Ik ben hopeloos verliefd!

20-10-2019 19:24 57 berichten
Op deze bank. Wat vinden jullie?

Ben bezig geweest met het opknappen van de woonkamer zoals jullie weten en nu heb ik toch de neiging om het helemaal af te maken. Mooie is dat ik een inruilpremie krijg voor mijn bank.

Het is niet alleen het model, maar vooral ook de stof waar ik als een blok voor val.

Afbeelding

Afbeelding
Ja leuk!
Hij is prachtig inderdaad.
Wij hebben een hoekbank met dezelfde soort stof. Bij ons is hij binnen een half jaar begonnen met pillen...
Marigold1986 schreef:
20-10-2019 19:26
Hij is prachtig inderdaad.
Wij hebben een hoekbank met dezelfde soort stof. Bij ons is hij binnen een half jaar begonnen met pillen...
Waar komt je bank vandaan?
Alle reacties Link kopieren
vind :cat: vast geweldig voor zn nageltjes :flag:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Cateautje schreef:
20-10-2019 19:27
Waar komt je bank vandaan?
Ikea
Mijn vorige bank was van deze stof. De kussen waren niet lekker meer maar heeft voor de rest jaaaaaarenlang trouwe dienst gedaan. De stof was allen niet mooi meer waar de kinderen er (per ongeluk) verf aan gesmeerd hadden.
Mijn zoon neemt me kwalijk dat de nieuwe bank grijs is ipv rood, maar die zat zo lekker.
Kwam van de IKEA trouwens.
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 20-10-2019 19:31
4.16% gewijzigd
moonenz schreef:
20-10-2019 19:28
vind :cat: vast geweldig voor zn nageltjes :flag:
Nope, mijn bank is ongeschonden. Balin heeft een krabcontraptie en daar ligt de grens en dat weet hij. Kwestie van opvoeden toch?
Marigold1986 schreef:
20-10-2019 19:29
Ikea
Goed om te weten, dankje! :)

Ik zou gebruik maken van de garantie.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 20-10-2019 19:34
14.83% gewijzigd
aviv_13 schreef:
20-10-2019 19:31
Mijn vorige bank was van deze stof. De kussen waren niet lekker meer maar heeft voor de rest jaaaaaarenlang trouwe dienst gedaan. De stof was allen niet mooi meer waar de kinderen er (per ongeluk) verf aan gesmeerd hadden.
Mijn zoon neemt me kwalijk dat de nieuwe bank grijs is ipv rood, maar die zat zo lekker.
Kwam van de IKEA trouwens.
Het is ook weer eens wat anders hè.

Ik heb geen Ikeaplannen. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een mooie bank, als hij tenminste ook goed bij de vloer past.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Firedragon schreef:
20-10-2019 19:34
Ik vind het een mooie bank, als hij tenminste ook goed bij de vloer past.
Wat? Jouw vloer?

Bij die van mij past het meer dan prima.
Cateautje schreef:
20-10-2019 19:31
Goed om te weten, dankje! :)
:)

Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben.
Marigold1986 schreef:
20-10-2019 19:35
:)

Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben.
Dankje!

Ik had mijn post bijgeschaafd en geschreven dat ik in jouw geval gebruik zou maken van de garantie. Mag toch niet gebeuren in een half jaar.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
20-10-2019 19:35
Wat? Jouw vloer?

Bij die van mij past het meer dan prima.
Nee jouw vloer natuurlijk :-] Bij mijn vloer zou deze kleur niet zo mooi staan. Hij zit vast heel lekker!
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Firedragon schreef:
20-10-2019 19:41
Nee jouw vloer natuurlijk :-] Bij mijn vloer zou deze kleur niet zo mooi staan. Hij zit vast heel lekker!
Hij is er in 9 kleuren.
Ja, hij ziet er heel comfortabel uit hè, met die dikke kussens. Moet er maar eens heen om er mijn bevallige achterwerk in neer te laten zijgen. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem er een beetje ouderwets uit zien. Alsof iemand hem na 20 jaar gebruiken nu te koop zet. :proud: maar ja, smaken verschillen en dat is maar goed ook. :) Hij lijkt me wel lekker zitten! :D
chocoladerijstwafel schreef:
20-10-2019 19:48
Ik vind hem er een beetje ouderwets uit zien. Alsof iemand hem na 20 jaar gebruiken nu te koop zet. :proud: maar ja, smaken verschillen en dat is maar goed ook. :) Hij lijkt me wel lekker zitten! :D
Tja, het is een klassieke bank en dat vind ik het mooist. De allerlaatste trend in huis halen zodat je na een seizoen alweer voor lul zit is weer niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een mooie warme kleur, maar wel bepalend voor de rest van je interieur. Maar daar heb je vast over nagedacht. Hoe is het verder met het klussen?
Alle reacties Link kopieren
Mooie kleur!
Oh-happy-day schreef:
20-10-2019 20:03
Ik vind het een mooie warme kleur, maar wel bepalend voor de rest van je interieur. Maar daar heb je vast over nagedacht. Hoe is het verder met het klussen?
Ik heb nu ook een kersenrode bank staan, dus ik weet hoe het eruit gaat zien. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind m mooi. Zou zoiets zo zelf kunnen aanschaffen.
pamelacourson schreef:
20-10-2019 20:13
Mooie kleur!
Ja hè? Waanzinnig mooie stof ook, ben er helemaal weg van. :D
vivapimpelmees schreef:
20-10-2019 20:19
Ik vind m mooi. Zou zoiets zo zelf kunnen aanschaffen.
Goeie smaak. :-D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
20-10-2019 20:19
Ik heb nu ook een kersenrode bank staan, dus ik weet hoe het eruit gaat zien. :)
Maar hoe is het verder met het klussen, ben je al begonnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven