Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Caro_22 schreef:
18-09-2019 10:13
Het is heel ongezellig als je met iemand probeert te praten die zijn telefoon steeds voorrang geeft. Maar volgens mij gaat het vooral andersom, de ouder die geen contact krijgt met kind/puber omdat hij steeds op dr telefoon zit.
Vaker allebei denk ik. Zowel ouder als kind.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
KoffieDoosje schreef:
24-09-2019 09:33
Die domme Bra-party reclame van Hunkemöller is ook weer terug. Wie verzint die onzin!
Een man?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Dat Vinted gezeur. Die komt zo vaak langs. En Toffifeetijd. En wij kopen auto's.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Oplader schreef:
24-09-2019 13:18
De pickwick-reclame. Man en vrouw schilderen een muur, vervolgens komt kind binnen met een hond die net een moddersloot heeft gelegen. Hond heeft speciaal gewacht met uitschudden totdat ie binnen is, hele muur vies. Man kijkt wat bedenkelijk, drinkt een kopje thee, zucht eens goedmoedig en gaat de muur opnieuw schilderen. Tuurlijk joh, zo reageer je dan.

En de tenalady-reclame. Waarom gaat die vrouw in godsnaam in carnavalskostuum inclusief veren op haar kont door de security op het vliegveld?! De outfit op zich snap ik nog wel, tenalady is discreet, zie je niet zitten, zelfs niet bij deze outfit. Maar waarom moet zich dit allemaal afspelen op een vliegveld?!
Pickwick reclame ik niet. Klinkt niet echt leuk.

Van Tenalady op het vliegveld in dat kostuum snap ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet welk merk de reclame is (niet die van Pickwick), maar een app gaat even vertellen aan een moeder dat haar bloedeigen kind aandacht nodig heeft.

"Daar zit je kind, je bloedeigen kind .... "

En die van Renault die ik eerder noemde. Wat is dat liedje BLOEDirritant!


:thunder:
KoffieDoosje schreef:
25-09-2019 14:13
Ik weet niet welk merk de reclame is (niet die van Pickwick), maar een app gaat even vertellen aan een moeder dat haar bloedeigen kind aandacht nodig heeft.

"Daar zit je kind, je bloedeigen kind .... "

En die van Renault die ik eerder noemde. Wat is dat liedje BLOEDirritant!


:thunder:
Dat is van BEN. onder de noemer BEN je erweer. Kind zegt hee Google praat met mijn moeder, zeg, ik ben er ook nog. En dan zegt Google, Daar zit je kind enz

Als ik dat zou zeggen tegen mijn ouders, kon ik een draai om de oren krijgen, nu nog, ongeacht mijn leeftijd
Kan die eeuwig blije Kruidvat-mevrouw op de radio een keer met pensioen?

Samen met de slissende Etosssss-mevrouw trouwens.
Die eeuwige reclame van de broers Coronel..
lot75 schreef:
26-09-2019 15:51
Kan die eeuwig blije Kruidvat-mevrouw op de radio een keer met pensioen?

Samen met de slissende Etosssss-mevrouw trouwens.
Graag zelfs, idd.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
24-09-2019 21:16
Dat Vinted gezeur. Die komt zo vaak langs. En Toffifeetijd. En wij kopen auto's.
Waar verdient Vinted eigenlijk zijn geld mee? Ze zeggen in die reclame dat het niks kost. Dan ben je meestal zelf het product, toch?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
lot75 schreef:
26-09-2019 15:51
Kan die eeuwig blije Kruidvat-mevrouw op de radio een keer met pensioen?

Samen met de slissende Etosssss-mevrouw trouwens.
De stem van Kruidvat wordt
gedaan door Hadewych Minis. Op zich een leuke actrice, vind ik. Maar in die reclames begint het nu wel echt te vervelen.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
26-09-2019 17:35
Waar verdient Vinted eigenlijk zijn geld mee? Ze zeggen in die reclame dat het niks kost. Dan ben je meestal zelf het product, toch?
Je moet toestemming geven voor cookies. Jouw gegevens delen ze met 'vertrouwde partners', die inventariseren je surfgedrag en sturen je 'gepersonaliseerde advertenties'. Oftewel; je wordt platgespamd.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
26-09-2019 17:35
Waar verdient Vinted eigenlijk zijn geld mee? Ze zeggen in die reclame dat het niks kost. Dan ben je meestal zelf het product, toch?
Jup. Dan is de consument het product.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Leentjes Poederpret. Daar worden we ook mee doodgegooid. Reclame voor pure suiker.... niet eens een product waar het in zit en waarbij gematigd gebruik wordt geadviseerd, zoals nu bij frisdrank.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ruud de Wild, met z'n "Tát is de pówer van Toyóta. Pleur op man. Je komt gewoon niet geloofwaardig over.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Die haribo kindermix, pleur toch op daarmee. Tenenkrommend.
BigLizzie schreef:
30-09-2019 07:33
Die haribo kindermix, pleur toch op daarmee. Tenenkrommend.
Mee eens, heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Wat slaat AH de plank mis met die nieuwe reclame. De man die wordt neergezet als een sukkel in het huishouden die niet kan koken en de vrouw is een regeltante die het werk er even bij doet, naast haar hoofdtaak als huisvrouw. Is dit hoe AH de werkende vrouw ziet? De jaren 80 hebben net gebeld; ze willen hun stereotypes terug.

Wat is trouwens de boodschap waarom ik voortaan mijn boodschappen bij AH wil gaan halen?
Ik vind hier dingen van.
De nieuwe reclame van Almhof. Dat kind is weg, nu een echtpaar in Duits klederdracht, ze eten een soort toetje, dat is zo lekker(volgens hun) vent kijkt erbij als of ie terplekke een orgasme heeft.
Sabeltandcavia schreef:
04-10-2019 13:29
Wat slaat AH de plank mis met die nieuwe reclame. De man die wordt neergezet als een sukkel in het huishouden die niet kan koken en de vrouw is een regeltante die het werk er even bij doet, naast haar hoofdtaak als huisvrouw. Is dit hoe AH de werkende vrouw ziet? De jaren 80 hebben net gebeld; ze willen hun stereotypes terug.

Wat is trouwens de boodschap waarom ik voortaan mijn boodschappen bij AH wil gaan halen?

Maar de kat met de tandenborstel is leuk ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik lig elke keer króm om die kop van die kat... geweldig! Voor de rest klopt er natuurlijk niet heel veel van, maar ze hebben toch een poging gedaan om die vrouw in elk geval niet neer te zetten als sloofje maar als super-georganiseerde vrouw. Dat het niet helemaal gelukt is, is jammer.
Ik vind m stom.
Vrouw: ik kook op zondag en maak daar veel werk van.
( wat suggereren ze nou? Dat dat nou eenmaal het wezen van de vrouw is, ook al heeft ze een carriere?)
Man: kookt op maandag (nou ja koken.....pizza)
Alle reacties Link kopieren
AH doet het voorkomen alsof het heel modern en bijzonder is dat een vróuw manager is. Bij Harry Piekema kregen we nooit te zien wat een puinhoop het bij hem thuis was. Hij deed gewoon zijn werk en klaar. Maar bij die vrouw moeten we het knap vinden dat ze alle ballen omhoog houdt met dat huishouden wat helemaal op haar neerkomt. Want aan die man heb je niks. Die bestelt pizza's als hij kookbeurt heeft en doet domme dingen zoals katten aaien met een tandenborstel. Daar kun je anno 2019 toch niet meer mee aankomen?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
04-10-2019 14:39
AH doet het voorkomen alsof het heel modern en bijzonder is dat een vróuw manager is. Bij Harry Piekema kregen we nooit te zien wat een puinhoop het bij hem thuis was. Hij deed gewoon zijn werk en klaar. Maar bij die vrouw moeten we het knap vinden dat ze alle ballen omhoog houdt met dat huishouden wat helemaal op haar neerkomt. Want aan die man heb je niks. Die bestelt pizza's als hij kookbeurt heeft en doet domme dingen zoals katten aaien met een tandenborstel. Daar kun je anno 2019 toch niet meer mee aankomen?
Je hebt hier zeker een punt. Ik zag de reclame vanochtend voor het eerst maar vond hem eigenlijk best grappig.

Maar dat was tijdens het 'spitsuur' van broodtrommel klaarmaken en gymkleren bij elkaar zoeken. Heb dus maar met een half oog gekeken.

Mijn ergernis:
De reclame waarin een vrouw zich afvraagt hoe ze haar mond toch gezond houdt, en vervolgens vol ongeloof vertelt dat haar tandarts haar adviseerde dan maar goed te gaan poetsen. :nut: Joh!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
04-10-2019 13:29
Wat slaat AH de plank mis met die nieuwe reclame. De man die wordt neergezet als een sukkel in het huishouden die niet kan koken en de vrouw is een regeltante die het werk er even bij doet, naast haar hoofdtaak als huisvrouw. Is dit hoe AH de werkende vrouw ziet? De jaren 80 hebben net gebeld; ze willen hun stereotypes terug.

Wat is trouwens de boodschap waarom ik voortaan mijn boodschappen bij AH wil gaan halen?
Nou inderdaad. Wel een grappig stukje van meneer Piekema: nee hoor geen hulp nodig, ik weet de weg ofzoiets
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven