Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Alle reacties Link kopieren
Ik gun mezelf( en man :P ) een paar vakanties per jaar.
Omdat ik aan 't lijnen ben en mezelf dus niet meer met 'n zak chips of ander calorierijke snacks mag belonen heb ik mezelf een gaaf strandlaken kado gedaan.
Het moet helemaal vanuit Hawaii komen en shipped natuurlijk niet buiten de USA, dus heb ik mijn vrienden in Flordia ingeschakeld om als tussenstation te fungeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu wel benieuwd hoe dat eruit ziet Redbul dat strandlaken.
dolfje schreef:
27-10-2019 08:33
Ik gun mezelf( en man :P ) een paar vakanties per jaar.
Dat is de ultieme verwennerij idd! B)
dolfje schreef:
27-10-2019 08:34
Ik ben nu wel benieuwd hoe dat eruit ziet Redbul dat strandlaken.
https://www.beachcomberbudds.com/hawaii ... -x-70.html
Alle reacties Link kopieren
Mooi!
dolfje schreef:
27-10-2019 08:37
Mooi!
Ja ik was er ook gelijk verliefd op
Alle reacties Link kopieren
Een paard.
I told you walking was idiotic.
ReginaMills schreef:
27-10-2019 08:39
Een paard.
Gaaf!
Alweer een paar maanden geleden, maar toen heb ik mezelf een nieuwe, hele goede, draadloze koptelefoon gegund. Heerlijk muziek luisteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijzelf een robotstofzuiger gegund en een nieuwe winterjas 😎
Wie wat wil die moet wat.
Bezorgpizza's gisteren.

Drukke week geweest, terwijl ik vakantie had. Man en ik hadden wat achterstallig onderhoud van huis en tuin aangepakt.

Toevallig was iedereen thuis met eten. Dus iets lekkers besteld, na afloop het bestek in de vaatwasser, de dozen in de kliko, geen keuken om op te ruimen. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Gister uitgebreid naar de sauna geweest
Vandaag dure koffie

volgende week verre reis B-)

en zo is er altijd wel wat, je moet wel van je leven kunnen genieten vind ik :hello:
Nieuwe kleren enkele weken geleden omdat ik zoafgevallen ben..
cosima schreef:
27-10-2019 08:44
Gister uitgebreid naar de sauna geweest
Vandaag dure koffie

volgende week verre reis B-)

en zo is er altijd wel wat, je moet wel van je leven kunnen genieten vind ik :hello:
Als je dat kan betalen wel ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik gun mezelf elke dag wat, ik hou er niet van om mezelf dingen te ontzeggen. Jezelf dingen ontzeggen is voor mij het plezier uit je leven halen, dat vind ik zonde van mijn tijd.
Dus gisteren hadden we een vegan aardbeiengebakje van de multivlaai, want nieuw = proberen.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Een elektrische fiets, beste koop ever.
In dit topic kan ik me ook veel beter vinden want ik ontzeg mezelf ook niks. Gisteren mooie nieuwe kleren gekocht en een nieuwe tas.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
27-10-2019 08:51
Als je dat kan betalen wel ja.
op dit moment wel, dus geniet ik er maar van.
maar ik kon in mijn studententijd ook enorm van mindere dure dingen genieten hoor. Een dagtripje met de toen-nog-gratis OV jaarkaart, koekjes van de Lidl, thee van de Xenos... heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
27-10-2019 08:40
Gaaf!

Dankje 😊
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
27-10-2019 08:55
In dit topic kan ik me ook veel beter vinden want ik ontzeg mezelf ook niks. Gisteren mooie nieuwe kleren gekocht en een nieuwe tas.
pics or it didn't happen ;-D
o ja, heb gister ook een Uniqlo bestelling geplaatst! kijk er nu al naar uit :-*
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
27-10-2019 08:44
Bezorgpizza's gisteren.

Drukke week geweest, terwijl ik vakantie had. Man en ik hadden wat achterstallig onderhoud van huis en tuin aangepakt.

Toevallig was iedereen thuis met eten. Dus iets lekkers besteld, na afloop het bestek in de vaatwasser, de dozen in de kliko, geen keuken om op te ruimen. Heerlijk!

Huh.. bestek bij bezorgpizza’s?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
cosima schreef:
27-10-2019 08:55
op dit moment wel, dus geniet ik er maar van.
maar ik kon in mijn studententijd ook enorm van mindere dure dingen genieten hoor. Een dagtripje met de toen-nog-gratis OV jaarkaart, koekjes van de Lidl, thee van de Xenos... heerlijk!

Ik kan in mijn niet studententijd nog steeds heel erg genieten van dingen die niet veel geld kosten. Al heb ik niks met koekjes.
En thee van de xenos. ;-)


Ik geniet het meeste van een dagje alleen thuis.
Sosm regel ik dat door middel van logeerpartijtjes van de kinderen als man bijvoorbeeld moet overwerken of een dagje/weekend op pad is zonder mij. Dan gun ik mij een prikkelloze dag. Het beste wat er is.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 08:59
3.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe shaping jeans, moet toch wat zolang ik niet sport :$
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven