Gezondheid alle pijlers

Verkoeverkamer

08-10-2019 21:20 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_245289 wijzigde dit bericht op 19-12-2019 10:38
99.75% gewijzigd
Je weet zeker dat het echt was?
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
08-10-2019 21:21
Je weet zeker dat het echt was?
Ja heel zeker. Weet ook nog wat ie aanhad (blauw ziekenhuispak) en dat ie een baardje had.
-Totoro76- schreef:
08-10-2019 21:23
Ja heel zeker. Weet ook nog wat ie aanhad (blauw ziekenhuispak) en dat ie een baardje had.
Maar ik bedoel: je weet zeker dat het geen waan/droom/oid was.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
08-10-2019 21:24
Maar ik bedoel: je weet zeker dat het geen waan/droom/oid was.
Ik ben er zeker van.
Mss voelen of je voeten warm waren. Geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
08-10-2019 21:26
Mss voelen of je voeten warm waren. Geen idee.
Dat zou kunnen inderdaad. Ik dacht misschien wil hij me bij laten komen door mijn lichaam te stimuleren.
Maar na zoveel jaar later denk ik hier nog soms aan.
Nu mijn kinderen dezelfde leeftijd bereiken bijvoorbeeld.
Misschien had je geschreeuwd van pijn oid.
Ik werd op een gegeven moment wakker met een spuugbakje op mijn borst. Maar ik had er volgens mij niet om gevraagd, volgens de zusters wel.
-Totoro76- schreef:
08-10-2019 21:26
Ik ben er zeker van.
In mijn verkoeverkamer liepen konijnen. Daar was ik ook heel zeker van. Nu is jouw herinnering natuurlijk realistischer, maar na een narcose zien mensen vaak rare dingen. Je komt er dus nooit meer achter of het echt was.
Alle reacties Link kopieren
Fruity-Pebbles schreef:
08-10-2019 21:31
Misschien had je geschreeuwd van pijn oid.
Ik werd op een gegeven moment wakker met een spuugbakje op mijn borst. Maar ik had er volgens mij niet om gevraagd, volgens de zusters wel.
Dan nog vreemd om mijn been te strelen. Achteraf gezien dan.
Maar misschien was het gewoon een lieve verpleegkundige.
Geen idee.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
08-10-2019 21:32
In mijn verkoeverkamer liepen konijnen. Daar was ik ook heel zeker van. Nu is jouw herinnering natuurlijk realistischer, maar na een narcose zien mensen vaak rare dingen. Je komt er dus nooit meer achter of het echt was.
Mijn moeder zag rijen met bedjes
Mijn dochter meerdere klokken
-Totoro76- schreef:
08-10-2019 21:35
Dan nog vreemd om mijn been te strelen. Achteraf gezien dan.
Maar misschien was het gewoon een lieve verpleegkundige.
Geen idee.
Maar je denkt aan iets seksueels?
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
08-10-2019 21:32
In mijn verkoeverkamer liepen konijnen. Daar was ik ook heel zeker van. Nu is jouw herinnering natuurlijk realistischer, maar na een narcose zien mensen vaak rare dingen. Je komt er dus nooit meer achter of het echt was.
Oei 🤣
Nee ik kom hier nooit meer achter.
Maar ik ben echt zeker hiervan.
De verkoeverkamer en de geluiden waren de 1e keer exact hetzelfde als toen ik de 2e keer wakker werd.
Terwijl dit de 1e keer was dat ik ooit wakker werd op een verkoeverkamer.
-Totoro76- schreef:
08-10-2019 21:35
Dan nog vreemd om mijn been te strelen. Achteraf gezien dan.
Maar misschien was het gewoon een lieve verpleegkundige.
Geen idee.
Na een narcose ben je echt van de wereld. Het kan zeker zo zijn dat je het verbeeld hebt en hij je been bijvoorbeeld aanraakte omdat hij iets controleerde.
Ik zeg niet dat het niet zo is, maar na een narcose en zeker war jaren later kan je niet zeker zijn dat iets zo is geweest.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
08-10-2019 21:36
Mijn moeder zag rijen met bedjes
Mijn dochter meerdere klokken
Ik zag verder niks "geks".
Ik werd wakker doordat hij mijn been streelde.
Mss had je gezegd dat je bang was en probeerde hij je gerust te stellen? Ik heb geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk denk ik dat je je aanstelt.

Meerdere hebben aangegeven dat ze vreemde dingen hebben gezien. Tel daarbij op dat het nu zoveel jaar later is.
Wat wil je horen van het forum?
Misschien had hij net je katheter gecontroleerd of zo? Geen idee. Zo'n verpleger zit elke dag aan patiënten, mannen en vrouwen, aan hun benen, armen, genitalien. Dat is doorgaans zijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
08-10-2019 21:37
Maar je denkt aan iets seksueels?
Ik dacht toen dat ik het raar vond.
Nu zoveel jaren later voel ik me er ongemakkelijk door.
Maar misschien was/is dit de normale gang van zaken om iemand weer wakker te maken.
Ik lag naakt in de verkoeverkamer op een bed zonder laken of deken over me heen. Iedereen kon me dus zien.
Helaas was dat wel echt.

Het strelen, ga er maar vanuit dat het hoogstwaarschijnlijk was om je gerust te stellen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook eng, als je herinnert dat er iemand aan je zat, toen je zo kwetsbaar was, maar je komt nooit meer te weten hoe het nou echt zat.

Verkoeverkamers zijn meestal niet de meest afgelegen hoekjes. Het is rustig, maar wel een komen en gaan van mensen en verpleging. Niet echt een plek om iemand aan te randen.

Probeer er een positieve logische verklaring voor te bedenken. Bijvoorbeeld 'je lag onrustig te dromen en hij wilde je geruststellen'
Alle reacties Link kopieren
Fruity-Pebbles schreef:
08-10-2019 21:39
Na een narcose ben je echt van de wereld. Het kan zeker zo zijn dat je het verbeeld hebt en hij je been bijvoorbeeld aanraakte omdat hij iets controleerde.
Ik zeg niet dat het niet zo is, maar na een narcose en zeker war jaren later kan je niet zeker zijn dat iets zo is geweest.
Het zit nog zo helder in mijn hoofd.
Ook omdat ik het toen in mijn dagboek had geschreven.
Maar misschien was ie inderdaad wat aan het controleren.
Alle reacties Link kopieren
Arm strelen, been, niks geks aan hoor. Ze kunnen je moeilijk een klap in je gezicht geven om je bij te laten komen :D
Bij mij hadden ze mijn polsen vast. En ze hebben me heus niets aangedaan hoor :) Je doet rare dingen als je uit je narcose komt.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
08-10-2019 21:40
Mss had je gezegd dat je bang was en probeerde hij je gerust te stellen? Ik heb geen idee.
Dat zou ook kunnen inderdaad.
En wat wil je ermee doen als het. Klopt wat je denkt? Ik denk dat je beter kunt proberen het los te laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven