Wonen in Den Haag Laan van NOi

08-10-2019 22:42 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,
Ik wil graag in Den haag wonen en ik werk in Amsterdam. Ik heb een gezin en mijn baby is 8 maanden. Mijn budget is rond 3.5 ton. Nu ken ik wel de wijken in Den haag maar omdat ik in Amsterdam werk, moet ik wel heel dichtbij station wonen. Opties zijn Den haag centraal of Den Haag laan van noi. Ik ken laan van noi niet en ik wilde vragen of jullie jullie ervaringen kunnen delen over de buurt. Kennen jullie misschien mensen die daar wonen? Wat is hun ervaring? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Als er vragen zijn, hoor ik het heel graag. Alavst bedankt,
Lotus
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers, ik heb dit huis gevonden in voorburg, dichtbij station laan van noi, alleen ik ken voorburg dus niet en dit huis staat al 2 maanden te koop wat ik heel lang vind. sid it een goede wijk? kent iemand deze buurt? alvast hartelijk dank
link:
https://www.funda.nl/koop/voorburg/appa ... traat-223/
Alle reacties Link kopieren
Wangzakeekhoorn schreef:
10-10-2019 07:19
Hoi Lotus,

Ik denk dat er, afhankelijk van jullie woonwensen, prima mogelijkheden zijn rondom NOI aan de Leidschendam/Voorburg kant. Kijk hierbij ook even een paar tram/RR haltes bij NOI vandaan.
Je mag mij evt een pb sturen.

Groetjes
Beste, in voorburg heb ik dit huis gezien, alleen het staat wel 2 maanden te koop wat echt lang is.... ik zit te denken of dit wel een goede buurt is?
https://www.funda.nl/koop/voorburg/appa ... traat-223/
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
08-10-2019 23:46
In oost zit je een stuk verder van het station en het centrum. Verder staat er sowieso weinig te koop en wordt bijna alles (soms ver) boven de vraagprijs verkocht.
hoi SallySpectra,
ik heb dus dit huis gezien in Voorburg alleen het staat wel 2 maanden te koop, ken je beetje voorburg?
https://www.funda.nl/koop/voorburg/appa ... traat-223/
Alle reacties Link kopieren
Het huis heeft een rare vormgeving (loopt schuin in een punt naar achteren) en heeft aan de ene kant de A12 lopen, en vlak er achter de trein..... Ik vrees dat het zo lang te koop staat omdat de prijs aan de hoge kant is voor wat je er voor krijgt. Er moet best wat aan gebeuren (het ziet er heel uit, maar die tegeltjes zien er wel oud uit, is aan smaak onderhevig) en je hebt dus best kans dat je zowel de snelweg als de trein hoort.... Mijn keus zou het niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
11-10-2019 14:17
Het huis heeft een rare vormgeving (loopt schuin in een punt naar achteren) en heeft aan de ene kant de A12 lopen, en vlak er achter de trein..... Ik vrees dat het zo lang te koop staat omdat de prijs aan de hoge kant is voor wat je er voor krijgt. Er moet best wat aan gebeuren (het ziet er heel uit, maar die tegeltjes zien er wel oud uit, is aan smaak onderhevig) en je hebt dus best kans dat je zowel de snelweg als de trein hoort.... Mijn keus zou het niet zijn.

Met de geluidsoverlast zal het denk ik wel meevallen, maar eens met de rest wat je zegt. Bovendien zijn het kleine propperige straatjes, weinig parkeergelegenheid. Nee, mijn keus zou het ook niet zijn.
.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
11-10-2019 14:17
Het huis heeft een rare vormgeving (loopt schuin in een punt naar achteren) en heeft aan de ene kant de A12 lopen, en vlak er achter de trein..... Ik vrees dat het zo lang te koop staat omdat de prijs aan de hoge kant is voor wat je er voor krijgt. Er moet best wat aan gebeuren (het ziet er heel uit, maar die tegeltjes zien er wel oud uit, is aan smaak onderhevig) en je hebt dus best kans dat je zowel de snelweg als de trein hoort.... Mijn keus zou het niet zijn.
Hoi Irish, heel erg bedankt voor de reactie, je hebt gelijk, zoo dichtbij snelweg en trein hoeft ook weer niet.
Ken je misschien deze wijk in voorburg? misschien als ik andere huizen zie heb ik wat informatie over de wijk.
Alvast bedankt,
Lotus
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
11-10-2019 14:22
Met de geluidsoverlast zal het denk ik wel meevallen, maar eens met de rest wat je zegt. Bovendien zijn het kleine propperige straatjes, weinig parkeergelegenheid. Nee, mijn keus zou het ook niet zijn.
heel erg bedankt voor je reactie. Wijk ken ik verder niet, moet even informatie verzamelen nog. als je wijk kent, alle tips zijn welkom :)
Alle reacties Link kopieren
Lotus139 schreef:
11-10-2019 14:23
Hoi Irish, heel erg bedankt voor de reactie, je hebt gelijk, zoo dichtbij snelweg en trein hoeft ook weer niet.
Ken je misschien deze wijk in voorburg? misschien als ik andere huizen zie heb ik wat informatie over de wijk.
Alvast bedankt,
Lotus
kijk Irish. ook zo een huis volgens mij
https://www.funda.nl/koop/voorburg/appa ... traat-130/
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de wijk daar prima. Maar ook dit huis; die vorm.... Je gaat je kapot ergeren aan hoeken waar je níets mee kunt.... En het is echt een piepkleine woonkamer.... Om over die badkamer maar te zwijgen.
Wederom veel te veel geld voor wat je er voor krijgt ;)

Maar Voorburg is over het algemeen niet heel erg goedkoop. Wel leuk wonen :)

Ik denk dat nu gewoon geen goed moment is om een leuk en betaalbaar huis te vinden.....
Lotus139 schreef:
11-10-2019 14:26
kijk Irish. ook zo een huis volgens mij
https://www.funda.nl/koop/voorburg/appa ... traat-130/
Ik weet niet wat jouw max is qua budget, maar ik kan je verzekeren dat dit huis voor meer dan de vraagprijs verkocht gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
11-10-2019 14:17
Het huis heeft een rare vormgeving (loopt schuin in een punt naar achteren) en heeft aan de ene kant de A12 lopen, en vlak er achter de trein..... Ik vrees dat het zo lang te koop staat omdat de prijs aan de hoge kant is voor wat je er voor krijgt. Er moet best wat aan gebeuren (het ziet er heel uit, maar die tegeltjes zien er wel oud uit, is aan smaak onderhevig) en je hebt dus best kans dat je zowel de snelweg als de trein hoort.... Mijn keus zou het niet zijn.
Op zich heb je van beiden weinig last. Wijk is redelijk ongeveer als bezuidenhout-midden. Indeling van het huis is raar net als de tuin.
Alle reacties Link kopieren
Lotus139 schreef:
11-10-2019 14:26
kijk Irish. ook zo een huis volgens mij
https://www.funda.nl/koop/voorburg/appa ... traat-130/
Dit huis gaat voor minimaal 375 weg. Heeft meer potentie dan het andere.
Alle reacties Link kopieren
Voorburg Noord is prima wonen, de wijk is er afgelopen 10 jaar gigantisch op vooruit gegaan (hangjongeren problemen zijn goed aangepakt e.d.), alleen zijn de prijzen lekker meegestegen met de kwaliteit van wonen. Qua uitvalsvoorzieningen is het echt top, vlak bij NOI zitten geeft veel flexibiliteit, en ook met de auto zit je zo op de snelweg. Centrum Den Haag is zelf lopend nog prima te bereiken.
Het enige waar ik op dit moment bang voor zou zijn, is dat je als je koopt tegen de huidige prijzen, je mogelijk later onder water komt te staan. Ter vergelijking, 10 jaar geleden gingen de klusappartementen in die wijk voor tussen de 125-150k weg, en zelfs een benedenwoning met tuin was nog te doen onder de 2 ton.
Alle reacties Link kopieren
En in de Dreven en Gaarden? Daar heb je echt wel een leuk huis voor jouw budget. Je kunt dan met de tram naar CS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven