Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.


Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.



Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:


Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Alle reacties Link kopieren
Essence waterproof gebruik ik bij regenachtige dagen en wanneer ik zwem. De gewone dagelijks. Blijft goed zitten! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de foundation palette binnen

Afbeelding

Hij ziet er goed uit, hopelijk werkt het goed anders heb ik nog tientallen foundation...
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een mini settingspray van NYX erbij gekregen en dat ga ik dan ook gebruiken.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik ook pas gekocht en 1x opgedaan, hij werkt goed en wimpers waren bijna net zo lang en mooi als de normale. (Groene)

Afbeelding
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga die eyeliner eens testen. Bedankt voor de tip.

Ik gebruik geen foundation.
Alle reacties Link kopieren
@Jane-ICE: ik zou ook voldoende sponsjes meenemen (van die beautyblenderdingen). Dan kun je laagje voor laagje werken, want afhalen is best een gedoe als het too much is.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
12-10-2019 16:45
@Jane-ICE: ik zou ook voldoende sponsjes meenemen (van die beautyblenderdingen). Dan kun je laagje voor laagje werken, want afhalen is best een gedoe als het too much is.
Bedankt voor je waardevolle advies.🌹
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje;

Morgen ga ik inmiddels precies 1 week overleden moeder opmaken.

Zal ik dagcreme en primer opdoen voor de foundation of heeft dat geen zin? Ik kon geen info vinden op internet.
Prrrr, mauw miawwwww.
Lieve Jane-Ice, gecondoleerd. Ik wens dat het een mooi afscheid wordt van je moeder, ook voor je verdere familie.

:rose:
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
12-10-2019 18:44
Vraagje;

Morgen ga ik inmiddels precies 1 week overleden moeder opmaken.

Zal ik dagcreme en primer opdoen voor de foundation of heeft dat geen zin? Ik kon geen info vinden op internet.
Ik denk dat het misschien wel handig is, zodat de foundation beter glijd. Maar in deze situatie; ik zou het echt niet weten, hoe dat werkt.. Heel veel sterkte morgen :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Jane. Mooi dat je dit doet en sterkt de komende dagen. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
12-10-2019 18:44
Vraagje;

Morgen ga ik inmiddels precies 1 week overleden moeder opmaken.

Zal ik dagcreme en primer opdoen voor de foundation of heeft dat geen zin? Ik kon geen info vinden op internet.
Mijn vriendin deed dit: schoonmaken, dan soort (dag)crème (was niet oliehoudend) en dan oliehoudende/waterproof foundation (ook gebruikt voor littekens e.d.). Na alle make-up goed afpoederen en setting spray (zij gebruikte water). Dan met een tissue controleren of het niet meer afgeeft.

Succes, het is fijn als je dat voor je moeder kunt doen.

Edit: en deppen, nooit vegen, de huid is kwetsbaar.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames voor jullie lieve berichtjes. :redrose:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
13-10-2019 11:48
Mijn vriendin deed dit: schoonmaken, dan soort (dag)crème (was niet oliehoudend) en dan oliehoudende/waterproof foundation (ook gebruikt voor littekens e.d.). Na alle make-up goed afpoederen en setting spray (zij gebruikte water). Dan met een tissue controleren of het niet meer afgeeft.

Succes, het is fijn als je dat voor je moeder kunt doen.

Edit: en deppen, nooit vegen, de huid is kwetsbaar.

Ik wachtte stiekem al op je bericht.
Mijn dank is groot.🙏🏼
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
hoe is het gegaan?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het goed is gegaan Jane. En dat het je een stukje verwerking heeft gegeven. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Kleine update;

Mijn moeder zag er heel vredig en goed uit. Ze had amper make up nodig maar toch wenkbrauwen bijgetekend en een likje foundation opgedaan, beetje blush en lippenstift.
Het was heel fijn om dat voor mijn moeder te kunnen doen...

Uitvaart/ afscheid was zeer prachtig en ik heb er echt vrede mee.

Bedankt dames voor jullie steun :redrose:
jane-ice wijzigde dit bericht op 15-10-2019 12:08
0.85% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
:hug: Jane
Alle reacties Link kopieren
vind het heel knap van je Jane-Ice... en fijn dat het mooi was allemaal.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
:redrose:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Beauties, gewoon doorgaan over make up praten hoor. Ik lees lekker mee! :heart:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het goed ging lieve Jane. En eigenlijk ook wel dat je zoiets durft. Misschien stom om te zeggen, maar ik weet niet of ik zoiets zou kunnen. Vrees dat ik het eng zou vinden. Sterkte met de rouw.. Voor jou en ook je vader.
Alle reacties Link kopieren
Deze tarte bestelling binnengekomen; Afbeelding Zo mooi, die verpakkingen. De poreless primer nog niet uitgeprobeerd. Wel even op de hand uitgesmeerd. De ‘stevigste’ siliconen primer die ik tot nu toe heb tegengekomen. Een beetje een stug maar toch glad goedje. Morgen testen! En ik heb op sephora besteld; Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
16-10-2019 20:27
Fijn dat het goed ging lieve Jane. En eigenlijk ook wel dat je zoiets durft. Misschien stom om te zeggen, maar ik weet niet of ik zoiets zou kunnen. Vrees dat ik het eng zou vinden. Sterkte met de rouw.. Voor jou en ook je vader.

Dank je wel. :heart:
Mijn vriend vond het ook een beetje “raar en eng” toen ik het vertelde...het zette me wel aan het denken.
Maar angst sluit alle deuren...
Ik zou het zo weer doen, ook voor andere overledenen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
16-10-2019 20:34
Deze tarte bestelling binnengekomen; Afbeelding Zo mooi, die verpakkingen. De poreless primer nog niet uitgeprobeerd. Wel even op de hand uitgesmeerd. De ‘stevigste’ siliconen primer die ik tot nu toe heb tegengekomen. Een beetje een stug maar toch glad goedje. Morgen testen! En ik heb op sephora besteld; Afbeelding
1 woord: wauwwwww :woa:

Echt prachtig!
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ben benieuwd hoe het bevalt!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven