho maar he. Die lui hebben niet eens een burgerservicenummer. Wij brave hardwerkende homo sapiens mogen er weer voor opdraaien.
Betty_Slocombe schreef:
25-09-2019 15:40
Nee, geen welkom aan de deur. Ik heb niet eens een deurmat.
Ben je er wel een? Misschien dat vampieren dat ook als uitnodiging zien...
Griebus67 schreef:
25-09-2019 16:08
Nee sorry, ik vind dat er al veel te veel zombies zijn. Ik ga het voor die lui natuurlijk niet aantrekkelijker maken om hier te komen, straks halen ze hun vriendjes er ook nog bij.

En werken voor de kost, ho maar he. Die lui hebben niet eens een burgerservicenummer. Wij brave hardwerkende homo sapiens mogen er weer voor opdraaien.
Daar zeg je wat, zombies hebben inderdaad geen BSN. Vaak vraag ik ze ook wel eens naar hun WA-verzekering, maar die hebben ze ook nooit. Ja, dan heb je aan mij een hele kwaaie. Wél een beetje mijn hondjes opeten, maar waar moet ik heen met de rekening?
Betty_Slocombe schreef:
25-09-2019 16:10
Daar zeg je wat, zombies hebben inderdaad geen BSN. Vaak vraag ik ze ook wel eens naar hun WA-verzekering, maar die hebben ze ook nooit. Ja, dan heb je aan mij een hele kwaaie. Wél een beetje mijn hondjes opeten, maar waar moet ik heen met de rekening?
Daar erger ik me ook aan. Te duur, me hoela! Dan besparen ze maar op wat anders hoor.
COtweepuntnul schreef:
25-09-2019 16:08
Ben je er wel een? Misschien dat vampieren dat ook als uitnodiging zien...
Nee. Ik ben geen deurmat. Ik ben wel een beetje bits en happig, dus ik denk dat ze denken dat ik een weerwolf ben. Ik scheer me ook zelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven