Meisje of jongetje?

19-10-2019 13:08 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,
Geloven jullie eigenlijk in beïnvloeding van geslacht dmv voeding voor en tijdens zwangerschap en wanneer je sex hebt enzo?
Nee.
Je had iets beter je best moeten doen op biologieles.
Nee.
Ja, veel chips = jongen
Nee, ik geloof dat niet.

Waarom wil je dit weten? Ben je bezig met een onderzoekje voor school of wil je zelf weten hoe je een jongen/meisje maakt? In dat laatste geval heb ik een tip:

Heb seks. Veel, zodat de kans aanwezig is dat je zwanger raakt. Na een positieve test ga je wachten tot de twintigwekenecho en vraag je aan de echoscopiste of je een jongen of een meisje krijgt. Daarna deel je het heugelijke nieuws met je vijftig beste vrienden die juichen en joelen als er blauwe/roze vredesduiven aan komen vliegen terwijl jij stralend en sereen de taart (met blauwe/roze vulling) aansnijdt.

Na het zien van de kleur gaat iedereen klappen en barst jij met je vijftig vrienden in tranen uit. Je had nooit verwacht een meisje/jongen te krijgen. Wat een geluk!
Alle reacties Link kopieren
Zaadcellen met een y chromosoom zijn sneller maar zwakker,zaadcellen met een x chromosoom zijn trager,maar leven wat langer.

Als je heel precies weet wanneer je eisprong is,kun je dus rekening houden met bovenstaande.

Maar het geeft natuurlijk geen garantie,je vergroot de kansen een beetje,maar hoeveel durf ik niet te zeggen

X is meisje,y is jongen.
Nee.
Wel is bet zo dat mannelijke spermacellen iets lichter zijn en daardoor sneller, maar ook kwetsbaarder. In theorie is de kans op een meisje iets groter als je sex hebt een paar dagen voor je eisprong en op een jongen als je sex hebt binnen een paar uur.
Alle reacties Link kopieren
Licht aan, dan wordt het een meisje, want dan kijk je naar het voorbeeld, zegt mijn schoonvader altijd. Misschien werkt het, waarschijnlijk niet.
Such a beautiful place to be with Friends.
50% kans dat het wél werkt........ :HA:
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
19-10-2019 13:23
Nee.
Wel is bet zo dat mannelijke spermacellen iets lichter zijn en daardoor sneller, maar ook kwetsbaarder. In theorie is de kans op een meisje iets groter als je sex hebt een paar dagen voor je eisprong en op een jongen als je sex hebt binnen een paar uur.
Precies :)
Alle reacties Link kopieren
Julia,je vraag is echt niet zo dom als sommigen je willen doen geloven hoor.
moonpoppy schreef:
19-10-2019 13:27
Julia,je vraag is echt niet zo dom als sommigen je willen doen geloven hoor.
De vraag was of mensen erin geloofden. Dat vind ik geen domme vraag of zo.
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
19-10-2019 13:29
De vraag was of mensen erin geloofden. Dat vind ik geen domme vraag of zo.
Oke ,dat is waar.

Kreeg bij deze vraag zelf het gevoel dat ze misschien een voorkeur had,maar dat kan een verkeerde invulling van mij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt niet opgelet bij biologie les. Tijdens de zwangerschap is wel dom hoor!!!
viva-amber wijzigde dit bericht op 19-10-2019 13:33
36.13% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
moonpoppy schreef:
19-10-2019 13:32
Oke ,dat is waar.

Kreeg bij deze vraag zelf het gevoel dat ze misschien een voorkeur had,maar dat kan een verkeerde invulling van mij zijn.
De antwoorden zijn wel een beetje sarcastisch, maar dat zijn dus meer domme antwoorden ;-D
Alle reacties Link kopieren
nee, en waarom zou je??
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-10-2019 13:17
Ja, veel chips = jongen
En veel chocoladekikkers -en muizen? Wat krijg je dan?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
https://www.umcutrecht.nl/nl/Nieuws/Kun ... einvloeden
S-Meds schreef:
19-10-2019 13:17
Ja, veel chips = jongen
Nee hoor, ik heb ook een meisje gekregen.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
19-10-2019 13:34
En veel chocoladekikkers -en muizen? Wat krijg je dan?
Een gekleurd kindje. Idem voor chocolademelk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat bij ons goed werkte, was tijdens de daad de hele tijd prevelen: ik wil een jongen, ik wil een jongen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
lisa_ schreef:
19-10-2019 13:35
Nee hoor, ik heb ook een meisje gekregen.
Misschien heb je niet genoeg chips gegeten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ach, er zijn genoeg mensen die nog steeds geloven dat je van de bmr- prik autisme krijgt, dus als je met een plausibel verhaal onzin verkoopt, zijn er altijd mensen die het geloven.

Als beïnvloeding door middel van voeding mogelijk is, zal het trouwens het voedingspatroon van man zijn dat moet worden aangepast. Het geslacht wordt immers bepaalt door het geslachtschromosoom in de spermacel.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-10-2019 13:36
Een gekleurd kindje. Idem voor chocolademelk.
Ohhhhh dat wordt dan awkward als het raak is hier..
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven