Efteling hotel

13-10-2019 20:29 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort met mijn dochter een weekendje naar de Efteling en dan overnachten in dat hotel daar en ik vraag me één ding af: mag je 's avonds ook met de auto van het park af om ergens wat te gaan eten (ik denk dat ik na een hele dag Efteling wel even moet bijkomen...) of moet je dan weer een nieuwe parkeerkaart kopen bij terugkomst?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Ja tuurlijk, en nee je hoeft geen parkeerkaart te kopen. Wij eten altijd wat bij Bosrijk.
Veel plezier
Als je overnacht dan staat je auto op de parkeerplaats bij het hotel. Dan krijg je een kaart die je neer moet leggen in je auto. Je kunt dus gewoon van de parkeerplaats af.
Alle reacties Link kopieren
Als je in het hotel logeert mag je de auto op de parkeerplaats van het hotel zetten. He hoeft geen patkeergeld te betaken en je mag gewoon weg en weer terugkomen
Ik zou ze zeggen, bel ze even.
Ze zijn tot 22.30 bereikbaar.

Telefoonnummer: +31 (0)416 537 777
Alle reacties Link kopieren
Je kunt dan ook gebruik maken van de aparte hotelingang voor eftelinggasten. Die ligt bij de speeltuin kleuterhof.
Alle reacties Link kopieren
Gasten van het Efteling Hotel hebben een eigen parkeerplaats en ingang tot het park bij het hotel. Je hoeft dus niet op de grote parkeerplaats te komen.
Alle reacties Link kopieren
Miranda_86 schreef:
13-10-2019 20:30
Als je overnacht dan staat je auto op de parkeerplaats bij het hotel. Dan krijg je een kaart die je neer moet leggen in je auto. Je kunt dus gewoon van de parkeerplaats af.
Een hele geruststelling... :yes:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
13-10-2019 20:36
Een hele geruststelling... :yes:
Het is een hotel. Geen gevangenis😁
sugarmiss schreef:
13-10-2019 21:20
Het is een hotel. Geen gevangenis😁
'We are programmed to receive.
You can check out any time you like,
But you can never leave!'
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan het, maar het restaurant en de bar in het hotek zijn ook erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
13-10-2019 21:20
Het is een hotel. Geen gevangenis😁
Ze zeggen het, maar ik vertrouw die laven voor geen meter... :proud:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
eckano schreef:
14-10-2019 21:03
Ze zeggen het, maar ik vertrouw die laven voor geen meter... :proud:
:P :P
eckano schreef:
14-10-2019 21:03
Ze zeggen het, maar ik vertrouw die laven voor geen meter... :proud:
:rofl:
Persoonlijk had ik na een dag Efteling echt geen zin meer om me nog op te doffen en een restaurant buiten de deur te gaan zoeken. Maar als je weg wilt, niemand die je tegenhoudt.

Ik vond het eten in het hotelrestaurant verrassend goed en ik ben best kritisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven