Ouders van ex vragen geld terug (Geen OP)

14-10-2019 01:39 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-10-2019 10:57
Reden: Op verwijderd
99.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat had je afgesproken over de kosten dan?
Alle reacties Link kopieren
Als jullie hadden afgesproken dat jij dat zou betalen, dan moet je dat alsnog doen. Als jullie niks hadden afgesproken en je mocht gratis mee, dan kunnen ze nu niet nog komen aanzetten met dat ze dat geld willen.
Alle reacties Link kopieren
Zie openingskoers
anoniem_362357 wijzigde dit bericht op 14-10-2019 06:26
97.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In dat geval vind ik het erg gierig van ze.
Alle reacties Link kopieren
Hmm je OP is ineens helemaal anders...
Alle reacties Link kopieren
Ze zien het nu als nutteloze investering ze laten zich wel kennen door nu het geld terug te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Dus, ondanks dat je de OP hebt veranderd, begrijp ik er uit dat je nog wel op vakantie bent geweest met je vriendin en nu is het uit en moet er betaald worden.
Tja. Eerlijk gezegd zou ik als ouder ook iemand die mijn dochter dumpt niet willen trakteren.
Of jij of zij het nu uitgemaakt heeft op de ouders zal het zo over komen. Lekker dan, eerst profiteren dan dumpen.
Praat gewoon eens met je ex en haar ouders.
linnylow schreef:
14-10-2019 02:34
Ze zien het nu als nutteloze investering ze laten zich wel kennen door nu het geld terug te vragen.
Precies dat
Kinderachtige lui

Hoe lang ben je met ze weggeweest?
Vraag een afbetalingsplan van 50 euro per maand.

Als zij idioot willen doen, zou ik me niet in 1 keer totaal laten pluimen.

Hopelijk hebben ze na maand 3 door hoe idioot ze zich hebben gedragen.



Weet hun dochter van dit gedrag?
Als dochter zou ik nog liever de helft zelf ophoesten dan dat mijn ouders op de bedeltoer gaan bij mijn ex.
Alle reacties Link kopieren
Niet betalen. Jammer voor ze maar dit is hun verlies. Ze hebben jou uitgenodigd. Dat het anders is gelopen dan jullie hadden gedacht dat is jammer maar kan gebeuren..
Wel knap dat andere forummers iets van deze OP kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
Heb idd post aangepast, wil niet herkend worden door bijv de situatie te uitgebreid te geven. Ik heb nu eigenlijk genoeg informatie en wou puur de mening van anderen.

Heb iets te veel info aangepast zie ik. Gaat om een vakantie van totaal 15 dagen. Ex weet er van doordat ik haar op de hoogte heb gesteld, vindt het zelf ook onhandig.
Alle reacties Link kopieren
VAnonymous schreef:
14-10-2019 06:22
Heb idd post aangepast, wil niet herkend worden door bijv de situatie te uitgebreid te geven. Ik heb nu eigenlijk genoeg informatie en wou puur de mening van anderen.

Heb iets te veel info aangepast zie ik. Gaat om een vakantie van totaal 15 dagen. Ex weet er van doordat ik haar op de hoogte heb gesteld, vindt het zelf ook onhandig.

Ietsjes maar.
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
14-10-2019 07:30
Ietsjes maar.
Er stond net nog een ‘hele’ OP :whoops:
¡Apagando las luces!
Jemig, zo werkt het natuurlijk niet. Open dan geen topic.
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen niet bewijzen dat jij meegegaan bent in ruil voor vaste verkering/huwelijksbeloften toch? Je kan het dus zien als een traktatie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als jij heel veel etentjes, vakanties, bloemen en kaartjes voor concerten betaalt uit liefde voor je vriendin dan kan jij dat niet terugvorderen als ze toch maar van de verkering afziet later. Zou wat moois zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
En weg is de OP

Open dan geen topic!
Alle reacties Link kopieren
aloha66 schreef:
14-10-2019 02:40
Dus, ondanks dat je de OP hebt veranderd, begrijp ik er uit dat je nog wel op vakantie bent geweest met je vriendin en nu is het uit en moet er betaald worden.
Tja. Eerlijk gezegd zou ik als ouder ook iemand die mijn dochter dumpt niet willen trakteren.
Of jij of zij het nu uitgemaakt heeft op de ouders zal het zo over komen. Lekker dan, eerst profiteren dan dumpen.
Praat gewoon eens met je ex en haar ouders.
Als zij het heeft uitgemaakt slaat het toch nergens op als het zo overkomt?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven