Moeder is verliefd op een ander

08-10-2019 17:43 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,
Ik zit met probleem. Het zit zo.

Ik woon samen met mijn zusje en ouders in huis. Na mijn mening zijn mijn ouders gewoon gelukkig samen. Maar blijkbaar niet genoeg. ‘S avonds zitten we altijd met z’n allen in de woonkamer. En de laatste tijd zit mijn moeder heel veel achter haar telefoon. Nu is het zo dat ze de hele tijd aan het grijnzen is en fronzen. Prima misschien krijgt ze een leuke foto binnen, maar niet de hele avond neem ik aan. Als ik op bed ga dan geef ik mijn ouders een kus en ga dan naar boven. Toevallig zag ik dat ze met een 1 of andere vent aan het appen was. ‘ ik kan de verleiding niet weerstaan’ en ‘ ik wil je strelen’ of ‘ ik wil je zien schat’. En ik weet het het is niet netjes om mee te kijken met iemand anders. En nu ben ik nog stommer geweest en heb in haar telefoon gekeken en wat ik toe allemaal las. Ze spreek regelmatig met hem af. Ik barste in tranen uit ik zit nu al een paar dagen met buikpijn en pieker er over als ik wil gaan slapen. We hebben het niet breed thuis. We wonen in een vrijstaand huis. En ik weet als mn ouders uit elkaar gaan dat we moeten verhuizen en dat we de paarden weg moeten doen en dat wil ik echt niet. En wat als papa hier achter gaat komen.

Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Heeft iemand tips of weet wat ik moet doen?
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het hek open gedaan?


TO wie weet hebben je ouders dit gewoon besproken?
En anders eerst eens aan je moeder vragen hoe het zit zonder conclusies te trekken....ouders zijn ook net mensen.
Hoe oud ben je overigens TO?
Niet breed, paarden, vrijstaand huis :rofl:

Mooi, mooi, nog een vlucht geboekt binnenkort?
Alle reacties Link kopieren
en voor jouw mening?
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was zou ik proberen te achterhalen wie de bewuste minnaar van je moeder is. Hem dan confronteren met zijn daden en aangeven dat als hij zo door gaat dat jij je paarden moet verkopen dus dat hij nu moet stoppen met het bevredigen van ons mam.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-10-2019 18:38
Niet breed, paarden, vrijstaand huis :rofl:

Mooi, mooi, nog een vlucht geboekt binnenkort?

😂😂😂
Ik zou me eerder zorgen maken over papa. Ieder normaal mens droogt spontaan op van opmerkingen als 'ik wil je strelen', dus je moeder ook. De kans dat papa binnenkort vreemd gaat is daarom heel wel aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
niet breed als je paarden hebt, is ook lichtelijk overdreven, paardensport is een van de duurste hobby's dat je kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
sommige koppels zijn sterker als de een van beide minnaar heeft.
Alle reacties Link kopieren
Een vrijstaand huis is natuurlijk wel het teken dat jullie het niet breed hebben.. Verder zijn paarden ook voor arme mensen.
Hoop dat je nog jong bent en dat je nog niet begrijpt wat niet breed hebben eigenlijk is.

Verder ga nooit in je moeders telefoon neuzen. Wie weet hebben ze wel afspraken onderling en daarbij is dat iets tussen je ouders en niet tussen jou en je ouders
Alle reacties Link kopieren
Is dit fake ? Vind het slecht verzonnen dan .
Hoe jong is iemand die de term we hebben het niet breed kent en zich meer zorgen maakt om wat ze kwijt raakt materieel dan dat haar ouders uit elkaar gaan..?
Als het wel echt is wens ik je sterkte toe ,met àlles.. zo leer je al jong dat geld en materiaal niet gelukkig maakt .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-10-2019 18:38
Niet breed, paarden, vrijstaand huis :rofl:

Mooi, mooi, nog een vlucht geboekt binnenkort?
Doe niet zo dom joh! Niet iedereen in een vrijstaand huis met paarden is per definitie rijk. Ik woon in een plattelandsgemeente waar veel mensen wonen in een vrijstaand huis(je). Een oude boerderij die van generatie op generatie in de familie zit. Daar zit dan een plak grond bij en daar kunnen ze dan hun eigen paarden houden. Die zijn heus niet rijk hoor! Verkijk je daar niet op!
Tinkerbell1988 schreef:
08-10-2019 18:56
niet breed als je paarden hebt, is ook lichtelijk overdreven, paardensport is een van de duurste hobby's dat je kunt hebben.
Zoveel buitenstaanders die denken dat mensen met paarden per definitie rijk zijn. Is ECHT niet zo. Zelfs niet als ze hun paard ergens in pensionstalling hebben (wat doorgaans duurder is dan aan huis).


TO, je hebt het recht om jouw moeder daarop aan te spreken en vragen hoe de vork in de steel zit. Het is namelijk zo dat een eventuele verhouding ook consequenties heeft op jóuw leven.
Alle reacties Link kopieren
To heeft daar helemaal geen recht op. Moeder hoeft het niet eens te delen. Wie weet hebben vader en moeder wel een open relatie. Je bent hun kind en hoeft dus niet alles te weten.
Als To er al zo snel achter komt als het vreemdgaan is, dan zal de vader heus niet achter blijven.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-10-2019 18:38
Niet breed, paarden, vrijstaand huis :rofl:

Mooi, mooi, nog een vlucht geboekt binnenkort?
Dit verhaal heeft een hoog Tina gehalte.
Ook met paarden, vrijstaand huis, affaires hier en daar....
Temptation Tina.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Tijdens net geven van een kus ben jij in staat drie complete zinnen te lezen van een telefoonscherm ? Of heb je al eerder stiekem in haar telefoon gekeken ?
Je moeder gaat misschien vreemd en jij maakt je meteen druk om materiële zaken die je mogelijk kwijtraakt?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-10-2019 18:38
Niet breed, paarden, vrijstaand huis :rofl:

Mooi, mooi, nog een vlucht geboekt binnenkort?
in noorwegen zijn de huizenprijzen lager
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
08-10-2019 20:56


TO, je hebt het recht om jouw moeder daarop aan te spreken en vragen hoe de vork in de steel zit. Het is namelijk zo dat een eventuele verhouding ook consequenties heeft op jóuw leven.
absoluut niet!
TO zou haar moeder kunnen vragen, hoe het zit. Maar als kind heb je niet het recht je ouders ergens op aan te spreken.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
10-10-2019 09:27
Je moeder gaat misschien vreemd en jij maakt je meteen druk om materiële zaken die je mogelijk kwijtraakt?
dat is de leeftijd he?
lilalinda schreef:
10-10-2019 09:31
absoluut niet!
TO zou haar moeder kunnen vragen, hoe het zit. Maar als kind heb je niet het recht je ouders ergens op aan te spreken.
Want?
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
10-10-2019 19:19
Want?
Omdat je er bij betrokken bent. Omdat eventuele gevolgen ook voor de kinderen zijn. En ze mee mogen opdraaien voor alle ellende.
Als ik zou weten dat mijn moeder had rondgesletterd met iemand anders dan haar man, zou ik haar daar zéker op aanspreken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven