Mode & Beauty alle pijlers

Bruine coated of leerlook broek Primark???

20-10-2019 17:29 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet een hele duidelijke foto, maar heeft iemand deze broek bij Primark gezien? (Bij voorkeur in het noorden. Groningen of Zwolle). Evt Eindhoven want daar moet ik nog heen deze week.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen naar de primark. Zal voor je kijken.
ik hoop niet dat je het gaat dragen
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
20-10-2019 17:30
Ik ga morgen naar de primark. Zal voor je kijken.
Super dank je wel
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
20-10-2019 17:40
ik hoop niet dat je het gaat dragen
Sorry maar ja
misz81 schreef:
20-10-2019 17:46
Sorry maar ja
maar je ziet toch zelf ook wel dat dit een hele lelijke broek is?
Ik wilde deze ook kopen, maar heb ervan afgezien. Op 3 meter afstand al zo nep, dan liever wat meer uitgeven voor een mooiere.
Alle reacties Link kopieren
Een plastic broek heb je toch na je 1e levensjaar niet meer nodig? Of plas je nog steeds in je broek?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit toch een verschrikkelijk negatief en kinderachtig forum zo nu en dan. Voor degene die wel normaal kon reageren. Bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
JaneJane38 schreef:
20-10-2019 18:16
Ik wilde deze ook kopen, maar heb ervan afgezien. Op 3 meter afstand al zo nep, dan liever wat meer uitgeven voor een mooiere.
Ok dank je voor je reactie. Is het meer leerlook of meer een coating?? Kon het op het filmpje niet zo goed zien.
Alle reacties Link kopieren
misz81 schreef:
20-10-2019 18:31
Wat is dit toch een verschrikkelijk negatief en kinderachtig forum zo nu en dan. Voor degene die wel normaal kon reageren. Bedankt!!
Ja heel flauw. Gewoon dragen wat je leuk vind. Overigens denk ik dat ik zoiets best leuk zou vinden, een zwarte strakke coltrui erop. Mooi figuurtje en lang haar, helemaal top. :heart:
misz81 schreef:
20-10-2019 18:32
Ok dank je voor je reactie. Is het meer leerlook of meer een coating?? Kon het op het filmpje niet zo goed zien.
het is plastic dat zie je zo
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ze ook even bellen of wellicht via FB een berichtje sturen.

En smaken verschillen nou eenmaal. Pejeka's modetips zijn ook niet een ieders kopje thee.
Lady_Day schreef:
20-10-2019 18:46
Je kunt ze ook even bellen of wellicht via FB een berichtje sturen.

En smaken verschillen nou eenmaal. Pejeka's modetips zijn ook niet een ieders kopje thee.
nee Pe heeft zeker geen smaak maar snapt wel wat kwaliteit is. Deze broek heeft geen kwaliteit en doet niks voor je figuur al was je zo slank als een topmodel
Alle reacties Link kopieren
Daar gaat het toch niet om? Ik zie elke dag mensen die dingen dragen die ik zelf echt nooit zou kopen. En zo zullen anderen ook wel eens een mening hebben over de dingen die ik aanheb. TO vroeg toch niet wat wij van die broek vinden? Klaarblijkelijk vindt zij em mooi, anders was ze niet zoekende.
Alle reacties Link kopieren
Of je het nou mooi vindt of niet, bij zoiets gaat de coating er na een paar keer wassen af. Lijkt me een gevalletje goedkoop is duurkoop.
misz81 schreef:
20-10-2019 18:32
Ok dank je voor je reactie. Is het meer leerlook of meer een coating?? Kon het op het filmpje niet zo goed zien.
Het ziet eruit als plastic, coating, denk ik. Geheid slijtplekken door het fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gekeken bij het filiaal in Zwolle maar hier kon ik ze niet vinden. Wel hetzelfde achtige model maar van satijn en een lichtere kleur.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
21-10-2019 15:34
Ik heb gekeken bij het filiaal in Zwolle maar hier kon ik ze niet vinden. Wel hetzelfde achtige model maar van satijn en een lichtere kleur.
Bedankt voor t kijken 👍
misz81 schreef:
20-10-2019 17:46
Sorry maar ja
Ik heb iemand in die broek zien lopen en hij is in “het echt” nog lelijker dan op de foto. Ik zou hem niemand aanraden om te dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven