Weinig intimiteit

07-10-2019 11:44 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Aller eerst sorry voor de details & het lange verhaal maar dat beschrijft mijn gevoel denk ik het beste!

Ik zit nu op zo’n punt in mijn relatie dat de seks steeds hetzelfde is en meer overkomt als moeten. Ten minste zo komt dat over bij mij. Dat we maar 1x in de week seks hebben vind ik nog niet eens zo erg.

Maar als we dan seks hebben moet het ook lekker zijn vind ik. En niet 2x de vingers er in en denken van oow ze is wel nat genoeg ik druk mijn penis er gewoon in. En vervolgens komt hij na 5 minuten klaar. Dit komt over op mij van oow we hebben al 1 week geen seks meer gehad we moet maar weer.

Ik vind het best wel moeilijk om er dan over te praten en zo’n gesprek op gang te brengen. Maar, dit heb ik wel gedaan en gezegd van we moeten het spannend houden en wat meer nieuwe dingen proberen. Vervolgens heb ik aangegeven wat ik lekker vind en waar ik van hou....

Maar toen ik aan mijn vriend vroeg wat hij lekker vind en waar hij van houdt kreeg ik de reactie van ja ik weet het niet. Hij beantwoord de vraag met een vraag: maar wat wil jij dan vroeg hij.

Die zelfde avond zijn we nog intiem geweest en merkte ik dat hij wel echt naar me heeft geluisterd. Maar toch merk ik dat veel mensen het toch moeilijk vinden om er over te praten...

Ik zit er over te denken om hier een blog over te maken om het taboe te doorbreken want het is niet erg om over te praten & en toch vind ik het lastig? Ik wil hier aandeel mensen mee helpen.

Okeee seks is niet het belangrijkste maar ik vind het wel erg belangrijk in een relatie want ja ik heb ook gevoelens en wil ook klaarkomen!
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
slechte seks EN er niet over willen praten is echt einde relatie hoor
Beter nu, dan over 10 frustrerende jaren
Alle reacties Link kopieren
Je wilt hier andere mensen mee helpen middels een blog? Ik zou mijn energie eerder steken in hierover leren praten met je partner.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het zelf moeilijk erover te praten maar je wilt er toch een blog over schrijven?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
07-10-2019 11:49
Je wilt hier andere mensen mee helpen middels een blog? Ik zou mijn energie eerder steken in hierover leren praten met je partner.
Oeff soms gelijk van die nare reactie’s ik probeer dit te doen om van uit mijn eigen ervaring ook te spreken! Dat wil toch niet zeggen dat ik mijn energie niet mijn steek? Wat ik dus wel doe. Voor mij was het al een hele stap om het gesprek überhaupt op gang te brengen
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
Missch is de blog om aan die vriend te laten lezen of zo.
Alle reacties Link kopieren
Hoelang zijn jullie samen?
Leuk idee, zo’n blog. Mits je een beetje prettig schrijft, en je bruut open bent. Lijkt me nog wel een uitdaging je partner er mee in te laten stemmen, het is ook zijn privacy
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
07-10-2019 11:54
Hoelang zijn jullie samen?
1,5 jaar. We wonen niet samen trouwens
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
07-10-2019 11:55
Leuk idee, zo’n blog. Mits je een beetje prettig schrijft, en je bruut open bent. Lijkt me nog wel een uitdaging je partner er mee in te laten stemmen, het is ook zijn privacy
Klopt ben ik helemaal mee eens
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
mntjee schreef:
07-10-2019 11:55
1,5 jaar. We wonen niet samen trouwens
Oke, and hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
lilalinda schreef:
07-10-2019 11:49
slechte seks EN er niet over willen praten is echt einde relatie hoor
Beter nu, dan over 10 frustrerende jaren
En dit. Niet praten en niet neuken, ik zou het niet trekken
Alle reacties Link kopieren
Tarya83 schreef:
07-10-2019 11:53
Missch is de blog om aan die vriend te laten lezen of zo.
Ik wil dat het praten over seks geen taboe is en dat heb ik er wel van gemaakt wat eigenlijk niet nodig is. En schrijven van uit mijn. Eigen gevoel
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
07-10-2019 11:56
Oke, and hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
Beide 28
Alles gebeurd met een reden
mntjee schreef:
07-10-2019 11:57
Ik wil dat het praten over seks geen taboe is en dat heb ik er wel van gemaakt wat eigenlijk niet nodig is. En schrijven van uit mijn. Eigen gevoel
Niet gek hoor, de meeste mensen leren het niet van hun ouders (praten over sex) dus dan moet je het jezelf leren. Niks mis mee dat je dat moeite kost. Maar het is tegelijk wel bijzonder nuttig het zsm te leren
Alle reacties Link kopieren
mntjee schreef:
07-10-2019 11:57
Beide 28
Dan komt het op mij over dat je vriend gewoon minder seksueel is ingesteld dan jij. Jullie zijn nog relatief kort bij elkaar en hoe langer je samen bent, hoe meer er gaat veranderen in je relatie, ook op seksueel gebied. Waar het in het begin allemaal vanzelf ging (hoog libido door verliefdheid, etc), zul je nu wat harder voor moeten werken en elkaar tegemoet moeten komen. Mocht jij echt een veel hoger libido hebben en houden (en meerdere malen per week seks willen) dan je vriend, heeft de relatie weinig kans van slagen, vrees ik. Want een iemand zal zich dan altijd moeten blijven aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trouwens wel heel gek dat een man van 28 jaar niet open is over wat hem aanspreekt op seksueel vlak. Ben jij soms zijn eerste bedpartner?
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
07-10-2019 12:03
Ik vind het trouwens wel heel gek dat een man van 28 jaar niet open is over wat hem aanspreekt op seksueel vlak. Ben jij soms zijn eerste bedpartner?
Nee hier zijn we altijd wel open over geweest. Wel hebben we elkaar ontmaagd maar goed toen waren we pubers en hadden we verkering. We zijn nu 10 jaar verder en hebben allebei dingen geleerd
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
mntjee schreef:
07-10-2019 12:04
Nee hier zijn we altijd wel open over geweest. Wel hebben we elkaar ontmaagd maar goed toen waren we pubers en hadden we verkering. We zijn nu 10 jaar verder en hebben allebei dingen geleerd
Dan zou ik hem wat meer gaan uitvragen over zijn vorige relaties. Misschien info die je liever niet wil weten, maar dan krijg je wel een beter beeld over hoe zijn vriend zich in deze vorige relaties seksueel gedroeg. Misschien is meerdere malen per week voor hem een te hoge frequentie. Gewoon onder het mom van: wat ervaringen uitwisselen. Dan weet je in ieder geval zeker dat het niet aan jou ligt.
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
07-10-2019 12:09
Dan zou ik hem wat meer gaan uitvragen over zijn vorige relaties. Misschien info die je liever niet wil weten, maar dan krijg je wel een beter beeld over hoe zijn vriend zich in deze vorige relaties seksueel gedroeg. Misschien is meerdere malen per week voor hem een te hoge frequentie. Gewoon onder het mom van: wat ervaringen uitwisselen. Dan weet je in ieder geval zeker dat het niet aan jou ligt.
Daar heb je een goed punt! In het begin is natuurlijk altijd leuk & nieuw. Maar op de één of andere manier wordt je toch onzeker
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
07-10-2019 12:01
Dan komt het op mij over dat je vriend gewoon minder seksueel is ingesteld dan jij. Jullie zijn nog relatief kort bij elkaar en hoe langer je samen bent, hoe meer er gaat veranderen in je relatie, ook op seksueel gebied. Waar het in het begin allemaal vanzelf ging (hoog libido door verliefdheid, etc), zul je nu wat harder voor moeten werken en elkaar tegemoet moeten komen. Mocht jij echt een veel hoger libido hebben en houden (en meerdere malen per week seks willen) dan je vriend, heeft de relatie weinig kans van slagen, vrees ik. Want een iemand zal zich dan altijd moeten blijven aanpassen.
Als ik de OP lees heb ik niet het idee dat de frequentie het probleem is maar het feit dat TO’s vriend het nummertje afraffelt en TO onbevredigd achterblijft. Daarnaast wil vriend er niet over praten of een betere minnaar worden.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
mntjee schreef:
07-10-2019 11:53
Oeff soms gelijk van die nare reactie’s ik probeer dit te doen om van uit mijn eigen ervaring ook te spreken! Dat wil toch niet zeggen dat ik mijn energie niet mijn steek? Wat ik dus wel doe. Voor mij was het al een hele stap om het gesprek überhaupt op gang te brengen
Was helemaal niet "naar" bedoeld, meende het serieus.
Alle reacties Link kopieren
mntjee schreef:
07-10-2019 11:57
Ik wil dat het praten over seks geen taboe is en dat heb ik er wel van gemaakt wat eigenlijk niet nodig is. En schrijven van uit mijn. Eigen gevoel
maar waarom begin je geen blog over jezelf?
Waarom jij in een slechte relatie blijft zitten, geen seks en geen communicatie er over
Dit gaat echt fout hoor. Hoop dat het fout gaat (bedoel ik minder onaardig, dan het er zo staat) voor je kinderen krijgt.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-10-2019 12:27
maar waarom begin je geen blog over jezelf?
Waarom jij in een slechte relatie blijft zitten, geen seks en geen communicatie er over
Dit gaat echt fout hoor. Hoop dat het fout gaat (bedoel ik minder onaardig, dan het er zo staat) voor je kinderen krijgt.
Ik kan geen kinderen krijgen! Maar goed zoals ik al zei vond ik het best moeilijk om het gesprek op gang te brengen wat ik uiteindelijk wel heb gedaan. Zo zal het de volgende x alleen maar makkelijker gaan
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten jullie op sekscursus.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven