Xtc gebruik man (Geen OP)

20-10-2019 10:11 206 berichten
Aangepast wegens herkenbaarheid.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2019 11:12
Reden: OP verwijderd
97.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Ik zou het echt niet willen. His is nu een getrouwd man en vooral vader, daar gedraagt hij zich niet naar.
Praten, praten, praten.
Daar zou ik ook enorm van afknappen. En dat zou ik laten weten ook.
Ik vind het dan eerder wat naïef te denken dat je man op Ibiza of op een festival op een colaatje rondloopt.
Ik zou het in het buitenland wel wat minder vinden qua drugs gebruik en de strafrechtelijke consequenties.
Maar liever dat dan dat excessieve gezuip wat vele mensen het hele jaar door veel vaker doen en wat wel 'normaal' is.
Ik zou me er verder niet mee bemoeien, tenzij je er thuis last van hebt.
Ik vond de maandag/dinsdag dip bijvoorbeeld niet mijn probleem toen dit hier nog speelde en wilde daar ook geen last van hebben, het is niet het weekend feest en ik een chagrijn thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de frequentie wat je man gebruit best hoog. Mijn man gaat ook 2x in het jaar een dag met zn beste maat stappen en komt dan dronken thuis. We weten dat, daar zijn afspraken over. Maar bij jou klinkt het anders.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt eraan hoe vaak hij het gebruikt, maar als het zo nu en dan is en ik er niets van zou merken, zou ik hem het lekker laten doen. Al dat gezuip wat sommigen doen en dan ladderzat thuiskomen lijkt me erger. Maar ik zou er echt geen last van willen hebben en al helemaal niet willen dat de kinderen er ook maar iets van merken. Op Ibiza en een stuk of 3 festivals per jaar, prima, maar daar zou het dan ook wel bij moeten blijven. Bij jouw man lijkt het echter wel steeds vaker te gebeuren, daar zou ik geen zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Xtc is bij verantwoord gebruik minder schadelijk dan alcohol. Waar ik meer problemen mee zou hebben zijn zijn leugens.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Het-groepje schreef:
20-10-2019 10:55
Maar liever dat dan dat excessieve gezuip wat vele mensen het hele jaar door veel vaker doen en wat wel 'normaal' is.

Ik zou er allebei op afknappen, als ik heel eerlijk ben. Vind dronken mensen zeer, zeer onaantrekkelijk. Maar drugs gebruiken in (en dus ook meenemen naar?) het buitenland terwijl je een kind hebt, zou voor mij ook problematisch zijn. Ik zou daar wel een paar ongemakkelijke gesprekken dan wel ruzie’s voor over hebben. Doe dat dan alleen in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet: liever een paar keer per jaar een pilletje dan aangeschoten door alcohol. Je man lijkt er verantwoordelijk mee om te gaan. XTC is niet verslavend in tegenstelling tot alcohol, je wordt er gewoon heel blij van maar gaat er geen gekke dingen van doen. Wat maakt dat jij het zo veroordeeld? Dat het chemisch is? Ik betwijfel of mijn multivitamine vanmorgen minder chemisch is dan xtc... je klinkt bezorgd, betrokken en onwetend. Heb je al eens echt (onbevooroordeeld) naar je man geluisterd over wat het effect van xtc is op hem en wat hij er fijn aan vindt?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het zo’n 4 keer per jaar. Het is een lovedrug en in de partyscène een drug met de minste causaliteiten. Alcohol is eigenlijk in bepaalde maten heftiger.

Ik snap dat het in gezin setting anders over komt, zeker als je het zelf nooit hebt gebruikt.

Tegen het einde van het feest is het grotendees ook uitgewerkt. Je kind zal er niet last van hebben.. ook als het volledig werkzaam is.. zou hij hooguit knuffeliger zijn of iets

Ik zou het hem gunnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er persoonlijk op afknappen en dit echt goed met hem bespreken
Alle reacties Link kopieren
Het zou voor mij een absolute no go zijn.. ik ben enorm anti drugs. Ook al is het een paar keer per jaar, dat zou voor mij echt een reden tot relatiebreuk kunnen zijn. Mijn man weet dat ook.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
20-10-2019 10:46
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Ik zou het echt niet willen. His is nu een getrouwd man en vooral vader, daar gedraagt hij zich niet naar.
Praten, praten, praten.
Huh? Jij zou dat niet willen? Jij bent een getrouwde vrouw en moeder en Dus heeft een getrouwde man die vader is, zich te gedragen naar jouw beeld?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare reacties. 'Beter af en toe xtc dan alcohol'.
Het hoeft toch beide niet?
Net alsof niemand de realiteit nog aankan en aan de verdovende middelen moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er wat meer over lezen en er wat meer voor proberen open te staan. Dan durft hij er ook opener over te zijn en weet je meer waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
20-10-2019 11:09
Wat een rare reacties. 'Beter af en toe xtc dan alcohol'.
Het hoeft toch beide niet?
Net alsof niemand de realiteit nog aankan en aan de verdovende middelen moet.
Nee, die van jou is lekker doorsnee. Net alsof iemand die af en toe wel drinkt of slikt dus de realiteit niet aan zou kunnen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
20-10-2019 11:08
Huh? Jij zou dat niet willen? Jij bent een getrouwde vrouw en moeder en Dus heeft een getrouwde man die vader is, zich te gedragen naar jouw beeld?
Nee hoor. Er staat gewoon dat ik het niet zou willen. Mijn bescheiden mening op een forum.
En TO blijkbaar ook niet.
Wat de rest er van denkt of doet is hun zaak maar in mijn bed geen drugsgebruiker.
Verontrustend hoe 'normaal' sommige mensen xtc vinden.
Perkele schreef:
20-10-2019 11:10
Ik zou er wat meer over lezen en er wat meer voor proberen open te staan. Dan durft hij er ook opener over te zijn en weet je meer waar je aan toe bent.

Ik heb het vroeger best veel gebruikt, maar niet meer sinds ik kinderen heb. Juist omdat ik het niet vind combineren met de zorg voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
20-10-2019 11:00
Het ligt eraan hoe vaak hij het gebruikt, maar als het zo nu en dan is en ik er niets van zou merken, zou ik hem het lekker laten doen. Maar ik zou er echt geen last van willen hebben en al helemaal niet willen dat de kinderen er ook maar iets van merken.
Eens en dit is mijn mening ook
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
20-10-2019 11:11
Nee, die van jou is lekker doorsnee. Net alsof iemand die af en toe wel drinkt of slikt dus de realiteit niet aan zou kunnen.
Op je tenen getrapt? Ik ben maar een wildvreemde hoor, mijn mening hoeft je niet zo te raken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zorgelijk dat hij liegt, want wat verbergt hij dan nog meer..
Je wordt door die pil enorm knuffelig en wil maar door en door waardoor je eerder met een groepje zo lang mogelijk samenhangt dan naar een huis waar vrouw en kind nog diep in slaap op een heel ander geestelijk level leven en hij van gelijk uit een roes weer heel gek thuis zit.
Ik denk dat ie het toch af moet bouwen omdat je anders uit elkaar groeit, hij vind het wel iets te lekker en dat wil hij graag stil houden, de geestelijke verslaving eraan is best sterk.

Oh en niks bespreken zo lang hij grote pupillen heeft of tot de woensdag na het weekend, daarna is ie weer zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Het liegen zou mij het ergste steken.
Probeer er zelf eens 1.
Wie weet ga je er dan anders over denken.
;-)
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
20-10-2019 11:12
Ik heb het vroeger best veel gebruikt, maar niet meer sinds ik kinderen heb. Juist omdat ik het niet vind combineren met de zorg voor kinderen.
Ik ook, twee verschillende werelden die gewoon niet combineren.
sophiax schreef:
20-10-2019 11:04
. Je man lijkt er verantwoordelijk mee om te gaan. XTC is niet verslavend in tegenstelling tot alcohol, je wordt er gewoon heel blij van maar gaat er geen gekke dingen van doen. Wat maakt dat jij het zo veroordeeld? Dat het chemisch is? Ik betwijfel of mijn multivitamine vanmorgen minder chemisch is dan xtc... je klinkt bezorgd, betrokken en onwetend.
Serieus? Als er iemand hier onwetend klinkt ben jij het wel.
Verantwoordelijk? 3 nachten achter elkaar en gebruiken in het buitenland vind ik niet verantwoordelijk. Ook vind ik er wat van dat hij er geen afspraken met to over wil maken en dat zijn kind hem zo ziet. De mensen die ik ken die ‘verantwoordelijk’ gebruiken plannen dat en sturen hun kind een nachtje uit logeren.

Niet verslavend? Puur lichamelijk niet nee, maar maar weinig mensen houden het bij één keer: je gaat toch opnieuw opzoek naar die rush.

Je gaat er geen gekke dingen van doen? :rofl: :rofl: oh my sweet summer child.

Is jouw multivitamine minder chemisch? Ik mag t hopen. Xtc is leuk vind ik, maar absoluut troep. Je hebt er sowieso een meerdaagse kater van, als je gevoelig bent voor depressies kan dat erdoor versterkt worden en nog steeds draaien regelmatig mensen met een pil op het ziekenhuis in. Ga maar eens op de eerste hulp kijken tijdens ADE.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven