Swingen, daten zonder wappen kan bijna niet meer.

21-10-2019 15:33 35 berichten
Hoi,

Op aanraden van oa swingers op deze site hebben mijn vriendin en ik ons enkele maanden geleden ingeschreven op SDC en andere sites waardoor wij in contact willen komen met andere swingers.
Het meeste maken wij gebruik van SDC.
We krijgen positieve reacties op ons profiel en zitten ook vaak te chatten etc.
De speeddates gaan voornamelijk over ontmoetingen in een club of op een tranceparty in combinatie met de gebruikelijke pillen, ballonen etc.
Ook de reacties die wij krijgen op ons profiel gaan vaak over wappen.
Wij respecteren iedereen en veroordelen niemand die seks wil combineren met drugs maar het lijkt er wel op dat niemand meer zonder kan.
Wij denken dat we meer van het swingen genieten als we het bewust meemaken en de dag erna nog weten met wie we seks hebben gehad.

Zijn wij nu zo ouwerwets in onze opvattingen of is wappen nu echt zo geweldig?
Wat oubollig, doen mensen dat nog steeds?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jullie niet bepaald ouderwets. Ik moet niks weten van drugs of swingen. En dat vind ik dus ook niet ouderwets :-D
Alle reacties Link kopieren
dedoper schreef:
21-10-2019 15:33
Wij respecteren iedereen en veroordelen niemand die seks wil combineren met drugs maar het lijkt er wel op dat niemand meer zonder kan.
Wij denken dat we meer van het swingen genieten als we het bewust meemaken en de dag erna nog weten met wie we seks hebben gehad.
Het zal zeker een extra dimensie geven. Tegelijkertijd kan ik mij niet voorstellen dat het niet zonder zou kunnen. Als je hierover begint naar mede-swingers, wat is dan hun reactie? Is het van "Ah, laat maar zitten dan, we zoeken wel een ander" of...?
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt werkelijk dat je na het slikken van iets niet meer weet met wie je de volgende dag seks hebt gehad? Wat bijzonder.

Er zijn vanzelfsprekend "wapvrije" stellen maar misschien zijn ze wat moeilijker te vinden.
Het lijkt inderdaad nogal doorsnee te zijn/worden in "the scene".
...
Alle reacties Link kopieren
Wappen moet je alleen doen met mensen die je kent en die je vertrouwt.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon in je profiel zetten dat je niet van de snoeppot bent. Volgens mij zijn er ook groepen van niet-wappers.
Well behaved women rarely make history.
FitsSprits schreef:
21-10-2019 15:37
Het zal zeker een extra dimensie geven. Tegelijkertijd kan ik mij niet voorstellen dat het niet zonder zou kunnen. Als je hierover begint naar mede-swingers, wat is dan hun reactie? Is het van "Ah, laat maar zitten dan, we zoeken wel een ander" of...?
Meestal haken ze dan af, ze vinden het toch wel echt nodig. Voor hen heeft het wel meerwaarde bij het swingen.
Als wij dan verder vragen gebruiken ze alleen drugs tijdens het swingen, thuis met alleen hun partner hebben ze het niet nodig.
Zijdus schreef:
21-10-2019 15:40
Gewoon in je profiel zetten dat je niet van de snoeppot bent. Volgens mij zijn er ook groepen van niet-wappers.
Staat in ons profiel.
We komen ook niets tekort, het is niet dat we niet daten maar merken dat het wappen steeds meer wordt.
Dat wappen zie je volgens mij vooral veel bij thuisdaters. In clubs wat minder is mijn idee.
Alle reacties Link kopieren
dedoper schreef:
21-10-2019 15:45
We komen ook niets tekort, het is niet dat we niet daten maar merken dat het wappen steeds meer wordt.
Er is dus eigenlijk geen probleem, je kwam je verbazing even melden.

Nou oké.
...
Verkeerde nick gekozen dus
Alle reacties Link kopieren
Oeh, die is diep Murr! :biggrin:
...
VelvetVolvo schreef:
21-10-2019 16:29
Dat wappen zie je volgens mij vooral veel bij thuisdaters. In clubs wat minder is mijn idee.
Met de nadruk op wat minder
Een joint roken is sowieso moeilijker in een club en met een ballon binnen wandelen wordt ook niet zo gewaardeerd maar de pilletjes en poedertjes worden toch ook in een club geslikt en gesnoven.
Murrmurr schreef:
21-10-2019 16:36
Verkeerde nick gekozen dus
:cheer: Mijn complimenten, heel diep.
Wij hebben ook niets tegen gebruikers en op SDC heten wij geen deDoper.
anoniem_64059fda820c3 wijzigde dit bericht op 21-10-2019 16:52
0.69% gewijzigd
Rooss4.0 schreef:
21-10-2019 16:34
Er is dus eigenlijk geen probleem, je kwam je verbazing even melden.

Nou oké.
Als ik een probleem had zou ik het wel vragen in de Magriet bij lieve Mona.
Alle reacties Link kopieren
dedoper schreef:
21-10-2019 16:46
Als ik een probleem had zou ik het wel vragen in de Magriet bij lieve Mona.
Margriet, Mona, Viva, voor mij allemaal 1 pot nat.

Maar goed, als je geen probleem hebt en je wilt niet oordelen, wat is dan precies je punt?
Ik krijg zelf de indruk dat je eigenlijk een levensgroot oordeel hebt en hier medestanders probeert te krijgen die jouw oordeel onderstrepen. Mag best hoor, ik vind het allemaal dikke prima maar ik zie het nut niet zo.
...
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie het al. Je wilt weten of wappen echt zo geweldig is.

Ja, dat is inderdaad heel geweldig.
...
Alle reacties Link kopieren
Swappen zal je bedoelen. Of wippen?
Als het iets anders is zou ik gewoon niet meedoen. Dat mag.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
dedoper schreef:
21-10-2019 16:46
Als ik een probleem had zou ik het wel vragen in de Magriet bij lieve Mona.
Mona is toch overleden?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Dat het wappen steeds meer wordt kan ik wel verklaren. Drugs maakt het swingen makkelijker. Grenzen vervagen, het neemt onzekerheden weg. Je kunt jezelf veel makkelijker laten gaan in zo'n setting. En je denkt er achteraf veel minder over na omdat veel van de vorige avond wazig achterblijft in het geheugen.
Symbolica schreef:
21-10-2019 19:27
Dat het wappen steeds meer wordt kan ik wel verklaren. Drugs maakt het swingen makkelijker. Grenzen vervagen, het neemt onzekerheden weg. Je kunt jezelf veel makkelijker laten gaan in zo'n setting. En je denkt er achteraf veel minder over na omdat veel van de vorige avond wazig achterblijft in het geheugen.
Ik begrijp wel waarom mensen het doen. Ik denk dat je voor een groot deel ook gelijk hebt.
Als ze het daarom doen lopen ze ook de kans dat ze dingen doen die ze eigenlijk liever niet wilde doen of achteraf spijt van hebben.
Indien dat gebeurt is het heel jammer omdat swingen heel erg lekker kan zijn en daarbij moet je jouw grenzen niet overschrijden.
Als men de grenzen wil verleggen lijkt het mij beter dat ze dat met volle verstand doen.
Maar goed, ieder zijn ding, ze zijn volwassen dus moeten ze het zelf weten.
Ik weet dat er ook genoeg swingers zijn die de drugs niet gebruiken om de seks makkelijker te maken maar gewoon omdat ze het lekker vinden. Ook prima.


Tijdens de seksuele revolutie werd er ook veel aan partnerruil etc gedaan en ook toen waren er drugs.
Zal toen ook wel tijdens seksfeestjes gebruikt zijn.
Misschien ligt het aan de tolerantie waardoor het de laatste tijd meer gebruikt word, is ook niet belangrijk.
Het valt mij gewoon op dat wappen steeds meer gebeurd, de meerderheid heeft het in hun profiel staan en de speeddates staan er mee vol.
snoopylynn schreef:
21-10-2019 18:22
Mona is toch overleden?
Vandaar dat ze niet meer gereageerd heeft.
speeddate is dus ook geen goedgekozen woord
Murrmurr schreef:
21-10-2019 21:45
speeddate is dus ook geen goedgekozen woord
Ik kom niet meer bij :worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven