Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de AH reclame meer duidelijk ken, hoe kom ik aan een Burn-out .
Zo als d vrouw al die ballen in de lucht moet houden .
Hoorde net op de radio de reclame van Lampdirect: "boer bespaart op verlichting en is daardoor verdronken in de gierkelder" Serieus??? :pukey:

:woa:
Schriftje schreef:
04-10-2019 14:30
Ik lig elke keer króm om die kop van die kat... geweldig! Voor de rest klopt er natuurlijk niet heel veel van, maar ze hebben toch een poging gedaan om die vrouw in elk geval niet neer te zetten als sloofje maar als super-georganiseerde vrouw. Dat het niet helemaal gelukt is, is jammer.

Nou, ik vind én werken én zorgen voor gezonde voeding voor je gezin én je man opvoeden (en waarschijnlijk ook kind) én de dieren verzorgen én en passant ook nog een gootsteen ontstoppen toch aardig sloverig.
Alle reacties Link kopieren
Als die man niet als zo'n sulletje weggezet was, was het misschien wel een leuke reclame. Dat ze allebei niet kunnen ontstoppen, dat hij ook lekker kookt, enz.
Later is nu
Dreamer schreef:
06-10-2019 17:15
Als die man niet als zo'n sulletje weggezet was, was het misschien wel een leuke reclame. Dat ze allebei niet kunnen ontstoppen, dat hij ook lekker kookt, enz.
Nou precies. Deze reclame is denigrerend over vrouwen èn mannen
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die van Specsavers niet; een jongetje staat in de tuin met een elektrisch autootje. Hij drukt op een afstandsbediening maar die blijkt van de garagedeur te zijn die vervolgens de auto vernield. En dan roept hij naar zijn vader: Pap, de afstandsbediening doet het niet?
Voice over: Jaahaa, was nu maar naar Specsavers gegaan.

Clou: het jongetje heeft een bril nodig?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus niet de enige die de AH reclame echt bizar vindt.
Wat kan die man wel? De vrouw moet dus maar alles op zich nemen en alle ballen in de lucht houden terwijl de man een beetje katten aait met een tandenborstel.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier zich mee wil identificeren.
SweetFirefly schreef:
07-10-2019 09:00
Ik snap die van Specsavers niet; een jongetje staat in de tuin met een elektrisch autootje. Hij drukt op een afstandsbediening maar die blijkt van de garagedeur te zijn die vervolgens de auto vernield. En dan roept hij naar zijn vader: Pap, de afstandsbediening doet het niet?
Voice over: Jaahaa, was nu maar naar Specsavers gegaan.

Clou: het jongetje heeft een bril nodig?
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Nou hé! En dan is ze óók nog supermarktmanager bij AH. Naast huishoudster, wat knap van die vrouw. :roll:
En als de man een keertje kookt dan laat hij eten bezorgen, want koken kan hij natuurlijk niet.

Bij Harry Piekema vroeg niemand zich af hoe hij het thuis geregeld had. Maar bij een vrouw denken we automatisch dat het wel druk voor haar moet zijn, zo'n baantje ernaast. Alles is fout aan die reclame.
Ik vind hier dingen van.
AnAppleADay schreef:
07-10-2019 09:47
Ik ben dus niet de enige die de AH reclame echt bizar vindt.
Wat kan die man wel? De vrouw moet dus maar alles op zich nemen en alle ballen in de lucht houden terwijl de man een beetje katten aait met een tandenborstel.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier zich mee wil identificeren.
Het is een zgn grappig bedoeld spotje.
Maar ik vindt nogal uitgekauwde humor van het domme mannetje en sloverige vrouwtje.
Ik vind vooral het kookgebeuren tenenkrommend. Dat ze afspreken dat hij tenminste op maandag kookt en dan maakt meneer zich ervan af met een diepvriespizza.
Mijn man hoeft dat echt niet te flikken (en dat doet hij ook niet, hij kookt prima).

Maargoed, ik blijf wel gewoon naar de ah gaan verder.
Sabeltandcavia schreef:
07-10-2019 10:30
Nou hé! En dan is ze óók nog supermarktmanager bij AH. Naast huishoudster, wat knap van die vrouw. :roll:
En als de man een keertje kookt dan laat hij eten bezorgen, want koken kan hij natuurlijk niet.

Bij Harry Piekema vroeg niemand zich af hoe hij het thuis geregeld had. Maar bij een vrouw denken we automatisch dat het wel druk voor haar moet zijn, zo'n baantje ernaast. Alles is fout aan die reclame.
Nou he, doe dan maar gewoon een tbm die zingend ontbijtjes en lunchpakketjes maakt voor hubbie & kids :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Als je het vergelijkt met het Jumbo gezin van Frank Lammers, die zijn ook irritant maar het komt tenminste wel gelijkwaardig over. Ze doen beiden wel eens boodschappen en maken beiden wel eens een ontbijt klaar. En ze werken vast ook allebei.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist een heel leuk reclame fillmpje van Albert Heijn, wat maakt het nou uit dat die man een pizza uit de oven tovert, prima toch.
Het ging toch niet over maatschappelijk verantwoorde reclame? Het ging om leuk!
En ik vond 'm leuk ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
07-10-2019 16:11
Ik vind het juist een heel leuk reclame fillmpje van Albert Heijn, wat maakt het nou uit dat die man een pizza uit de oven tovert, prima toch.
Ik vind 'm ook leuk. "Bart, dat is toch goor?"
Onee verkeerde topic :rofl:
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
07-10-2019 16:15
Het ging toch niet over maatschappelijk verantwoorde reclame? Het ging om leuk!
En ik vond 'm leuk ;)
Ik dacht dat het om irritant ging? :lol:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
07-10-2019 16:21
Ik dacht dat het om irritant ging? :lol:

Ja hahaha ik zat in het verkeerde topic.
Alle reacties Link kopieren
Hij is op zich wel grappig, maar dat die man er wéér als zo'n lulletje rozewater bij zit en die vrouw 'wel even alles regelt' (behalve haar band plakken) want ja, wie doet het anders he. Erger ik me dood aan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
07-10-2019 16:22
Ja hahaha ik zat in het verkeerde topic.
Is ook irritant. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
En bij de Jumbo is het ook altijd Frank, die het niet helemaal snapt terwijl 'zij' het allemaal piekfijn regelt. Beetje hetzelfde toch.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
07-10-2019 16:26
En bij de Jumbo is het ook altijd Frank, die het niet helemaal snapt terwijl 'zij' het allemaal piekfijn regelt. Beetje hetzelfde toch.
Ik vind 'm wel realistisch. :A:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
07-10-2019 16:26
En bij de Jumbo is het ook altijd Frank, die het niet helemaal snapt terwijl 'zij' het allemaal piekfijn regelt. Beetje hetzelfde toch.
Vind ik niet. Zij is ook altijd de kluts kwijt en dingen gaan niet goed.
Daarnaast is Frank degene die vroeg op staat om het paasontbijt klaar te zetten.
Nog steeds een beetje de dommige man en de alle-ballen-in-de-lucht-vrouw maar toch wel al een stuk gelijkwaardiger dan bij AH.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
07-10-2019 16:29
Vind ik niet. Zij is ook altijd de kluts kwijt en dingen gaan niet goed.
Daarnaast is Frank degene die vroeg op staat om het paasontbijt klaar te zetten.
Nog steeds een beetje de dommige man en de alle-ballen-in-de-lucht-vrouw maar toch wel al een stuk gelijkwaardiger dan bij AH.

Maar zo begon de Jumbo wel. Dat zij hoofdschuddend naar hem keek, hij het zoveelste kind in huis was, enz. Langzamerhand is hij meer gaan doen, hij weet zelfs van de aanbiedingen, maar de eerste reclames was hij een sulletje, die niets wist en deed.
Later is nu
Dreamer schreef:
07-10-2019 17:52
Maar zo begon de Jumbo wel. Dat zij hoofdschuddend naar hem keek, hij het zoveelste kind in huis was, enz. Langzamerhand is hij meer gaan doen, hij weet zelfs van de aanbiedingen, maar de eerste reclames was hij een sulletje, die niets wist en deed.
Dan heeft hij geleerd :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven