Entertainment alle pijlers

my kitchen rules

10-09-2018 18:19 899 berichten
Vandaag start het nieuwe seizoen. Elke werkdag 17.30
Wie kijkt mee?

GEEN SPOILERS!
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 10-09-2018 19:44
25.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
niekchic schreef:
02-10-2019 18:32
Volgens mij oordeelt alleen de jury

Blijkbaar niet dus. Ik dacht dat er dan altijd extra juryleden bijkwamen maar dat is vast in een later stadium
Alle reacties Link kopieren
Zoveel gehakt maken en dan niet voorproeven (voor zover ik zag). Zo makkelijk vind ik het niet om dat uit de losse pols goed te kruiden in die hoeveelheid.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Zit je dan met je blauwe kaas overnight ding
Ik heb het gevoel dat er oneerlijke beoordelingen worden gegeven omdat groep 1 en 2 weten wie wat gemaakt heeft.
Ze kunnen de gerechten beter door iemand anders dan die groepen laten serveren, zo blijft het veel eerlijker.
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
02-10-2019 19:07
Ik heb het gevoel dat er oneerlijke beoordelingen worden gegeven omdat groep 1 en 2 weten wie wat gemaakt heeft.
Ze kunnen de gerechten beter door iemand anders dan die groepen laten serveren, zo blijft het veel eerlijker.
wordt er ook, ik snap best dat het concept van de thuisrestaurants zo is, maar ik vind het gewoon niet leuk dat het nog zo is. Je krijgt gewoon geen eerlijke beoordeling, behalve van Pete, Manu en Colin
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
02-10-2019 19:07
Ik heb het gevoel dat er oneerlijke beoordelingen worden gegeven omdat groep 1 en 2 weten wie wat gemaakt heeft.
Ze kunnen de gerechten beter door iemand anders dan die groepen laten serveren, zo blijft het veel eerlijker.
O dat idee heb ik vaak, strategisch stemmen. In je eigen groep omdat je zelf niet onderaan wil staan, in de groep van de ander omdat je niet wilt dat er iemand van jouw groep uitgaat,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
En er wordt weer een knuppel in het hoenderhok gegooid, inclusief zelfvoldane grijns
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Echt geen zak aan zo. Iedereen die de hele tijd alleen maar strategisch zit te stemmen.
rosanna08 schreef:
02-10-2019 19:11
wordt er ook, ik snap best dat het concept van de thuisrestaurants zo is, maar ik vind het gewoon niet leuk dat het nog zo is. Je krijgt gewoon geen eerlijke beoordeling, behalve van Pete, Manu en Colin
Was vorig jaar ook zo en daar hadden ze best van mogen "leren" net als dat het toen zo uit de hand liep
Mijn man is tot 20.30 aan het werk dus ik dacht ff kijken, maar ik erger me weer net als vorig jaar zonde dat ze het niet anders aanpakken.
Alle reacties Link kopieren
die punten van Ibby en Romel slaan echt helemaal nergens op!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Enen en tienen, wat een onzin
Alle reacties Link kopieren
ik heb even niet meegekregen wat G en dinges hebben gegeven, wie wel?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat een lullig wijf is die Bianca
Alle reacties Link kopieren
Mick en Jodie-Ann zijn hier absoluut niet blij mee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
02-10-2019 19:19
ik heb even niet meegekregen wat G en dinges hebben gegeven, wie wel?
Ik geloof dat ze beiden een 7 en een 8 hadden gegeven
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
02-10-2019 19:19
die punten van Ibby en Romel slaan echt helemaal nergens op!
Nee, over (on)tactisch stemmen gesproken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
02-10-2019 19:26
Wat een lullig wijf is die Bianca
Ja. En behoorlijk ordinair ook. Lopen zwaaien met dat stuk vlees. Aan tafel praten over dat cakeje dat moet kotsen en spugen (ik ben doof en rely dus op de ondertiteling) en zeiken over alles wat ze niet lust. Een goeie uitdaging voor josh en austin :proud:
Afbeelding
niekchic schreef:
02-10-2019 19:35
Ja. En behoorlijk ordinair ook. Lopen zwaaien met dat stuk vlees. Aan tafel praten over dat cakeje dat moet kotsen en spugen (ik ben doof en rely dus op de ondertiteling) en zeiken over alles wat ze niet lust. Een goeie uitdaging voor josh en austin :proud:
Maar ook in het bijzijn van die mensen beginnen te zeiken over de punten ben ik nou gek dat doe je toch niet in hun bijzijn.
ik heb het slot gemist, wie zijn er uit gegaan?
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
02-10-2019 21:49
ik heb het slot gemist, wie zijn er uit gegaan?
die van groep 2
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dank je!
Alle reacties Link kopieren
Die oudste broer is lomp, maar ik vind dat jongste broertje met z'n domme grijns nog het meest irritant.
Tjezus, wat vals
ik vind ze beide lomp en irritant. En lomp, en zeikerds, en irritant
haha, nu moet de cake ineens vloeibaar in het midden zijn. Natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik loop een beetje achter, maar als Ibby en Ramel naar de afvalronde moeten dan stemt groep 2 in zijn totaal strategisch
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven