Verschillende vakantiewensen

18-10-2019 19:46 44 berichten
.
anoniem_6427338dacc28 wijzigde dit bericht op 31-03-2021 21:20
Reden: Herkenning
99.68% gewijzigd
Huisje huren en elk een vriend / vriendin laten meevragen?

Met 3 kinderen kom je zo op 6 pubers / jongeren.
Daar kan je 's avonds al eens met uitgaan wat betreft de oudste / de oudste 2 :-D.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon naar een camping gaan en met de middelste dingen gaan bekijken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Idd, naar de camping. Zwembad en vrireden voor wie dat wil. Wie niet op vrienden zit te wachten....het hoeft niet.

En dan zou ik een aantal keer met het gezin wat dingen gaan bekijken.

Zo heeft iedereen zijn zin.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-10-2019 20:07
Ik zou gewoon naar een camping gaan en met de middelste dingen gaan bekijken.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Als je naar een huisje met eigen zwembad wilt zit je toch al helemaal niet op een camping te wachten? Je zou een huisje op een park kunnen overwegen waarbij je wel een eigen zwembad/tuin hebt maar ook gezelschap op kunt zoeken. Bv op de Griekse eilanden vind je dat wel
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-10-2019 20:07
Ik zou gewoon naar een camping gaan en met de middelste dingen gaan bekijken.

Dit.

Alle wensen kunnen vervuld worden op een camping. Oudste en jongste kunnen zwemmen en omgaan met leeftijdsgenoten. De middelste hoeft heus niet sociaal te doen en daarmee ga je af en toe een uitstapje maken.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Ik zou lekker doen waar IK het meeste zin in had. De oudste mag best mee maar is ook op een leeftijd dat hij/zij eigen plan kan trekken.
Voila,
- glamping: zit tussen huisje en camping in
- animatie voor kinderen
- zwemmen
- waterfietsen of kano
- Dolfinarium, Apenheul en Walibi

https://www.glamping.nl/bestemming/bad-hoophuizen/
Alle reacties Link kopieren
Een appartementje op een vakantiepark dan heeft iedereen wat hij wil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Een luxe stacaravan op een camping? Je hebt dan geen privézwembad maar ik denk wel dat dichtste in de buurt komt van de verschillende wensen.
Een ieder kan doen waar hij/zij zin in heeft en jullie kunnen met kind 3 uitstapjes maken als de oudste en de jongste willen chillen.
"Nee" is ook een antwoord.
Degene die in een huisje wil heeft pech. Als ze straks op hun eigen wonen kunnen zo veel in een huisje gaan zitten als ze willen.
Alle reacties Link kopieren
Een ressort/grote camping met zwembaden, kinderactiviteiten en 's avonds animatie voor de oudere jeugd. Keus genoeg in de warme landen
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het ook combineren. 1 week in een huis en 1 week op de camping.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad ook voor de camping gaan en met de middelste bezienswaardigheden bezoeken.

Op de camping is er ook ruimte genoeg om niet sociaal te doen. Dan blijft ze lekker bij het huisje/de tent /caravan zitten.
We’re all mad here
Bedankt voor de reacties.
We hebben het nog een keer doorgesproken en het gaat toch een camping worden.
Maar dan wel een huisje of stacaravan met redelijk wat privacy.
Zo heeft iedereen inderdaad wat.
Ik zou een familievergadering houden en met z'n allen eens gaan bekijken wat realistisch is met het budget en de wensen.
Zo leren ze meteen rekening met elkaar te houden, met het gezin, en komen ze misschien op leuke ideeën die nog niet bedacht waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook zeggen camping met waar veel gezinnen komen. Waar jongste en oudste met elkaar, of alleen, achter kunnen blijven. En je met de middelste dingen kan doen die zij leuk vindt. De andere twee kunnen dan aanhaken als ze willen.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Misschien een rare opmerking maar wat is er mis met dat de ouders gewoon beslissen en dat de kinderen zich hebben te voegen naar wat de ouders bepalen? Mij werd nooit gevraagd wat of waar ik op vakantie wilde en het was altijd prima. Al die inspraak maar tegenwoordig.... Hoe moeten kinderen ooit leren dat er ook wel eens dingen NIET gaan zoals zij willen? Hoe moeten ze straks de echte wereld aankunnen?
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
20-10-2019 18:53
Misschien een rare opmerking maar wat is er mis met dat de ouders gewoon beslissen en dat de kinderen zich hebben te voegen naar wat de ouders bepalen? Mij werd nooit gevraagd wat of waar ik op vakantie wilde en het was altijd prima. Al die inspraak maar tegenwoordig.... Hoe moeten kinderen ooit leren dat er ook wel eens dingen NIET gaan zoals zij willen? Hoe moeten ze straks de echte wereld aankunnen?
Niks, maar er is ook niks mis met alle personen die mee op vakantie gaan om hun mening vragen.
Alle reacties Link kopieren
Lemongrass3 schreef:
20-10-2019 14:43
Bedankt voor de reacties.
We hebben het nog een keer doorgesproken en het gaat toch een camping worden.
Maar dan wel een huisje of stacaravan met redelijk wat privacy.
Zo heeft iedereen inderdaad wat.
Deden wij vroeger ook altijd! Nou hadden mijn zus en ik het geluk dat wij altijd met een ander gezin op vakantie gingen met ook kinderen van onze leeftijd. Onze ouders keken dan wel altijd goed naar de omgeving van de camping. Wij gingen namelijk ook graag kastelen, dorpjes of wat dan ook bezoeken. Je kan vaak ook mooie natuurgebieden met meren/strandjes vinden, maar dat ligt er weer aan naar welk land jullie gaan. Maar zo krijgen alle kinderen een beetje hun zin: chillen maar niet op de camping :)
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
20-10-2019 19:13
Niks, maar er is ook niks mis met alle personen die mee op vakantie gaan om hun mening vragen.
Nou ja, wel dus als ze daardoor later in het leven enorm in de knoop raken wanneer er eens een keertje iets NIET gaat zoals zij willen. Of als ze eens een keer NIET hun zin krijgen, of er wordt op het werk iets besloten ZONDER dat zij erover mogen meebeslissen. Vandaar al die jongeren tegenwoordig die helemaal niet kunnen omgaan met dat soort dingen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
20-10-2019 19:19
Nou ja, wel dus als ze daardoor later in het leven enorm in de knoop raken wanneer er eens een keertje iets NIET gaat zoals zij willen. Of als ze eens een keer NIET hun zin krijgen, of er wordt op het werk iets besloten ZONDER dat zij erover mogen meebeslissen. Vandaar al die jongeren tegenwoordig die helemaal niet kunnen omgaan met dat soort dingen.
Nou overdrijf je wel, vind je ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
20-10-2019 19:55
Nee.
Oké. Ik vind van wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven