Werk & Studie alle pijlers

Is het vreemd om intieme gesprekken te hebben met collega?

28-10-2019 15:04 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij is getrouwd en ik ben single.
Hij vertelt uitgebreid over problemen in zin huwelijk maar ook over andere zaken die daar niets mee te maken hebben. Bijvoorbeeld issues met broers/zussen of met zijn ouders. We hebben het ook vaak over andere niet-privé zaken hoor. Wij werken op dezelfde afdeling dus wij lunchen dagelijks samen en zijn soort van maatjes geworden. Laatst liet hij vallen dat hij geen seks meer heeft met zijn vrouw omdat hij zich niet aangetrokken voelt tot haar. Het was een snelle opmerking en heel kort. Verder hebben we het niet over details gehad.

Is dit een probleem? Zo ja, zou het minder problematisch zijn als ik een man was geweest?

Is het delen van dit soort intieme info ongepast?

Totaal aantal stemmen: 156

Ja, dit hoor je alleen met je partner te bespreken (44%)
Ja, omdat TO een vrouw is en kan dus verkeerd opgevat worden (22%)
Nee, geen probleem als het strict vriendschapelijk is (33%)
FlowerBomb19 schreef:
28-10-2019 15:31
Ik denk het niet. Hij is nog nooit over de schreef gegaan in dat opzicht
Ja, en?
En hoe weet je dat trouwens?
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
28-10-2019 15:33
Dat is de 3de optie toch? Een vriend kan collega van je worden of andersom.
Ik heb een paar goede vriendinnen die ik ooit op een werkvloer ontmoet heb.
en daar was je ook verliefd op???
FlowerBomb19 schreef:
28-10-2019 15:31
Ik denk het niet. Hij is nog nooit over de schreef gegaan in dat opzicht
Jammer he.
lilalinda schreef:
28-10-2019 15:21
Is het dezelfde collega als uit dit topic:
relaties/verliefd-op-collega/list_messa ... #p29782635

Zo ja, Houdt dan afstand!!
zo nee, Denk aan je werkethos
Goh. Je hebt geen glazen bol nodig. Gewoon loepen en je ziet dat de OP een hoop bullshit is. :-D
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
28-10-2019 15:36
en daar was je ook verliefd op???
Nee lilalinda
Zolang hij geen foto's deelt is het okay.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bevriend met vrouwelijke collega's. Mannen houd ik op afstand.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet bevriend met collega's. Collega's zijn als buren: Goed contact is fijn, vriendschap is gevaarlijk, want als er iets fout gaat zit je ermee opgescheept. Beter hou je werk en prive gescheiden.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Je bent vast niet helemaal eerlijk hier. Je wil graag neutraal overkomen en doet alsof het vriendschap is maar je wil dat hij het met jou in plaats van zijn vrouw gaat doen, of niet?
Ik doe iets in het arbeidsrecht en ik adviseer iedereen om mij heen om het met je collega's vooral oppervlakkig te houden. Dit als je baan je lief is.

Heb het lekker over wat je dit weekend hebt gezien op tv of wat je hebt gegeten. De rest is vragen om problemen.
Alle reacties Link kopieren
Oh jij ligt al klaar natuurlijk. Beetje doorzichtig dit verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
28-10-2019 15:39
Zolang hij geen foto's deelt is het okay.
Huh? Wat voor foto’s?
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
28-10-2019 15:44
Huh? Wat voor foto’s?
Van je pup.
En je poes.
...
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
28-10-2019 15:42
Je bent vast niet helemaal eerlijk hier. Je wil graag neutraal overkomen en doet alsof het vriendschap is maar je wil dat hij het met jou in plaats van zijn vrouw gaat doen, of niet?
Ik vertel zoals het is. Niets in mijn OP of reacties is gelogen.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
28-10-2019 15:45
Ik vertel zoals het is. Niets in mijn OP of reacties is gelogen.
Niet door jou misschien, in elk geval waarschnlijk niet bewust. Maar denk je nou echt dat hij helemaal eerlijk is? Of is zijn verhaal over 'ik ben zo zielig, thuis krijg ik geen seks meer' een slimme manier om in jouw ogen een stukje op te schuiven van 'smerige vreemdganger' naar 'zielige man' als je straks seks met hem gaat hebben?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
28-10-2019 15:45
Ik vertel zoals het is. Niets in mijn OP of reacties is gelogen.
je vergeet te vertellen, dat je verliefd bent
Alle reacties Link kopieren
Om op Viva niveau te blijven: hij wil je neuken. Hou je er verre van, je krijgt alleen maar sores.
blauwe_emmer wijzigde dit bericht op 28-10-2019 15:50
34.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
28-10-2019 15:42
Ik doe iets in het arbeidsrecht en ik adviseer iedereen om mij heen om het met je collega's vooral oppervlakkig te houden. Dit als je baan je lief is.

Heb het lekker over wat je dit weekend hebt gezien op tv of wat je hebt gegeten. De rest is vragen om problemen.
Dat is heel verstandig advies. Ik heb ooit een hele hechte vriendschap gehad met een vrouwelijke collega en dat liep totaal stuk op een lelijke manier. Dat werd zeer ongemakkelijk op de werkvloer. Maar goed zoals ik al vertelde heb ik ook onwijs goede vriendschappen overgehouden van vorige jobs. Het kan dus beide kanten op. Het is ook niet iets wat ik forceer, maar ik ga het ook niet bewust uit de weg. Als die vriendschappen gebeuren dan so be it.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
28-10-2019 15:49
Dat is heel verstandig advies.
stop dan met hem
Rooss4.0 schreef:
28-10-2019 15:45
Van je pup.
En je poes.
Van zijn waterpomptang
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
28-10-2019 15:47
Niet door jou misschien, in elk geval waarschnlijk niet bewust. Maar denk je nou echt dat hij helemaal eerlijk is? Of is zijn verhaal over 'ik ben zo zielig, thuis krijg ik geen seks meer' een slimme manier om in jouw ogen een stukje op te schuiven van 'smerige vreemdganger' naar 'zielige man' als je straks seks met hem gaat hebben?
Hij heeft niet gezegd dat hij geen seks ‘krijgt’. Doordat het slecht gaat in zijn huwelijk voelt hij zelf de behoefte niet.
Het was een snelle opmerking dus verder zijn er geen details uitgewisseld
Alle reacties Link kopieren
Is het dezelfde als 6 maanden geleden?
FlowerBomb19 schreef:
28-10-2019 15:51
Hij heeft niet gezegd dat hij geen seks ‘krijgt’. Doordat het slecht gaat in zijn huwelijk voelt hij zelf de behoefte niet.
Het was een snelle opmerking dus verder zijn er geen details uitgewisseld
Wat vind je van die snelle opmerking?
FlowerBomb19 schreef:
28-10-2019 15:45
Ik vertel zoals het is. Niets in mijn OP of reacties is gelogen.
Om te beginnen hoort dit op een andere pijlert. Ik lees in je andere topic je wil dus je emmertje door hem laten vullen, zeg dat dan gewoon.

Jolly Ridert had daar net een boekje Nietzsche voor Dummies uit, maar de rest zegt afstand nemen. Meer dan een half jaar later zit je nog steeds met hetzelfde probleem
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
28-10-2019 15:54
Om te beginnen hoort dit op een andere pijlert. Ik lees in je andere topic je wil dus je emmertje door hem laten vullen, zeg dat dan gewoon.

Jolly Ridert had daar net een boekje Nietzsche voor Dummies uit, maar de rest zegt afstand nemen. Meer dan een half jaar later zit je nog steeds met hetzelfde probleem
Wat is er eigenlijk met Jolly Rider gebeurd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven