Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
05-10-2019 09:44
Kijk eens hoe stoer ik ben, want ik heb een avatar met een Zwarte Piet erop.
Man, man, man. En dat zijn dan volwassen mensen.
Ah, mag het weer?
Mss sla ik een jaartje over.
:facepalm:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
05-10-2019 09:47
Ah, mag het weer?
Mss sla ik een jaartje over.
:facepalm:
Nou, die discussie mag hier natuurlijk niet (wat ik ook stom vind, maar goed, het liep altijd uit de hand), dus dan ga ik lekker in verzet door een avatar te nemen. Strijder voor het Nederlandsch cultuurgoed!
Solomio schreef:
05-10-2019 09:16
Ik moest trouwens erg lachen om deze reactie, omdat ik in topics hierover me ook wel eens verbaas over dat mensen hun thermostaat als onveranderlijk zien en jij daar altijd zo praktisch op reageert.
Dus ik verwachtte van jou zo'n soort reactie.
:-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me nu al een poos afvraag: waarom iedere week een nieuw zaterdagochtendtopic? Waarom niet gewoon verdergaan in het vorige topic?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
05-10-2019 09:47
Ah, mag het weer?
Mss sla ik een jaartje over.
:facepalm:
Ik ook.
Betty_Slocombe schreef:
05-10-2019 09:55
Nou, die discussie mag hier natuurlijk niet (wat ik ook stom vind, maar goed, het liep altijd uit de hand), dus dan ga ik lekker in verzet door een avatar te nemen. Strijder voor het Nederlandsch cultuurgoed!
Het is wel handig om kaf van het koren te scheiden. Met een blik. Je hoeft dan geen reactie door te spitten.
Solomio schreef:
05-10-2019 10:08
Wat ik me nu al een poos afvraag: waarom iedere week een nieuw zaterdagochtendtopic? Waarom niet gewoon verdergaan in het vorige topic?
Te praktisch. :-D
broekrok schreef:
05-10-2019 09:04
Dat van die thermostaat had ik deze week ook een keertje. Gelukkig heb ik in mijn slaapkamer de verwarming altijd uit én het raam open.
Dit. Maar beneden ook een raam open, dus de ketel heeft flink zijn best gedaan vannacht.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
05-10-2019 10:11
Te praktisch. :-D
Alweer.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Het is ook elke week een nieuwe zaterdag he..
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
05-10-2019 10:28
Het is ook elke week een nieuwe zaterdag he..
Tis ook elk jaar een nieuwe zwarte piet.
:roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
05-10-2019 10:31
Tis ook elk jaar een nieuwe zwarte piet.
:roll:
:P róetveegpiet
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
05-10-2019 10:32
:P róetveegpiet
Dabedoelik.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
05-10-2019 09:40
Ja, geen bezoek meer ontvangen. Klaar.
;-D

Ik snap er ook niks van hoor. Het is hier een zoete inval, vind ik heel leuk. Gewoonlijk gooi ik de rugtassen en jassen van de bank en kunnen ze zitten. Ik heb dit ook alleen als er aangekondigd bezoek komt van de oudere generatie. En zodra ze dan een paar minuten binnen zijn, vraag ik me af waarom. Maar dan is de boel wel weer eens gedaan, wat op zich best fijn is. Als ze zomaar onaangekondigd voor de deur staan, is het trouwens gewoon 'Oeps, jammer dan!' en ben ik er binnen 20 seconden overheen.

Anyway, ik moet onverwacht naar de opticien. Als ik dat slim inplan, mis ik die eerste ongemakkelijke minuten.

Hopen dat ze als ik terug kom, niet vraagt wat er ineens mis was met mijn nieuwe bril. Ik kan niet liegen, maar heb m'n knie erop gezet toen ik haar zoon gezellig wakker maakte :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
O ja. De uitslag van de dexascan is dramatisch ondanks reeds 3 jaar medicatie. Ben onmiddellijk doorverwezen naar internist/endicroloog.

We gaan het weer meemaken :sarcastic:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Yasje, bedoel je misschien de endocrinoloog? 8-)
yasmijn schreef:
05-10-2019 11:44
O ja. De uitslag van de dexascan is dramatisch ondanks reeds 3 jaar medicatie. Ben onmiddellijk doorverwezen naar internist/endicroloog.

We gaan het weer meemaken :sarcastic:

Ow, dat is kut zeg!
Betty_Slocombe schreef:
05-10-2019 09:44
Kijk eens hoe stoer ik ben, want ik heb een avatar met een Zwarte Piet erop.
Man, man, man. En dat zijn dan volwassen mensen.

Laat me raden. HBG?
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
05-10-2019 11:44
O ja. De uitslag van de dexascan is dramatisch ondanks reeds 3 jaar medicatie. Ben onmiddellijk doorverwezen naar internist/endicroloog.

We gaan het weer meemaken :sarcastic:
Ow, dat is kudt zeg.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
05-10-2019 11:46
Yasje, bedoel je misschien de endocrinoloog? 8-)
Ja dat :proud:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-10-2019 11:49
Ow, dat is kudt zeg.
Ach ja. Ik had het wel verwacht, geen verrassing. Dus ik wil zwaarder geschut qua medicatie. Die endodinges gaat daar kennelijk over. Die gaat me op de kop zetten qua hormonen en stofjes en weet ik veel wat.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
05-10-2019 11:52
Ach ja. Ik had het wel verwacht, geen verrassing. Dus ik wil zwaarder geschut qua medicatie. Die endodinges gaat daar kennelijk over. Die gaat me op de kop zetten qua hormonen en stofjes en weet ik veel wat.
En misschien heeft hij/zij ook een goed advies over wat kilootjes erbij :lightbulb:
Beetje stootkussen kan geen kwaad!!
Bah Yas. Wat is een dexascan?
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
05-10-2019 11:53
En misschien heeft hij/zij ook een goed advies over wat kilootjes erbij :lightbulb:
Beetje stootkussen kan geen kwaad!!
Ow dat was ook een ding ja. Ik moet 5 kilo aankomen. Makkelijk zat. En de fysio wil me op een cursus valpreventie hebben. Ook goed.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
05-10-2019 11:54
Bah Yas. Wat is een dexascan?
Scan om je botdichtheid te meten.
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven