Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
09-10-2019 19:06
Je komt hier eigenlijk weinig anders doen dan mensen wijzen op hun feilen. Als het de spelling niet is dan is het wel dat ze posten over dingen die jij niet interessant vindt, maar goed is het nooit. Ik kon er altijd wel om lachen maar die nodeloze sneer tegen Benmamma is er voor mij ver over. Dat mens post hier verdorie gewoon ontopic, want ze praat na, en nog is het niet goed. Moeten we nou ook al bij jou gaan informeren hoe lang je na mag praten?
Dat is toch geen sneer? Ik zeg gewoon dat dat grapje nu wel uitgekauwd is. Niks meer niks minder.

En ik blijf het zonde vinden dat napraat voor geneuzel wordt gebruikt maar de rest blijkbaar niet. Jammer. En de spelling corrigeren kun je toch ook niet meer serieus nemen? Hier is het in ieder geval meestal niet serieus bedoeld.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Friet met frikandel satésaus.
Nouschi schreef:
09-10-2019 19:17
Dat is toch geen sneer? Ik zeg gewoon dat dat grapje nu wel uitgekauwd is. Niks meer niks minder.

En ik blijf het zonde vinden dat napraat voor geneuzel wordt gebruikt maar de rest blijkbaar niet. Jammer. En de spelling corrigeren kun je toch ook niet meer serieus nemen? Hier is het in ieder geval meestal niet serieus bedoeld.
Wat valt er dan nog na te praten? En zoals elke keer weer: zodra dat wel het geval is gebeurt dat vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
09-10-2019 19:15
Heb je eerlijk gezegd wel gelijk in.
Nou dan ben je de enige die het met me eens is :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
09-10-2019 18:49
Ik gok, even voor mijn beurt, dat Benmama dat wel vaker dan alleen daar heeft gehoord. Niet iedereen kan dat zo gemakkelijk naast zich neerleggen.
Ik hoor dat Idd zeer regelmatig en naast me neerleggen daar is nog veel winst te behalen. Absoluut geen sterk punt van mij.

Maar ik vind wel dat Nouschi een punt heeft. Heb ik ook toegegeven voordat ik jullie reacties las.

Ik ging wel echt ff slapen trouwens ;-D
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
09-10-2019 19:19
Wat valt er dan nog na te praten? En zoals elke keer weer: zodra dat wel het geval is gebeurt dat vanzelf.
Ook weer waar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
09-10-2019 19:15
Sla met excuusfriet.
Excuus friet? Dat klinkt verdomd lekker..
Is het friet gehaald omdat je krap in tijd zit ofzo?

Ik vind mooi woord. Excuusfriet.
Nouschi schreef:
09-10-2019 19:17
Dat is toch geen sneer? Ik zeg gewoon dat dat grapje nu wel uitgekauwd is. Niks meer niks minder.

En ik blijf het zonde vinden dat napraat voor geneuzel wordt gebruikt maar de rest blijkbaar niet. Jammer. En de spelling corrigeren kun je toch ook niet meer serieus nemen? Hier is het in ieder geval meestal niet serieus bedoeld.
Ik heb het niet als sneer ervaren. Middagslaapje heeft me goed gedaan denk ik :P

Wel lief dat van diegenen die voor mij opkwamen.
Dank.
Nouschi schreef:
09-10-2019 19:20
Nou dan ben je de enige die het met me eens is :proud:
Ja las het, na mijn reactie overigens.

Het was niet de meest originele opmerking van 2019 ;-D
Alle reacties Link kopieren
Pompoensoep met stokbrood.

Ben alleen de zoete aardappel vergeten dus hij is iets minder gebonden dan de bedoeling was.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
09-10-2019 19:31
Ja las het, na mijn reactie overigens.

Het was niet de meest originele opmerking van 2019 ;-D
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
benmamma schreef:
09-10-2019 19:31
Ja las het, na mijn reactie overigens.

Het was niet de meest originele opmerking van 2019 ;-D

Ach, wat dat betreft zijn de orginele opmerkingen al lang op :P .
Of ik zit hier te lang, dat kan natuurlijk ook, maar ik lees echt zelden meer wat nieuws.
Afgezien van af en toe een goeie trol is er weinig reuring meer.
Alle reacties Link kopieren
Gegeten bij de Indo.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
09-10-2019 19:29
Ik heb het niet als sneer ervaren. Middagslaapje heeft me goed gedaan denk ik :P

Wel lief dat van diegenen die voor mij opkwamen.
Dank.

Gelukkig maar :bigkiss:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Erwtensoep
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
09-10-2019 19:43
Gegeten bij de Indo.
Lekker wat heb je daar gegeten?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
09-10-2019 19:15
Nou ja, ik ook!
Ik krijg het aangeleverd, dus niet zelf bedacht.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook pompoensoep gemaakt voor de lunch en zit nu aan de courgettini.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Couscous, ratatouille, merguez.
Solomio schreef:
09-10-2019 19:51
Ik krijg het aangeleverd, dus niet zelf bedacht.
Nog beter.
Ik heb ineens besloten dat ik morgen zuurkool ga eten, met (vega)worst :cheer2:

Leve het geneuzel.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
09-10-2019 20:09
Ik heb ineens besloten dat ik morgen zuurkool ga eten, met (vega)worst :cheer2:

Leve het geneuzel.
Van welk merk is die vegaworst?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
09-10-2019 20:17
Van welk merk is die vegaworst?
Ik vind die van Garden Gourmet het lekkerst (en die is ook nog eens best betaalbaar). Maar er zijn er nog veel meer: van de Vegetarische Slager en Unox en Valess... het is ook een beetje een kwestie van uitproberen.
Lady*Voldemort schreef:
09-10-2019 20:21
Ik vind die van Garden Gourmet het lekkerst (en die is ook nog eens best betaalbaar). Maar er zijn er nog veel meer: van de Vegetarische Slager en Unox en Valess... het is ook een beetje een kwestie van uitproberen.
Die van Unox vond ik echt niet lekker.
Suðri schreef:
09-10-2019 20:22
Die van Unox vond ik echt niet lekker.
Nee ik ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven